خرید گیفت کارت ایکس باکس وان

خرید گیفت کارت ایکس باکس وان

خرید گیفت کارت ایکس باکس وان

خرید گیفت کارت ایکس باکس وان

خرید گیفت کارت Xbox one

خرید و فروش Gift Card امروزه رواج پیدا کرده و بسیاری از مردم زمانی که گزینه ‌ای جهت هدیه دادن به دوستان ، عزیزان ، همکاران و کارمندان خود ندارند بهتر می دانند که گیفت کارت شرکت های مختلف با عملکردهای گوناگون را هدیه دهند.

هرچند در ایران به علت وجود تحریم ها امکان خرید گیفت کارت ها به شکل فیزیکی میسر نیست ولی در برخی از فروشگاه های اینترنتی می توان این محصولات را به صورت دیجیتالی تهیه کرد و هیچ تفاوتی هم در کارایی آنها با نوع فیزیکی ندارند. این Gift Card ‌ها به افراد کمک می ‌کنند تا از خدمات ویژه‌ کمپانی ‌ها استفاده نمایند.

کنسول های بازی دستگاهی می باشند برای اجرای تصاویر بازی ویدئویی بر روی تجهیزاتی مانند تلویزیون. کمپانی های مختلف با برندهای گوناگون در این زمینه کالاهای فراوانی ارائه کردند. اما در این مقاله می خواهیم به کنسول Xbox می پردازیم.

ایکس باکس محصول کمپانی مایکروسافت است که بازی های ویدئویی را با کیفیت بالا اجرا می کند. این دستگاه در سال 2001 در آمریکای شمالی و سال 2002 در تاریخ 15 فوریه در ژاپن و در 14 مارچ سال 2002 در اروپا و استرالیا به بازار ارائه شد.

Microsoft برای اینکه پلیرهای تمام کشورهای جهان بتوانند کالاهای قرار گرفته در قسمت استور ایکس باکس را خریداری کنند روش های مختلفی از جمله پرداخت تحت وب از طریق Pay Pal و مستر کارت را در نظر گرفته است.

ولی کشورهایی مانند ایران که با مشکلاتی در ارتباط اقتصادی بین ‌المللی روبرو هستند و اجازه خرید از طریق کارت های اعتباری و یا واریز مستقیم پول را ندارند چه باید بکنند؟

برای این کشورها گیفت کارت ایکس باکس آمریکا تنها راه برای تهیه محصولات شرکت Microsoft است که می ‌توانند با آن خدمات مختلف ، بازی‌ های متنوع و یا اشتراک‌ های گوناگون را داشته باشند.

گیفت کارت ایکس باکس آمریکا می ‌تواند هدیه ‌ای خوب برای علاقمندان به گیم های ویدیویی نیز باشد. استفاده از این گیفت کارت‌ بسیار آسان است ضمن اینکه تاریخ انقضا ندارد و تا زمان به اتمام رسیدن شارژ آن قابل استفاده می باشد.

به کمک گیفت کارت ایکس باکس آمریکا می شود از امکانات زیر استفاده نمود:

1 ) دسترسی به بانک بزرگ گیم ‌های ایکس باکس.

2 ) دانلود به روز ترین بازی‌ های ایکس ‌باکس.

3 ) امکان دسترسی به بخش شرکت EA .

4 ) تهیه اعتبار بازی.

5 ) دسترسی به استور بزرگ مایکروسافت.

6 ) دسترسی به ویندوز استور.

7 ) پیش‌ خرید گیم ‌ها.

کارت هدیه ایکس باکس آمریکا ، برای افرادی مناسب است که می خواهند از امکانات Xbox استفاده کنند. آنها می بایست این کارت هدیه را از فروشگاه پرشین گیفت کارت خریداری کنند.

خرید گیفت کارت ایکس باکس وان با میزان اعتبارهای زیر در سایت پرشین گیفت کارت موجود می باشد فقط باید بسته مورد نظر را ثبت سفارش و خریداری نمایید:

1 ) گیفت کارت 1 دلاری ایکس باکس آمریکا

2 ) گیفت کارت 2 دلاری ایکس باکس آمریکا

3 ) گیفت کارت 3 دلاری ایکس باکس آمریکا

4 ) گیفت کارت 5 دلاری ایکس باکس آمریکا

5 ) گیفت کارت 10 دلاری ایکس باکس آمریکا

6 ) گیفت کارت 15 دلاری ایکس باکس آمریکا

7 ) گیفت کارت 20 دلاری ایکس باکس آمریکا

8 ) گیفت کارت 25 دلاری ایکس باکس آمریکا

9 ) گیفت کارت 30 دلاری ایکس باکس آمریکا

10 ) گیفت کارت 40 دلاری ایکس باکس آمریکا

11 ) گیفت کارت 50 دلاری ایکس باکس آمریکا

12 ) گیفت کارت 60 دلاری ایکس باکس آمریکا

13 ) گیفت کارت 70 دلاری ایکس باکس آمریکا

14 ) گیفت کارت 75 دلاری ایکس باکس آمریکا

15 ) گیفت کارت 90 دلاری ایکس باکس آمریکا

16 ) گیفت کارت 100 دلاری ایکس باکس آمریکا

به احتمال زیاد نام سرویس ‌های Xbox Live Gold و Xbox Game Pass را شنیده‌ اید که با خرید گیفت کارت ‌های مخصوص آنها می شود اشتراک این سرویس‌ ها را هم برای مدت معینی که روی آنها ثبت شده فعال نمود.

گیفت کارت‌ ایکس باکس آمریکا حاوی یک کد دیجیتال است که با وارد کردن آن در بخش ردیم می ‌توانید اکانت خود را شارژ نمایید.

گیفت کارت ایکس باکس آمریکا برای علاقمندان به گیم ‌های ویدیویی کارتی محبوب است. Xbox یک برند مشهور گیم ‌های ویدیویی است که به وسیله شرکت Microsoft بیست سال پیش ، یعنی در سال 2001 به بازار معرفی گردید و خیلی زود به شهرت جهانی رسید.

شرکت ایکس باکس تا کنون 5 کنسول عرضه کرده و مضاف بر آن ، محتوا‌های بازی و سرویس ‌های آنلاین را نیز روانه بازار نموده است.

علاوه بر خرید گیفت کارت ایکس باکس وان می توانید از دیگر کالاهای سایت پرشین گیفت کارت نیز ، کالا یا کالاهایی را خریداری نمایید مانند:

1 ) گیفت کارت ریزر گلد آمریکا

3 ) گیفت کارت بتل نت بلیزارد

5 ) گیفت کارت بازی ورد آف وار کرافت

9 ) گیفت کارت بازی لیگ آف لجندز

1 ) جم بازی مدیر آنلاین فوتبال

4 ) جم بازی کلش آف کلنز

5 ) گیفت کارت امریکن اکسپرس

7 ) گیفت کارت بازی هتلز دات کام

8 ) گیفت کارت آمازون

10 ) و بسیاری دیگر از محصولات سایت پرشین گیفت کارت

تنوع بالای محصولات دیجیتالی در فروشگاه پرشین گیفت کارت ، باعث شده تا کاربرها گزینه های زیادی برای خرید داشته باشند بنابراین انتخاب بهتر و دقیق تری را تجربه خواهند کرد. فرقی ندارد که شما به دنبال خرید کدام گیفت کارت و یا جم هستید و یقیناٌ می توانید محصولات گوناگونی را در سایت پرشین گیفت کارت پیدا کرده و آنرا را برای خود خریداری کنید.

سایت پرشین گیفت کارت دارای تیم خبره و قدرتمند در زمینه گیفت کارت و جم می باشد که می تواند شما را از لحظه ثبت سفارش تا زمان تحویل گیفت کارت همراهی نمایند. در صورت بروز هر مشکل و یا سوال در حوزه خرید گیفت کارت ایکس باکس آمریکا می توانید از تیم پشتیبان کمک بگیرید.

ضمناٌ تیم پشتیبان آنلاین فروشگاه پرشین گیفت کارت همه روزه حتی در ایام تعطیل و در ساعات مشخص پاسخگوی سوالات و مشکلات به وجود آمده در زمینه خرید گیفت کارت ایکس باکس آمریکا می باشد.

عنوان

Go to Top