گیفت کارت ایکس باکس مکزیک

معرفی گیفت کارت :

گیفت کارت Xbox مکزیک در اصل یک اعتبار مجازی است و امروزه بانک ها و کمپانی های بزرگ هم اقدام به طراحی گیفت کارت کرده اند تا مشتریانشان بتوانند از محصولات و خدمات فروشگاه خود استفاده کنند و به جای پول نقد از آن در زمان خرید از فروشگاه کمپانی بهره ببرند. از معایب و یا محاسن گیفت کارت این است که امکان جابجایی موجودی آن وجود ندارد ولی در عوض می توانید آن را به عنوان هدیه به دوستان خود اهدا نمایید.

در چند سال اخیر فروش گیفت کارت رواج بیشتری پیدا کرده است و حتی در ایران هم این اتفاق افتاده است که دلیل اصلی آن وجود تحریم ها است که کاربران نمی توانند برای خرید محصول از کارت های اعتباری بین المللی استفاده نمایند بنابراین تنها راهی که برای کاربران ایرانی باقی می ماند استفاده از گیفت کارت است. یکی از این گیفت کارت ها ، گیفت کارت Xbox مکزیک است که جزء گیفت کارت های پر مخاطب محسوب می شود و به راحتی می شود از آن برای خرید از فروشگاه مایکروسافت و ایکس باکس استفاده کرد.

اعتبارهای گیفت کارت xbox مکزیک

این گیفت کارت به گونه ای طراحی شده است که هم خود کاربر می تواند از آن استفاده نماید و هم می تواند آن را به دوستان خود هدیه دهد. این گیفت کارت در سایت پرشین گیفت کارت با میزان اعتبار های زیر در دسترس شما می باشد و باید برای تهیه آن ها پس از مراجعه به سایت پرشین گیفت کارت و بخش فروش محصولات ، آن را ثبت سفارش کنید و بعد از پرداخت هزینه گیفت کارت ، کد محصول را در اسرع وقت دریافت نمایید :

1 ) گیفت کارت ایکس باکس 200 پزو

2 ) گیفت کارت ایکس باکس 300 پزو

3 ) گیفت کارت ایکس باکس 600 پزو

4 ) گیفت کارت ایکس باکس 1000 پزو

پس از دریافت کد گیفت کارت Xbox مکزیک از سایت پرشین گیفت کارت ، باید آن را برای شارژ اکانت خود استفده کنید تا بتوانید از استور ایکس باکس محصول خریداری کنید. زیرا پس از ردیم کردن گیفت کارت ، موجود آن بدون هیچ کم و زیادی به حساب کاربری شما منتقل خواهد شد. این گیفت کارت برای کاربرانی طراحی شده است که می خواهند از فروشگاه ایکس باکس محصول خریداری کنند.

علل انتخاب گیفت کارت Xbox مکزیک :

تهیه گیفت کارت xbox مکزیک برای کاربرانی مناسب است که امکان استفاده از کارت های اعتباری بین المللی مثل مستر کارت را به دلیل وجود تحریم ها را ندارند. در نتیجه آن ها باید برای خرید از استور ایکس باکس ، یکی از این دو روش را انتخاب کنند:

1 ) به یکی از فروشگاه های محصولات فیزیکی گیمینگ مراجعه کنند و پس از پیدا کردن دیسک بازی مورد نظر آن را خریداری نمایند که البته به این دلیل که این محصولات به صورت قاچاق وارد کشور می شوند قیمت بالایی دارند و به صورت سلیقه ای قیمت گذاری می شوند و کاربر چاره ای جز خرید آن ها با هر قیمتی را ندارد.

2 ) کاربر می تواند با خرید گیفت کارت Xbox مکزیک و فعال سازی آن به راحتی به فروشگاه ایکس باکس مراجعه نماید و محصول مورد نظر را با قیمت مناسب و بدون هیچ مشکلی خریداری کند ونیازی نیست که هزینه اضافه تری پرداخت نماید.

گیفت کارت Xbox مکزیک برای این طراحی شده اند تا کاربران بتوانند تحریم ها را دور بزنند و بدون نیاز به کارت های اعتباری بین المللی اقدام به خرید محصول از فروشگاه ایکس باکس نمایند.

محصولات مرتبط

فروشگاه پرشین گیفت کارت جزء فروشگاه های محبوب محصولات دیجیتالی محسوب می شوند و کاربر می تواند با مراجعه به این سایت پس از خرید گیفت کارت Xbox مکزیک اقدام به خرید سایر محصولات این فروشگاه نمایند کالا هایی مانند :

1 ) گیفت کارت اپل آیتونز

2 ) گیفت کارت بتل نت بلیزارد

3 ) گیفت کارت های گوگل پلی

4 ) گیفت کارت هتلز دات کام

5 ) گیفت کارت های آمازون

6 ) جم بازی آگاری دات آی او

7 ) گیفت کارت های پلی استیشن

8 ) گیفت کارت امریکن اکسپرس

9 ) گیفت کارت هتلز

10 ) و دیگر محصولات سایت پرشین گیفت کارت

فواید استفاده از گیفت کارت Xbox مکزیک :

1 ) به وسیله این گیفت کارت می توانید علاوه بر خرید محصول از سایت ایکس باکس ، از خدمات فروشگاه مایکروسافت و ویندوز فون نیز استفاده کنید.

2 ) تا زمانی که اکانت شما اعتبار داشته باشد می توانید از سایت ایکس باکس محصول خریداری نمایید و پس از آن مجدداٌ باید اکانت خود را به وسیله گیفت کارت Xbox مکزیک شارژ کنید.

3 ) این گیفت کارت تاریخ مصرف ندارد بنابراین هیچ محدودیتی هم در استفاده از آن وجود ندارد و می توانید موجودی آن را حتی تا چند سال حفظ نمایید و اگر آن را فعال هم کردید باز هم امکان حفظ موجودی آن تا چند سال امکان پذیر است.

شما پس از خرید گیفت کارت Xbox مکزیک از فروشگاه پرشین گیفت کارت ، آن را در اسرع وقت و با کمترین قیمت و به صورت آنی تحویل خواهید گرفت.

ارتباط با پشتیبانی

پیشنهاد ما جهت خرید گیفت کارت Xbox مکزیک ، فروشگاه پرشین گیفت کارت است که تمامی مراحل خرید را به بهترین نحو برای شما فراهم کرده ‌است. شما با مراجعه به سایت پرشین گیفت کارت می توانید به راحتی تنها با فشردن چند کلیک ، گیفت کارت ایکس باکس مکزیک خود را تهیه کنید و در سریع ترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید.

سایت پرشین گیفت کارت دارای تیم خبره و متخصص در زمینه گیفت کارت می باشد که در بخش پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت مشغول به فعالیت هستند. این تیم می تواند شما را از لحظه ثبت سفارش تا زمان تحویل محصول و حتی قبل و بعد از آن همراهی نماید.

تیم پشتیبانی

به علاوه شما می توانید به صورت آنلاین و شبانه روزی حتی در روز های تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان سایت پرشین گیفت کارت کمک بگیرید. تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده درباره خرید گیفت کارت Xbox مکزیک را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت نمایید.

امیدواریم که این مقاله توانسته باشد شما را با گیفت کارت های مکزیک شرکت ایکس باکس آشنا سازد.