گیفت کارت ایکس باکس ژاپن

برای استفاده از خدمات و محصولات استور ایکس باکس باید اول از همه گیفت کارت xbox ژاپن را خریداری کنید و پس از آن ، حساب کاربری خود را به وسیله آن شارژ کنید. اما اگر می خواهید از بازی های آنلاین و چند نفره Xbox استفاده کنید باید گیفت کارت ایکس باکس Live Gold را خریداری کنید تا علاوه بر استفاده از بازی های آنلاین بتوانید بازی های مورد نظر خود را پیش خرید کنید و یا از بازی های رایگان ایکس باکس استفاده نمایید.

اگر جز آن دسته از گیمر هایی هستید که می خواهید از بازی های شرکت EA استفاده کنید باید گیفت کارت ایکس باکس EA Access را خریداری کنید. همچنین می توانید به کمک آن از بازی هایی استفاده کنید که هنوز به بازار نیامده اند.

گیفت کارت ایکس باکس Game Pass

گیفت کارت ایکس باکس Game Pass یک گیفت کارت محبوب برای کاربران ایکس باکس است که به وسیله آن می توانند از بازی های جدید و قدیمی Xbox استفاده کنند و حتی بازی هایی را که حذف شده اند را در اکانت خود در اختیار بگیرند.

همین الان می توانید برای خرید گیفت کارت های ایکس باکس مخصوصاٌ گیفت کارت xbox ژاپن به سایت پرشین گیفت کارت مراجعه کنید و آن ها را با مناسب ترین قیمت خریداری کنید.

بعد از اینگه گیفت کارت ایکس باکس ژاپن را خریداری کردید باید آن را ردیم کنید تا اکانت شما به اندازه موجودی گیفت کارت خریداری شده شارژ شود و پس از آن از بین محصولات فروشگاه ایکس باکس محصولاتی مانند: دی ال سی ، بازی ، موسیقی ، جم ، تم و غیره را خریداری کنید.

گیفت کارت xbox ژاپن

گیفت کارت های Xbox ژاپن دارای اعتبار از پیش تعیین شده می باشند و شما با در نظر گرفتن این موضوع باید اقدام به خرید گیفت کارت xbox ژاپن نمایید. کمپانی های زیادی هستند که به کاربرد گیفت کارت پی برده اند و آن را در اختیار کاربران خود قرار می دهند تا بتوانند بدون هیچ مشکلی از محصولات فروشگاه خود خرید کنند ، کمپانی مایکروسافت و شرکت ایکس باکس هم جزء همین ها هستند.

برای استفاده از خدمات سایت ایکس باکس باید اقدام به شارژ اکانت خود به وسیله گیفت کارت ایکس باکس japanese نمایید. اما اگر اکانتی در ایکس باکس نداشته باشید باید نسبت به ساخت آن اقدام کنید. برای ساخت هر اکانت به یک آدرس معتبر نیاز دارید تا ایکس باکس بتواند هویت شما را شناسایی کند. اما برای کاربران ایرانی استفاده از یک آدرس معتبر به دلیل وجود تحریم ها کار دشواری است بنابراین باید از یک آدرس فیک برای این کار استفاده کنند. سایت های زیادی هستند که اقدام به ساخت یک آدرس فیک می کنند با یک جستجو در اینترنت می توانید این سایت ها را پیدا کنید و پس از دریافت یک آدرس فیک ، اقدام به ساخت یک اکانت در ایکس باکس نمایید.

امروزه گیفت کارت ها حتی توانسته اند جای خود را در بانک ها نیز باز کنند و یک جایگزین بسیار خوب برای پول نقد محسوب شوند. اما از معایب و شاید مزایای این گیفت کارت ها ، عدم انتقال موجودی اکانت به حساب کاربری شخص دیگر است ولی می توانید این گیفت کارت ها را به عزیزان خود هدیه دهید.

اعتبارهای گیفت کارت ایکس باکس ژاپن در سایت پرشین گیفت کارت

گیفت کارت ایکس باکس ین یک گیفت کارت محبوب در بین کاربر های ایکس باکس شده است و آن ها ترجیح می دهند از این کارت هدیه برای خرید از استور ایکس باکس استفاده نمایند. اگر می خواهید برای خرید گیفت کارت ایکس باکس ین اقدام کنید باید به فروشگاه پرشین گیفت کارت مراجعه کنید و از بین پک های زیر ، بسته مورد نظر را انتخاب و خریداری نمایید:

1 ) گیفت کارت 1000 ین ایکس باکس

2 ) گیفت کارت 2000 ین ایکس باکس

3 ) گیفت کارت 3000 ین ایکس باکس

4 ) گیفت کارت 5000 ین ایکس باکس

5 ) گیفت کارت 10000 ین ایکس باکس

بعد از اینکه بسته مورد نظر را انتخاب کردید باید آن را در سایت پرشین گیفت کارت ثبت سفارش کنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن کد گیفت کارت برای شما ارسال شود.

شما همواره می توانید به وسیله گیفت کارت Xbox ژاپن علاوه بر فروشگاه ایکس باکس از استور مایکروسافت نیز کالا و خدمات خریداری کنید. حتی می توانید از استور ویندوز فون هم محصول و خدمات خریداری کنید کالا هایی مانند: برنامه ، گیم ، فیلم و غیره.

برخی از بازی های موجود در سایت ایکس یاکس

بازی های موجود در سایت ایکس یاکس در سبک های مختلفی همچون پازل ، خانوادگی ، اکشن ، تیر اندازی و غیره است که از محبوب ترین آن ها می شود به: Mad Max ، Lego Batman ، NBA 2K16 ، Gears of War Ultimate Edition ، Halo 5 Guardians اشاره کرد. از همه این بازی ها تا زمانی می توانید استفاده کنید که اکانت شما شارژ داشته باشد در صورت اتمام اعتبار اکانتتان باید مجدداٌ حساب خود را به وسیله گیفت کارت ایکس باکس ژاپن شارژ کنید.

محصولات مرتبط

سایت پرشین گیفت کارت همواره در تلاش است تا تعداد محصولات و تنوع آن ها را افزایش دهد. از جمله محصولات پر مخاطب پرشین گیفت کارت می توان به :

1 ) گیفت کارت های استیم والت

2 ) گیفت کارت امریکن اکسپرس

3 ) گیفت کارت ریوت اکسس

4 ) گیفت کارت گو کش گیم کارت

5 ) گیفت کارت های گوگل پلی

6 ) گیفت کارت مایکروسافت

7 ) جم بازی کلش آف کلنز

8 ) گیفت کارت مولتی گیم کارت

9 ) گیفت کارت های پلی استیشن

10 ) و غیره

اشاره کرد.

پیشنهاد ما جهت خرید گیفت کارت xbox ژاپن ، فروشگاه پرشین گیفت کارت است که با بهره گیری از تیم فنی و فروش حرفه ای خود تمامی مراحل خرید را به بهترین نحو برای شما فراهم کرده ‌است. شما با مراجعه به سایت پرشین گیفت کارت می توانید به راحتی تنها با چند کلیک ، گیفت کارت xbox ژاپن خود را تهیه کنید و در سریع ترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید.

تیم پشتیبانی پرشین گیفت کارت

شما پس از ثبت سفارش گیفت کارت xbox ژاپن در این فروشگاه ، آن را در اسرع وقت و با نازل ترین قیمت تحویل خواهید گرفت.

لازم به ذکر است که تیم پشتیبان این سایت در ساعات مشخص پاسخگوی سوالات شما در زمینه خرید گیفت کارت xbox ژاپن می باشد.

ارتباط با پشتیبانی

در صورت بروز هر مشکل و یا داشتن هر سوالی در مورد گیفت کارت ایکس باکس ژاپن می توانید آن را با بخش پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت در میان بگذارید و پاسخ لازم را دریافت نمایید. تیم پشتیبان ما به صورت آنلاین و 24 ساعته پاسخگوی شما است حتی در روز های تعطیل.