گیفت کارت ایکس باکس استرالیا

به کمک گیفت کارت Xbox استرالیا بدون احتیاج به هیچگونه کردیت کارت حساب ایکس باکس خود را شارژ کنید و به محصولات استور محبوب ایکس باکس دسترسی داشته باشید. دستیابی به هزاران فیلم ، بازی و محتواهای جذاب و محبوب در انتظار شماست.

یکی از کالاهای ارائه شده در شرکت مایکروسافت ، کنسول بازی Xbox است. که مخاطبین بسیار زیادی در تمام دنیا و در همه سنین دارد. کاربران این کنسول برای ارتقاء سطح کیفی گیم ها و آپدیت آنها و برنامه های آن نیاز به پرداخت هزینه ارزی آنها دارند.

در مورد این پرداخت ها شرکت Microsoft به شکل موازی با کارت های هدیه مایکروسافت ، گیفت کارت xbox استرالیا را هم برای کاربران خود عرضه داشته است. تا گیمرها می بتوانند با استفاده از این کارت شارژ پرداخت های خود را انجام دهند.

تهیه گیفت کارت xbox استرالیا مانند خرید سایر گیفت کارت‌ ها از جمله Gift Card پلی استیشن ، گیفت کارت اپل آیتونز و سایر گیفت کارت ‌های ارائه شده ، یک کارت حاوی کد دیجیتالی است که با فعال کردن آن مقدار مشخصی ارز که درون گیفت کارت می باشد به حساب کاربری ایکس باکس شما اضافه می ‌شود.

ایکس باکس یک دستگاه گیمینگ شناخته شده در دنیای کنسول‌ های بازی و رقیب سرسخت کنسول پلی استیشن است. اگر شما یک کنسول بازی ایکس باکس داشته باشید در این صورت قطعاٌ با استور ایکس باکس که از سوی Microsoft طراحی شده آشنا می باشید. اگر احتیاج به خرید محصولی از این مارکت را دارید ، خرید گیفت کارت xbox استرالیا در اولویت است.

مایکروسافت

کد مجازی گیفت کارت خریداری شده به سرعت پس از خرید آنلاین و از راه پیامک و ایمیل برای تان ارسال می شود. ضمناٌ از طریق پنل کاربری هم می توانید فهرست کالاهای خریداری شده خود را مشاهده نمایید. با توجه به دریافت کد محصول ضروریست در حفظ و نگهداری اطلاعات محرمانه توجه لازم را داشته باشید.

شرکت مایکروسافت برای اینکه گیمرها بتوانند از محصولات این شرکت استفاده کنند. روش های مختلفی برای پرداخت هزینه این محصولات در نظر گرفته است. استفاده از کارت های اعتباری مثل ویزا کارت یکی از راه های خرید است.

ولی در ایران به علت وجود تحریم امکان استفاده از آن وجود ندارد. برای این گروه از کاربرها استفاده از گیفت کارت xbox استرالیا پیشنهاد می شود که روش راحت و بدون درد سر برای خرید از ایکس باکس استور می باشد.

خرید گیفت کارت Xbox استرالیا برای دوست داران این کنسول و بازی های ویدئویی این امکان را ایجاد می کند تا از محصولات فروشگاه ایکس باکس استفاده کنند. همانطور که با تهیه گیفت کارت استیم والت هم می توانند از محصولات استیم استفاده کنند.

اعتبارهای گیفت کارت xbox استرالیا

Xbox کنسولی پرطرفدار در ایران و سر تا سر دنیا است که محصولی از شرکت Microsoft می باشد.

کاربران این کنسول جهت شارژ و تهیه بازی های آن از استور ایکس باکس می توانند از کارت هدیه ایکس باکس استرالیا استفاده کنند و با توجه به میزان اعتبار اکانت خود ، بازی ، سکه و غیره خریداری نمایند.

ما در پرشین گیفت کارت ، کارت هدیه ایکس باکس استرالیا را در مبالغ متنوع و همراه با اسکن معتبر آماده نموده ایم. این محصول را می توانید همینک با میزان اعتبارهای زیر از فروشگاه ما خریداری کنید:

1 ) گیفت کارت 10 دلاری xbox استرالیا

2 ) گیفت کارت 15 دلاری xbox استرالیا

3 ) گیفت کارت 20 دلاری xbox استرالیا

4 ) گیفت کارت 25 دلاری xbox استرالیا

5 ) گیفت کارت 50 دلاری xbox استرالیا

این گیفت کارت فقط برای ریجن Australia  قابل بهره برداری است و برای فعال سازی آن باید از روش زیر پیروی کنید:

  • برای فعال سازی ابتدا وارد وب سایت مایکروسافت و اکانت خود به آدرس https://redeem.microsoft.com شوید.
  • در کادر نمایان شده کد دریافتی را وارد کرده و آنرا فعال کنید. توجه داشته باشید که آی پی شما نباید ایران باشد.

انواع گیفت کارت مایکروسافت

همانطور که خبر دارید گیفت کارت های Microsoft در دو نوع Gift Card ویندوز و گیفت کارت ایکس باکس صادر می گردند.

( لازم به ذکر است که به وسیله گیفت کارت مایکروسافت هم می توانید پرداخت های Xbox را انجام دهید ولی بهتر است که از گیفت کارت تخصصی ایکس باکس استفاده نمایید ).

کشورهایی که مثل ایران با تحریم مواجه هستند اجازه خرید آنلاین و مستقیم از کمپانی های خارجی به ویژه کمپانی های آمریکایی را ندارند.

با توجه به این موضوع فرض کنید که خواهان خرید یک بازی جدید برای دستگاه ایکس باکس خود هستید حال دو راه در برابر شما وجود دارد : اولین راه استفاده از کارت های اعتباری است که با وجود تحریم ها امکان استفاده از آن برای کاربران ایرانی با مشکلات زیادی همراه است.

دومین راه گیفت کارت ایکس باکس استرالیا لست که محصولی از شرکت بزرگ مایکروسافت می باشد که امکان شارژ اکانت شما را بدون نیاز به کارت اعتباری و حساب بانکی و با کمک کد دیجیتال گیفت کارت خریداری شده فراهم می کند.

گیمرهای Xbox می توانند به اندازه موجودی گیفت کارت خریداری شده ، حساب خود را شارژ کنند و از تهیه و دانلود گیم های مورد علاقه شان لذت ببرند.

مراحل خرید گیفت کارت ایکس باکس استرالیا

برای خرید گیفت کارت Xbox استرالیا از سایت پرشین گیفت کارت باید مراحل زیر را طی نمایید.

1 ) ابتدا وارد سایت پرشین گیفت کارت و سپس وارد بخش مربوط به گیفت کارت ایکس باکس شوید.

2 ) در این مرحله گیفت کارت xbox استرالیا مورد نظر خود را انتخاب کنید.

3 ) سپس باید آنرا ثبت سفارش نمایید.

4 ) در قسمت بعد شما باید هزینه گیفت کارت مورد نظرتان را پرداخت نمایید.

5 ) پس از پرداخت هزینه گیفت کارت ، کد دیجیتالی محصول برای شما ارسال می شود.

6 ) به وسیله کد دیجیتالی گیفت کارت xbox استرالیا می بایست اکانت خود را شارژ نمایید.

مراحل ردیم گیفت کارت xbox استرالیا

جهت ردیم کردن Gift Card ایکس باکس استرالیا مراحل زیر را طی نمایید.

چنانچه اکانت ایکس باکس دارید می توانید وارد قسمت Redeem در سایت مایکروسافت شوید و کد گیفت کارت خریداری شده را آنجا وارد کنید.

اگر اکانت ایکس باکس ندارید ابتدا باید اکانت خود را به صورت زیر ایجاد کنید و بعد کد گیفت کارت ایکس باکس استرالیا را دریافت کرده اید آنرا وارد نمایید.

برای ساخت اکانت وارد سایت ایکس باکس شوید و یک اسم برای ایمیل خود انتخاب کنید. سپس یک پسورد هم تعیین کنید و بقیه اطلاعات خواسته شده را هم وارد می کنید تا انتها دنبال می نمایید تا حساب کاربری شما ساخته شود.

با خرید گیفت کارت Xbox استرالیا از پرشین گیفت کارت شما می ‌توانید به آرشیو بزرگ گیم ایکس باکس دسترسی پیدا کرده و از میان بی نهایت بازی و برنامه خرید کنید.

ضمناٌ می ‌توانید با شارژ حساب خود ، به صورت بر خط نیز بازی کنید. همچنین شما قادر هستید با داشتن گیفت کارت ایکس باکس استرالیا از استور بزرگ مایکروسافت و ویندوز هم خرید کنید.

گیفت کارت یک کارت هدیه با موجودی مجازی و غیر قابل انتقال است.

شرکت ‌ها و کمپانی‌ ها و بعضاٌ بانک ‌ها گیفت کارت را به عنوان جانشین پول نقد جهت خرید محصولات و خدمات شرکت خود یا مارکت های آنلاین دیگر صادر می نمایند. این محصول انتخاب خوبی برای هدیه دادن است چون تاریخ انقضا ندارد.

سایر محصولات

شما می توانید علاوه بر خرید گیفت کارت xbox استرالیا از دیگر محصولات محبوب فروشگاه پرشین گیفت کارت کالایی را انتخاب و خریداری نمایید:

1 ) جم بازی آگاری دات آی او

2 ) گیفت کارت های گوگل پلی

3 ) گیفت کارت های پلی استیشن

4 ) گیفت کارت ریزر گلد گلوبال

5 ) گیفت کارت بازی گنشین ایمپکت

6 ) گیفت کارت های استیم والت

7 ) گیفت کارت مولتی گیم کارت

8 ) گیفت کارت بازی ورد آف وار کرافت

9 ) گیفت کارت هتلز دات کام

10 ) و بسیاری دیگر از محصولات سایت پرشین گیفت کارت

برای خرید گیفت کارت اورجینال باید به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید تا در دام سایت های متقلبی که اقدام به فروش نوع جعلی گیفت کارت ها می نمایند نیفتید. از جمله سایت های معتبر ، پرشین گیفت کارت است که چندین سال سابقه فعالیت در زمینه ارائه محصولات دیجیتالی اورجینال را دارد. شما به راحتی و با خیال آسوده می توانید به این فروشگاه مراجعه و کالای خود را خریداری نمایید.

خدمات وبسایت پرشین گیفت کارت

سایت پرشین گیفت کارت دارای تیم خبره و قدرتمند در زمینه گیفت کارت و جم می باشد که در بخش پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت مشغول به فعالیت هستند. این تیم می تواند شما را از لحظه ثبت سفارش تا زمان تحویل محصول و حتی قبل و بعد از آن همراهی نماید.

شما پس از خرید گیفت کارت ایکس باکس استرالیا از فروشگاه پرشین گیفت کارت ، آن را در اسرع وقت و با کمترین قیمت و به صورت آنی تحویل خواهید گرفت.

پیشنهاد ما جهت خرید گیفت کارت xbox  استرالیا ، فروشگاه پرشین گیفت کارت می باشد که تمامی مراحل خرید را به بهترین نحو برای شما فراهم کرده ‌است. شما با مراجعه به سایت پرشین گیفت کارت می توانید به راحتی تنها با زدن چند کلیک ، گیفت کارت xbox استرالیا خود را تهیه کنید و در سریع ترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید.

به علاوه شما می توانید به صورت شبانه روزی و تحت شبکه حتی در ایام تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان سایت پرشین گیفت کارت کمک بگیرید. تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در مورد گیفت کارت xbox استرالیا را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت نمایید.

امیدواریم که این مقاله توانسته باشد شما را با گیفت کارت های استرالیا برای برند ایکس باکس آشنا کند.