خرید جم بازی کلش آف کلنز – جم بازی کلش اف کلنز – خرید الماس بازی کلش آف کلنز

جم بازی کلش آف کلنز

بازی کلش آف کلنز در سبک استراتژیک توسط کمپانی فنلاندی سوپر سل ساخته شده است و جز بازی های رایگان این شرکت محسوب می شود. ورژن آی او اس بازی کلش آف کلنز در دو آگوست سال 2012 و ورژن اندرویدی آن در هفت اکتبر سال 2013 به هواداران این بازی معرفی شد.

امروز می خواهیم یک بازی مهیج و محبوب دیگر را به شما معرفی کنیم ، کلش آف کلنز. این بازی یک بازی تحت وب می باشد که شما می توانید هم به شکل یک نفره و هم به صورت مولتی پلیر آن را اجرا نمائید. در بازی کلش آف کلنز باید ارتش خود را بسازید و آن ها را تعلیم دهید و به مبارزه با حریفان بپردازید و از آن ها طلا و اکسیر به غنیمت بگیرید.

در این بازی می توانید یک اتحاد تشکیل دهید و در صورت لزوم به یکدیگر نیرو اهدا کنید و یا در زمان مبارزه به هم کمک کنید.

در این بازی شما به عنوان رئیس یک روستا ایفای نقش می کنید و باید از منابع موجود همچون طلا ، اکسیر و الماس که به آن جم می گویند بهره ببرید تا بتوانید روستای خود را ارتقا دهید.

برای اینکه بتوانید در بازی جم به دست آورید باید به معادن آن ها رجوع کنید و یا از غنائمی که به دست می آورید استفاده کنید ، یا اینکه با انجام برخی ماموریت ها جم به دست آورید. حتی می توانید جم بازی کلش آف کلنز را از سایت پرشین گیفت کارت خریداری کنید.

با توجه به آسیبی که به سرزمین دیگران وارد می کنید ، به شما بین یک تا سه ستاره اهدا می شود که می توانید به میزان این ستاره ها از حریف غنیمت به دست آورید.

این نکته را در نظر داشته باشید که اگر شما در زیر 3 دقیقه بتوانید یک دهکده را نابود کنید ، امتیاز کامل به شما تعلق می گیرد و اگر بیش از 3 دقیقه زمان ببرد هر امتیازی که تا آن لحظه به دست آورده اید به حساب شما منظور می شود و به همان میزان می توانید از غنائم بهره مند شوید.

محبوبیت بیش از پیش بازی کلش اف کلنز

بازی کلش آف کلنز که در بین گیمر های ایرانی به اسم کلش معروف است تا کنون توانسته پلیر های زیادی را به سمت خود جلب نماید. در این بازی بهتر است که به دیگر قبیله ها بپیوندید و برای مبارزه با قبایل بزرگتر آماده شوید. هر چقدر که شما بتوانید در مبارزات خود پیروز شوید می توانید با استفاده از پاداش هایی که به دست می آورید قبیله خود را ارتقا بخشید.

در برابر حمله دشمن به قبیله شما باید از پیش به فکر ساخت یک قلعه بوده باشید تا بتوانید با کمک نیرو های خود از سرزمینتان در مقابل آن ها دفاع کنید و اجازه ندهید تا منابع شما را به غنیمت ببرند. برای ساخت کارخانه های اکسیر سازی ، سرباز سازی و غیره به جم بازی کلش آف کلنز نیاز دارید.

گیم پلی بازی کلش اف کلنز و ارتقا تجهیزات داخل بازی

ساختمان هایی در بازی کلش آف کلنز طراحی شده اند که به صورت تیتر وار به معرفی آن ها می پردازیم: تالار شهر ، پادگان‌های ارتش ، اردوگاه‌های ارتش ، معادن استخراج طلا ، معادن اکسیر بنفش ، معادن اکسیر سیاه ، منابع ذخیره سازی طلا ، منابع ذخیره سازی اکسیر بنفش ، منابع ذخیره سازی اکسیر سیاه ، پایگاه سازنده ، آزمایشگاه‌ کلش ، کارخانجات طلسم ، ورکشاپ کلش ، ساختارهای دفاعی ، سربازان و طلسم‌ها.

اگر شما می خواهید نیرو ها ، طلسم ها ، تجهیزات ، ساختمان ها و غیره موجود در سرزمین خود را به روز رسانی کنید ، به الماس بیشتری نیاز دارید که برای این کار باید اقدام به خرید الماس بازی کلش آف کلنز کنید. شما می توانید برای تهیه جم مورد نیازتان به سایت پرشین گیفت کارت مراجعه کنید و بدون تبدیل پول خود و به سهولت اقدام به خرید جم بازی کلش اف کلنز نمایید.

پک های جم بازی کلش اف کلنز

اعتباراتی که در سایت پرشین گیفت کارت جهت خرید الماس بازی کلش آف کلنز قابل دسترسی می باشد عبارتند از:

1 ) پک 80 جم بازی کلش آف کلنز

2 ) پک 500 جم بازی کلش آف کلنز

3 ) پک 1200 جم بازی کلش آف کلنز

4 ) پک 1700 جم بازی کلش آف کلنز

5 ) پک 2500 جم بازی کلش آف کلنز

6 ) پک 3000 جم بازی کلش آف کلنز

7 ) پک 3700 جم بازی کلش آف کلنز

8 ) پک 5000 جم بازی کلش آف کلنز

9 ) پک 6500 جم بازی کلش آف کلنز

10 ) پک 9000 جم بازی کلش آف کلنز

11 ) پک 14000 جم بازی کلش آف کلنز

12 ) پک 28000 جم بازی کلش آف کلنز

13 ) بلیط طلایی دزد دریایی بازی کلش آف کلنز

14 ) آفر 6.99 دلاری Special بازی کلش آف کلنز

پس از انتخاب هر کدام از بسته های بالا و پرداخت هزینه آن ، محصول مورد نظر در کوتاه ترین زمان ممکن به دست شما خواهد رسید.

به کمک جم کلش آف کلنز می توانید مراحل تولید منابع خود مثل اکسیر را سرعت بخشید و روستای خود را به روز رسانی کنید و با این کار می توانید راحت تر در مقابل رقبا بایستید.

شما با توجه به آسیبی که به دشمن وارد می کنید می توانید از بین 1 تا 3 ستاره دریافت کنید. اگر بتوانید در کمتر از 3 دقیقه یک دهکده را ویران کنید آنگاه امتیاز کامل برای شما منظور می شود ولی اگر نتوانید در مدت زمان 3 دقیقه آنجا را ویران کنید ، تا لحظه ای که توانسته اید امتیاز کسب کنید برای شما محاسبه می شود و به همان اندازه نیز پاداش و غنیمت به شما تعلق می گیرد.

نکاتی که در مورد جم بازی Clash of Clans باید بدانید!

قطعا هر گیمر حرفه ای به دنبال جذابیت چند برابر و پیشرفت چشمگیر در بازی میباشد از این رو نیز به دنبال سایتی که بتواند خرید جم بازی را انجام دهد می گردد. سایت پرشین گیفت کارت برای شما عزیزان خرید الماس بازی کلش آف کلنز ارزان را در بستری امن و راحت فراهم نموده است تا بتوانید خیلی آسان خرید خود را انجام دهید.

جم بازی Clash of Clans بدون تاریخ انقضاء می باشد و شما در استفاده از آن هیچ محدودیتی ندارید.

در اینجا باید یگوئیم شما با سر زدن به فروشگاه اینترنتی پرشین گیفت کارت تنها از خرید بسته سازنده کلش اف کلنز بهره مند نمی گردید بلکه بسیاری از محصولات دیگر با کارایی های متفاوت در بازی های مختلف برای شما وجود دارد.

فروشگاه پرشین گیفت کارت برای ارائه جم بازی کلش آف کلنز با ایجاد امکان خرید قانونی جم کلش اف کلنز با بهترین قیمت و پشتیبانی آنلاین آماده به خدمت رسانی بوده و چنانچه هر سوال یا مشکلی (حل مشکل خرید جم کلش اف کلنز) ، با ما تماس حاصل فرمایید.

کاربردهای جم بازی کلش آف کلنز

از کاربرد های جم بازی کلش آف کلنز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1 ) به راحتی می توانید از سربازان دژ خود ، برای کمک بهره ببرید.

2 ) می توانید قهرمان های شهرتان را به روز رسانی کنید تا در زمان نبرد بتوانند تلاش و کمک بیشتری برای پیروز شدن شما کنند.

3 ) می توانید از انواع سلاح ها و زره ها برای تقویت نیرو های خود استفاده کنید.

4 ) برای تهیه ادوات جادویی و به کارگیری آن ها باید جم بازی کلش آف کلنز را داشته باشید.

راهکارهایی برای دریافت جم بیشتر

برای اینکه بتوانید جم بیشتری در بازی به دست آورید به موارد زیر توجه کنید:

1 ) پیروزی در نبرد های سخت.

2 ) به پایان رساندن ماموریت هایی که به شما محول شده است.

3 ) باز کردن جعبه هایی که در مسیر شما قرار می گیرند.

4 ) پیروز شدن در نبرد های بین قبایل.

5 ) بهترین راه و کم دردسر ترین آن ها خرید جم بازی کلش آف کلنز از سایت پرشین گیفت کارت است.

نگاهی به دیگر محصولات پرشین گیفت کارت

بنابراین ، می توانید مضاف بر خرید جم بازی  Clash of Clans از دیگر کالا های این سایت نیز خرید کنید مثل:

1 ) گیفت کارت بازی گنشین ایمپکت

2 ) گیفت کارت ریزر گلد آمریکا

3 ) گیفت کارت بازی ورد آف وار کرافت

4 ) گیفت کارت بتل نت بلیزارد

5 ) سی پی بازی کال آف دیوتی موبایل

6 ) گیفت کارت آیتونز اپل آمریکا

7 ) گیفت کارت های ایکس باکس

8 ) گیفت کارت پلی استیشن انگلیس

9 ) گیفت کارت استیم والت آرژانتین

10 ) و سایر محصولات متنوع سایت پرشین گیفت کارت

سابقه ی بی نظیر پرشین گیفت کارت در فروش جم بازی کلش اف کلنز

فروشگاه پرشین گیفت کارت با توجه به سابقه خود در زمینه ی فروش گیفت کارت تا به امروز در بخش های متفاوتی همچون فروش جم بازی کلش آف کلنز به صورت اورجینال و تحویل سریع در بین اکثر کاربران حرف اول را می زند.

به علاوه شما می توانید به صورت شبانه روزی از پشتیبانی سایت پرشین گیفت کارت کمک بگیرید فقط کافی است با ثبت پیام خود در مورد مشکل به وجود آمده در یکی از شبکه های اجتماعی فروشگاه پرشین گیفت کارت ، سریعاٌ پاسخ خود را دریافت نمایید.

این نکته را به خاطر بسپارید که به علت اورجینال بودن کد های خریداری شده از سایت پرشین گیفت کارت (جم بازی Clash of clans) ، به راحتی قابل مصرف بوده اند و اصلا اشتباهی در ردیم کردن آن رخ نخواهد داد.