گیم پس Ultimate ایکس باکس – گیفت کارت ایکس باکس التیمیت

گیفت کارت ایکس باکس التیمیت

دریافت اشتراک گیم پس Ultimate ایکس باکس :

یکی از فواید خرید گیم پس Ultimate ایکس باکس دریافت اشتراک Xbox Live Gold می باشد.

یعنی به همان میزان که آلتیمیت خریداری نموده اید امکان دسترسی به لایو گلد را هم دارید. بنابراین برای بازی‌ های آنلاین نیازی به پرداخت هزینه اضافی نخواهید داشت.

تا موقعی که از حق اشتراک سرویس ایکس باکس لایو گلدتان باقی مانده است اگر اقدام به تهیه اشتراک آلتیمیت گیم پس کنید ، زمان باقی مانده از سرویس ایکس باکس لایو گلد شما تبدیل به گیم پس آلتیمیت می‌ شود. هرچند که این قانون سقف معینی دارد و نهایتاٌ تا 36 ماه این تبدیل صورت می پذیرد.

گیم پس :

اشتراک ایکس باکس گیم پس سه نوع مختلف دارد که یکی مناسب کنسول ، دیگری برای کامپیوتر و یکی هم جهت استفاده هر دو مناسب است. خصوصیات هر یک از این سرویس‌ ها را بررسی می کنیم:

1 ) کنسول :

مایکروسافت در سال 2017 برای نخستین بار Game Pass for Console را معرفی نمود. این اشتراک چهار خصلت دارد:

  • دسترسی مجانی به صد بازی با کیفیت
  • امکان دریافت بازی ‌های جدید در طول ماه
  • دسترسی بدون هزینه به بازی‌ های انحصاری ایکس باکس در روز ارائه آنها
  • استفاده از تخفیف ‌ها و پیشنهاد های اختصاصی
2 ) برای PC :

این اشتراک عیناٌ شبیه گیم ‌پس کنسول می باشد فقط تفاوتش این است که بر روی PC نصب می ‌شود.

3 ) همانطور که از نام آن مشخص است برای هر دو کارایی دارد.

گیم پس Ultimate ایکس باکس :

به روز ترین سرویس مایکروسافت آلتیمیت نامیده می شود. شما با خرید Game Pass Ultimate مضاف بر امکانات گیم پس معمولی ، اشتراک EA Play و لایو گلد را هم به رایگان دریافت می‌ نمایید.

همچنین می‌ توانید این اکانت را بر روی گوشی موبایل اندرویدی خود نیز نصب کنید تا از xCloud بهره برداری کنید. ایکس ‌کلاد یا همان Xbox Cloud Gaming اجازه می ‌دهد تا شما بازی‌ های کنسول ، مانند Forza 4 را از راه اینترنت ، بر روی گوشی خود بازی کنید.

دریافت اشتراک EA Play به شکل غیر پولی :

مضاف بر همه گیم ‌های رایگان ، اشتراک EA Play هم برایتان رایگان می شود. یعنی می ‌توانید گیم های شرکت EA را بدون پرداخت پول بر روی کنسول و پی سی خودتان داشته باشید.

همینک بیش از 100 بازی در سرویس Game Pass حضور دارند. البته برخی از گیم ها به صورت انحصاری فقط بر روی کنسول‌ در دسترس می باشند و برخی دیگر بر روی هر دو پلتفرم.

این سرویس ترکیبی است از گیم پس کنسول و PC در کنار امکانات Live Gold .

با خرید گیم پس آلتیمیت ، علاوه بر دسترسی به بازی های رایگان ، نیازی هم به خرید Live Gold برای بازی آنلاین نخواهید داشت و آرشیو محصولات کمپانی Electronic Arts یا همان EA هم برای شما رایگان می ‌شود.

مدیر خدمات گیمینگ Xbox می گوید : کاربران ایکس باکس درخواستی از ما داشتند مبنی بر اینکه بتوانند علاوه بر دانلود بازی نیازی هم به پرداخت هزینه مولتی پلیر و ایکس باکس نت ورک نداشته باشند.

به همین منظور گیفت کارت گیم پس آلتیمیت ایکس باکس را طراحی کردیم.

گیفت کارت ایکس باکس التیمیت در پرشین گیفت کارت

گیفت کارت گیم پس آلتیمیت ایکس باکس در بسته های زیر در فروشگاه پرشین گیفت کارت موجود می باشند فقط شما باید بسته مورد نظر را ثبت سفارش و خریداری نمایید:

1 ) گیفت کارت گیم پس آلتیمیت 7 روزه تریال ایکس باکس

2 ) گیفت کارت گیم پس آلتیمیت 14 روزه تریال ایکس باکس

3 ) گیفت کارت گیم پس آلتیمیت 1 ماهه تریال ایکس باکس

4 ) گیفت کارت گیم پس آلتیمیت 3 ماهه تریال ایکس باکس

5 ) گیفت کارت گیم پس آلتیمیت 6 ماهه تریال ایکس باکس

6 ) گیفت کارت گیم پس آلتیمیت 3 ماهه ترکیه

سایر محصولات

شما می توانید علاوه بر تهیه گیفت کارت ایکس باکس التیمیت  از فروشگاه پرشین گیفت کارت اقدام به خرید دیگر محصولات این فروشگاه نمایید:

1 ) گیفت کارت Best Buy

2 ) جم بازی آگاری دات آی او

3 ) گیفت کارت های گوگل پلی

4 ) گیفت کارت مولتی گیم کارت

5 ) گیفت کارت اسپاتیفای

6 ) گیفت کارت بتل نت بلیزارد

7 ) گیفت کارت های پلی استیشن

8 ) طلا بازی استند آف 2

9 ) گیفت کارت گو کش گیم کارت

10 ) و بسیاری دیگر از محصولات متنوع فروشگاه پرشین گیفت کارت

پرشین گیفت کارت قانونی بودن و سلامت همه محصولات به فروش رسیده خود را تضمین می کند. در صورتی که در این باب سوالی داشتید ، با کارشناس ‌های آنلاین بخش پشتیبان پرشین گیفت کارت در میان بگذارید.

خدمات وبسایت پرشین گیفت کارت

در سایت پرشین گیفت کارت عضو شوید و ساخت پروفایل شخصی و خرید اینترنتی گیم پس Ultimate ایکس باکس را به راحتی و با فشردن چند کلیک تجربه کنید.

حتماٌ به فروشگاه پرشین گیفت کارت مراجعه کنید تا با آسودگی خاطر از طریق پرداخت با درگاه بانکی امن ، گیفت کارت گیم پس آلتیمیت ایکس باکس خود را به صورت آنی تحویل بگیرید و از خدمات پس از فروش پرشین گیفت کارت استفاده نمایید.

فروشگاه پرشین گیفت کارت برای ارائه گیم پس Ultimate ایکس باکس با مناسب ترین قیمت و پشتیبانی قدرتمند همیشه در کنار شما خواهد بود و می توانید در صورت داشتن هر سوالی ، با ما تماس حاصل فرمایید.

سایت پرشین گیفت کارت با داشتن سابقه درخشان خود در حوزه فروش گیفت کارت و جم تا کنون توانسته رضایت مشتریان این سایت را جلب نماید و با تحویل فوری و قیمت مناسب در بین کاربرها از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

به علاوه شما می توانید به صورت شبانه روزی و آنلاین حتی در روزهای تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان سایت پرشین گیفت کارت کمک بگیرید.

تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در مورد خرید گیفت کارت ایکس باکس التیمیت را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت نمایید.

گیفت‌ کارت‌ های ارائه شده در فروشگاه پرشین گیفت کارت همگی از سورس اورجینال ، بدون واسطه و بدون تاریخ مصرف می ‌باشند.

به وجود آوردن حس اعتماد و اطمینان در مشتری همیشه از اصول کاری پرشین گیفت کارت بوده و به این اصول نیز کماکان پایبند است.