گیفت کارت xbox انگلیس

گیفت کارت ایکس باکس انگلیس

گیفت کارت xbox انگلیس مزایای زیادی دارد که باعث محبوبیت آن در بین گیمر ها شده است:

گیفت کارت ایکس باکس انگلیس دارای یک کد دیجیتالی می باشد مثل بسیاری از گیفت کارت ها از جمله گیفت کارت گوگل پلی ، گیفت کارت استیم والت و بسیاری دیگر ، که به وسیله آن می توان اقدام به شارژ اکانت ایکس باکس خود نمود می شود از سایت ایکس باکس محصول خریداری کرد. موجودی اکانت ایکس باکس مثل موجودی یک کارت بانکی می ماند و با توجه به این میزان موجودی می توانید خرید دلخواهتان را انجام دهید.

گیفت کارت های ایکس باکس با توجه به واحد پول هر کشور ، به بازار ارائه می شوند. بنابراین هر ریجن گیفت کارت ایکس باکس قابل ردیم در اکانت همان کشور است به عنوان مثال گیفت کارت ایکس باکس استرالیا فقط در اکانت کشور استرالیا قابل فعال سازی می باشد.

ایکس باکس سرویس های گوناگونی دارد از جمله سرویس ایکس باکس Live Gold و یا سرویس ایکس باکس Game Pass که برای استفاده از این سرویس ها باید گیفت کارت مخصوص آن ها را از فروشگاه پرشین گیفت کارت خریداری کنید.

به یاد داشته باشید که هر گیفت کارت برای تهیه خدمات و محصولات از فروشگاه مخصوص خود طراحی شده است مثلاٌ گیفت کارت Xbox انگلیس برای خرید از استور ایکس باکس طراحی شده است.

در اکثر کشور ها برای خرید محصول و یا خدمات از ایکس باکس استور می توان از کارت های اعتباری بین المللی مثل پی پال استفاده کرد ولی در ایران به علت وجود تحریم ها انجام این کار میسر نمی باشد و فقط از طریق گیفت کارت ایکس باکس و برای اکانت انگلیس گیفت کارت ایکس باکس انگلیس می توان این کار را انجام داد.

گیفت کارت ایکس باکس انگلیس و خرید گیم پس التیمیت انگلیس در سایت پرشین گیفت کارت به راحتی قابل خرید است. این گیفت کارت با اعتبار های زیر در دسترس شما می باشد:

1 ) گیفت کارت 5 پوندی ایکس باکس انگلیس

2 ) گیفت کارت 10 پوندی ایکس باکس انگلیس

3 ) گیفت کارت 15 پوندی ایکس باکس انگلیس

4 ) گیفت کارت 25 پوندی ایکس باکس انگلیس

5 ) گیفت کارت 50 پوندی ایکس باکس انگلیس

پس از تهیه هر کدام از گیفت کارت های Xbox انگلیس می توانید به وسیله کدی که از سایت پرشین گیفت کارت دریافت می کنید اقدام به افزایش موجودی اکانت خود کنید و پس از آن از محصولات دیجیتالی ایکس باکس مثل: گیم ، دی ال سی ، اپلیکیشن ، موسیقی ، فیلم و غیره خرید کنید.

هر کدام از گیفت کارت های ایکس باکس انگلیس دارای مقدار اعتبار مشخصی است و شما با توجه به نیار خود باید گیفت کارت خود را انتخاب کنبد. در انتخاب گیفت کارت خود بسیار دقیق باشید زیرا در صورت خرید اشتباه امکان تعویض و یا عودت گیفت کارت خریداری شده به هیچ وجه وجود ندارد.

باز هم باید یاد آور شویم که گیفت کارت هر شرکت فقط در استور همان کمپانی قابل استفاده است و امکان استفاده از آن در دیگر استور ها وجود ندارد.

اگر نمی دانید که اکانت شما مربوط به چه کشوری است باید این موضوع را با بخش پشتیبان سایت پرشین گیفت کارت در میان بگذارید تا بتوانبد به کمک آن ها کشور اکانت خود را مشخص کنید و یا اگر قصد تغییر کشور اکانتتان را دارید بتوانند شما را راهنمایی کنند.

نکاتی اساسی درباره گیفت کارت ایکس باکس انگلیس

1 ) شما نمی توانید به کمک گیفت کارت ایکس باکس انگلیس از محصولات فیزیکی استور ایکس باکس خرید کنید.

2 ) پس از شارژ اکانت خود به هیچ عنوان نمی توانید اعتبار اکانت خود را به اکانت شخص دیگری انتقال دهید.

3 ) گیفت کارت خریداری شده ایکس باکس انگلیس فقط بر روی اکانت همان کشور یعنی انگلیس قابل فعال سازی است.

4 ) گیفت کارت Xbox انگلیس را می توان بدون محدودیت زمانی استفاده کرد زیرا تاریخ انقضاء ندارد.

5 ) امکان خرید اشتراک های لایو گلد و گیم پس و دیگر اشتراک ها با گیفت کارت ایکس باکس انگلیس غیر ممکن است.

امکان خرید سایر محصولات سایت پرشین گیفت کارت همواره برای شما وجود دارد و می توانید علاوه بر تهیه گیفت کارت ایکس باکس انگلیس از سایت پرشین گیفت کارت از این محصولات نیز خرید کنید:

1 ) خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل

2 ) گیفت کارت های استیم والت

3 ) گیفت کارت مولتی گیم کارت

4 ) گیفت کارت بازی لیگ آف لجندز

5 ) گیفت کارت اسپاتیفای

6 ) گیفت کارت اپل آیتونز

7 ) گیفت کارت بازی سیلک رود

8 ) گیفت کارت بتل نت بلیزارد

9 ) جم بازی کلش آف کلنز

10 ) و بسیاری دیگر از محصولات پرشین گیفت کارت

خرید گیفت کارت ایکس باکس انگلیس یک راهکار بسیار ساده برای خرید خدمات و محصولات از فروشگاه ایکس باکس است. به کمک این گیفت کارت حتی می توانید از استور مایکروسافت برای ویندوز و ویندوز فون خود محصول و خدمات خریداری کنید.

شما پس از خرید گیفت کارت ایکس باکس انگلیس از فروشگاه پرشین گیفت کارت ، آن را در اسرع وقت و با کمترین قیمت و به صورت آنی تحویل خواهید گرفت.

پیشنهاد ما جهت خرید گیفت کارت ایکس باکس انگلیس ، فروشگاه پرشین گیفت کارت است که تمامی مراحل خرید را به آسان ترین و بهترین نحو برای شما مهیا کرده ‌است. شما با مراجعه به سایت پرشین گیفت کارت می توانید به راحتی تنها با چند کلیک ، گیفت کارت ایکس باکس انگلیس خود را تهیه کنید و در سریع ترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید.

سایت پرشین گیفت کارت دارای تیم خبره و متخصص در زمینه گیفت کارت می باشد که در بخش پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت مشغول به فعالیت هستند. این تیم می تواند شما را از لحظه ثبت سفارش تا زمان تحویل محصول و حتی قبل و بعد از آن همراهی نمایند.

به علاوه شما می توانید به صورت آنلاین حتی در روز های تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان سایت پرشین گیفت کارت کمک بگیرید. تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده درباره خرید گیفت کارت ایکس باکس انگلیس را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت نمایید.

امیدواریم که این مقاله توانسته باشد شما را با گیفت کارت های انگلیس شرکت Xbox آشنا سازد.