خرید ایکس باکس لایو گلد – گیفت کارت ایکس باکس گلد

گیفت کارت ایکس باکس گلد

ورژن پولی و غیر رایگان بازی های آنلاین ایکس باکس ، Live Gold نام دارد که جهت بهره مندی از این بازی ها باید گیفت کارت ایکس باکس لایو را در اختیار داشته باشید. گیفت کارت لایو گلد ایکس باکس فواید زیادی دارد که از جمله این ها می توان به :

1 ) استفاده رایگان از بازی هایی که به صورت ماهانه و رایگان ارائه می شوند.

2 ) دسترسی راحت و سریع به محتواهای درون بازی ها.

3 ) تشکیل یک گروه با دوستان و مبارزه علیه رقبا.

4 ) امکان چت با چند نفر به صورت هم زمان.

5 ) بازی با سایر گیمر هایی که به بازی های آنلاین علاقه دارند.

6 ) استفاده از موجودی گیفت کارت تا پایان اعتبار.

اشاره کرد.

گیفت کارت Live XBox در سایت پرشین گیفت کارت

همان طور که می دانید کمپانی مایکروسافت و کنسول ایکس باکس یکی از معروف ترین شرکت ها و دستگاه های سرگرم کننده دنیا هستند و برای استفاده از امکانات و خدمات آن ها باید خرید ایکس باکس لایو گلد را خریداری نمایید. برای تهیه این گیفت کارت می توانید به راحتی و بدون هیچ مشکلی به فروشگاه پرشین گیفت کارت مراجعه کنید و با توجه به اعتبار مورد نیاز ، گیفت کارت مد نظر را انتخاب و خریداری کنید. گیفت کارت Xbox لایو گلد در بسته های زیر در دسترس شما می باشند :

1 ) گیفت کارت 48 ساعته ایکس باکس لایو

2 ) گیفت کارت 14 روزه ایکس باکس لایو

3 ) گیفت کارت 1 ماهه ایکس باکس لایو

4 ) گیفت کارت 3 ماهه ایکس باکس لایو

5 ) گیفت کارت 6 ماهه ایکس باکس لایو

6 ) گیفت کارت 1 ساله ایکس باکس لایو

7 ) گیفت کارت 2 ساله ایکس باکس لایو

با همراهی این گیفت کارت می توانید آواتار ویژه داشته باشید ، بازی ها را به صورت چند نفره و بر خط تجربه نمایید ، از بازی های رایگان ایکس باکس که به شکل ماهانه معرفی می شوند استفاده نمایید و بسیاری دیگر.

کمپانی مایکروسافت ایکس باکس

بعد از اینکه کمپانی مایکروسافت در پروژه دریم کست با شکست روبرو شد تصمیم گرفت تا برای جبران این شکست رو به سوی بازی های آنلاین آورد و برای اجرا این بازی ها امکان دسترسی به اینترنت و حافظه داخلی برای ضبط و ذخیره اطلاعات بازی را در کنسول جدیدش پیاده سازی نماید و البته این کار را هم انجام داد. به کمک این تجهیزات گیمر می تواند بازی را با امکانات بیشتر و جذاب تری اجرا نماید و از ارتباط سمعی و بصری این بازی ها استفاده نماید. تنها راه استفاده از این امکانات و تجهیزات خرید ایکس باکس لایو گلد می باشد.

با خرید گیفت کارت Xbox لایو گلد می توانید از محصولات فروشگاه ایکس باکس استفاده نمایید. محصولاتی مثل: فیلم ، گیمر پیکچر ، سریال ، تم ، تریلر بازی ها ، محتوا های درون برنامه ای و غیره.

در سال 2006 شرکت Microsoft تصمیم به طراحی یک شبکه ویدئویی گرفت که به وسیله آن کاربر می تواند به صورت HD از شبکه هایی مانند: MSNBC ، Syfy ، ESPN فیلم و سریال تماشا کند. البته برای استفاده از این محصولات باید گیفت کارت Xbox لایو گلد را خریداری کند.

مراحل شارژ گلد ایکس باکس

پس از تهیه گیفت کارت ایکس باکس لایو ، از سوی فروشگاه پرشین گیفت کارت یک کد دیجیتالی دریافت می کنید که باید به وسیله آن اقدام به شارژ اکانت خود نمایید و پس از آن می توانید از محصولات فروشگاه ایکس باکس استفاده کنید. اکنون می خواهیم روش های فعال سازی گیفت کارت خریداری شده را به شما آموزش دهیم :

1 ) روش فعال سازی به کمک سایت ایکس باکس:
  • در قدم اول باید به سایت ایکس باکس مراجعه نمایید.
  • پس از آن وارد حساب کاربری خود شوید.
  • در بالای صفحه اکانت خود گزینه گیمر تگ را انتخاب نمایید.
  • سپس گزینه ردیم کد را کلیک کنید.
  • مجدداٌ گزینه Redeem را انتخاب نمایید.
  • کد گیفت کارت را تایپ کنید و گزینه Confirm را بزنید.
  • گیفت کارت شما با موفقیت فعال گشت.
2 ) روش فعال سازی به کمک کنسول ایکس باکس:
  • وارد بخش استور در کنسول خود شوید.
  • در انتهای صفحه Use a code را پیدا کنید.
  • کد گیفت کارت را در این قسمت وارد کنید و گزینه ردیم را بزنید.
  • گیفت کارت شما فعال شد.
گیفت کارت های مرتبط

فروشگاه پرشین گیفت کارت محصولات گوناگون و متنوعی دارد. از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد :

1 ) گیفت کارت آیتونز

2 ) گیفت کارت های استیم والت

3 ) سی پی بازی کال آف دیوتی موبایل

4 ) گیفت کارت های ایکس باکس

5 ) گیفت کارت مستر کارت آمریکا

6 ) جم بازی فری فایر

7 ) گیفت کارت های آمازون

8 ) گیفت کارت بتل نت بلیزارد

9 ) جم بازی کلش آف کلنز

10 ) و دیگر کالا های سایت پرشین گیفت کارت

شما پس از خرید گیفت کارت xbox لایو گلد از فروشگاه پرشین گیفت کارت ، آن را در اسرع وقت و با کمترین قیمت و به صورت آنی تحویل خواهید گرفت.

تیم پشتیبانی پرشین گیفت کارت

پیشنهاد ما جهت خرید گیفت کارت ایکس باکس لایو ، فروشگاه پرشین گیفت کارت است که تمامی مراحل خرید را به بهترین شکل برای شما فراهم کرده ‌است. شما با مراجعه به پرشین گیفت کارت می توانید به راحتی تنها با چند کلیک ، گیفت کارت ایکس باکس گلد خود را تهیه کنید و در سریع ترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید.

سایت پرشین گیفت کارت دارای تیم خبره و متخصص در زمینه گیفت کارت می باشد که در بخش پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت مشغول به فعالیت هستند. این تیم می تواند شما را از لحظه ثبت سفارش تا زمان تحویل محصول و حتی قبل و بعد از آن همراهی نماید.

تیم پشتیبانی پرشین گیفت کارت

به علاوه شما می توانید به صورت شبانه روزی و تحت وب حتی در روز های تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان سایت پرشین گیفت کارت کمک بگیرید. تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده درباره خرید گیفت کارت ایکس باکس لایو را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت نمایید.

امیدواریم که این مقاله توانسته باشد شما را با گیفت کارت ایکس باکس گلد آشنا سازد.