گیفت کارت ایکس باکس کانادا

تنها رقیب سر سخت کنسول پلی استیشن شرکت سونی ، کنسول ایکس باکس شرکت مایکروسافت است. اگر شما یکی از کاربران کنسول ایکس باکس باشید خوب می دانید که برای تهیه محصول برای کنسول خود باید به فروشگاه ایکس باکس مراجعه کنید و از آن جا کالای مورد نظر را خریداری نمایید. پیش از خرید از استور ایکس باکس باید اکانت خود را به وسیله خرید گیفت کارت xbox کانادا شارژ کنید و پس از آن می توانید برای خرید به استور ایکس باکس مراجعه نمایید.

اعتبارهای گیفت کارت xbox کانادا

برای تمام دارندگان کنسول ایکس باکس تهیه گیفت کارت xbox کانادا یک کار بسیار مهم است که برای تهیه آن به راحتی می توانید به سایت پرشین گیفت کارت مراجعه کنید و خرید گیفت کارت xbox کانادا را از بین محصولات این فروشگاه پیدا کنید و از بین اعتبار های موجود آن ، بسته مورد نظر را ثبت سفارش و خریداری نمایید :

1 ) خرید گیفت کارت 15 دلاری xbox کانادا

2 ) گیفت کارت 25 دلاری xbox کانادا

3 ) گیفت کارت 50 دلاری xbox کانادا

4 ) گیفت کارت 100 دلاری xbox کانادا

شارژ اکانت ایکس باکس کانادا

با توجه به وجود تحریم بودن ایران ، تهیه گیفت کارت Xbox کانادا تنها روشی است که می توان به وسیله آن برای کنسول خود محصول خریداری کرد. می توان به کمک این گیفت کارت از محصولات فروشگاه ایکس باکس که شامل: انواع بازی ، محتوا های درون برنامه ای ، جم ها ، سریال ها و غیره می شوند استفاده نمود.

بعضی از شرکت ها گیفت کارت اختصاصی برای خود دارند و کاربران آن ها می توانند به وسیله آن گیفت کارت از فروشگاه همان شرکت محصول خریداری کنند. به این ترتیب به وسیله خرید گیفت کارت xbox کانادا فقط می توانید به فروشگاه ایکس باکس مراجعه کنید و از آن جا برای کنسول خود محصول و خدمات خریداری نمایید.

بدون اینکه به کارت های اعتباری بین المللی مثل پی پال نیاز پیدا کنید به وسیله گیفت کارت Xbox کانادا حساب کاربری خود را شارژ نمایید و پس از آن از استور ایکس باکس محصول خریداری کنید. کالا هایی مانند : انواع موسیقی ، فیلم ، اپلیکیشن و غیره.

نکات مهم جهت خرید گیفت کارت xbox کانادا

با تغییر آی پی به کشوری غیر از ایران و به وسیله خرید گیفت کارت xbox کانادا می توانید اکانت خود را شارژ نمایید و از امکانات آن استفاده نمایید. فراموش نکنید که این گیفت کارت فقط بر روی اکانت کانادا قابل فعال سازی می باشد و در صورت عدم توجه به این مسئله ، گیفت کارت خریداری شده مسدود می گردد.

به راحتی می توانید گیفت کارت xbox کانادا را به عزیزان خود هدیه دهید و یا برای استفاده خود آن را انتخاب کنید. به راحتی می توانید با مراجعه به فروشگاه پرشین گیفت کارت این محصول را خریداری کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن و با نازل ترین قیمت ، کد آن را دریافت نمایید و پس از Redeem آن ، می توانید برای کنسول خود از استور ایکس باکس محصول خریداری کنید.

با توجه به موجودی اکانت خود می توانید از امکانات و خدمات فروشگاه ایکس باکس استفاده نمایید. اگر می خواهید از بازی های آنلاین و چند نفره ایکس باکس استفاده کنید باید گیفت کارت ایکس باکس لایو گلد را از سایت پرشین گیفت کارت خریداری نمایید. به این نکته توجه کنید که امکان استفاده از خرید گیفت کارت xbox کانادا به جای گیفت کارت ایکس باکس Live Gold وجود ندارد.

گیفت کارت Xbox کانادا برای این ساخته شده است که کاربر بتواند از محصولات فروشگاه ایکس باکس استفاده نماید. به یاد داشته باشید که این گیفت کارت با گیفت کارت مایکروسافت در ارائه خدمات هیچ فرقی با یکدیگر ندارند و به راحتی می توان این دو گیفت کارت را جایگزین یکدیگر کرد.

گیفت کارت EA Access ایکس باکس

گیفت کارت EA Access هم یکی دیگر از محصولات ایکس باکس است که به مجموعه بازی های شرکت EA اختصاص دارد و گیمر به کمک این گیفت کارت می تواند از محصولات EA برای خود بازی خریداری کند و یا اقدام به پیش خرید برخی از بازی ها نماید تا زود تر از دیگر گیمر ها آن ها را تجربه نماید.

ایکس باکس  Game Passنام یکی دیگر از گیفت کارت های ایکس باکس است که به کمک آن می توان از بازی های قدیمی و جدید ایکس باکس استفاده کرد. هر سه این گیفت کارت ها ، به علاوه دیگر گیفت کارت های ایکس باکس در سایت پرشین گیفت کارت موجود می باشد و به راحتی می توانید اقدام به تهیه آن ها نمایید. فراموش نکنید که گیفت کارت xbox کانادا نمی تواند جایگزین هیچکدام از گیفت کارت های Game Pass ، EA Access و Live Gold ایکس باکس شود.

شما می توانید به راحتی هر گونه سوال و پرسشی که در مورد خرید گیفت کارت xbox کانادا دارید ، از نوع انتخاب گیفت کارت تا روش فعال سازی و غیره را با بخش پشتیبان سایت پرشین گیفت کارت در میان بگذارید.

محصولات مرتبط

فروشگاه پرشین گیفت کارت جهت رفاه حال کاربران خود در صدد بوده تا لیست محصولات خود را تکمیل تر نماید. به همین علت خرید گیفت کارت xbox کانادا را به جمع محصولات خود افزوده است. همچنین شما می توانید علاوه بر خرید گیفت کارت Xbox کانادا ، از سایر محصولات فروشگاه پرشین گیفت کارت نیز خرید نمایید مثل:

1 ) گیفت کارت های ایکس باکس

2 ) سی پی بازی کال آف دیوتی موبایل

3 ) گیفت کارت گو کش گیم کارت

4 ) تیکیت بازی last island of survival

5 ) گیفت کارت گوگل پلی آمریکا

6 ) جم بازی دیز آف امپایر

7 ) گیفت کارت مستر کارت آمریکا

8 ) طلا بازی استد آف 2

9 ) گیفت کارت استیم والت

10 ) و دیگر کالا های محبوب سایت پرشین گیفت کارت

تیم پشتیبانی پرشین گیفت کارت

پیشنهاد ما جهت خرید گیفت کارت xbox کانادا ، فروشگاه پرشین گیفت کارت است که با بهره گیری از تیم فنی و فروش حرفه ای خود تمامی مراحل خرید را به بهترین نحو برای شما فراهم کرده ‌است. شما با مراجعه به سایت پرشین گیفت کارت می توانید به راحتی تنها با چند کلیک ، گیفت کارت xbox کانادا خود را تهیه کنید و در سریع ترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید.

شما پس از ثبت سفارش خرید گیفت کارت xbox کانادا در پرشین گیفت کارت ، آن را در اسرع وقت و با نازل ترین قیمت تحویل خواهید گرفت.

ارتباط با پشتیبانی پرشین گیفت کارت

لازم به ذکر است که تیم پشتیبان پرشین گیفت کارت در ساعات مشخص پاسخگوی سوالات شما در زمینه خرید گیفت کارت xbox کانادا می باشد.

در صورت بروز هر مشکل و یا داشتن هر سوالی در مورد خرید گیفت کارت xbox کانادا می توانید آن را با بخش پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت در میان بگذارید و پاسخ لازم را دریافت نمایید. تیم پشتیبان ما هر روز هفته و به شکل بر خط پاسخگوی شماست حتی در ایام تعطیل.