خرید گیفت کارت ایکس باکس هنگ کنگ

برای اینکه بتوانید از همه امکانات ایکس باکس استفاده کنید باید آن را به اینترنت متصل کنید البته بدون اینترنت هم می شود اقدام به اجرای بازی در ایکس باکس کرد اما همان طور که گفته شد برای استفاده از تمام خدمات ایکس باکس باید آن را به اینترنت وصل نمود. مثلاٌ سرویس ایکس باکس Live Gold به اینترنت نیاز دارد و بدون آن عملاٌ کارایی خاصی ندارد.

سرویس هایی هستند که برای استفاده از نسخه کامل آن ها باید اقدام به خرید ورژن دیجیتالی آن ها کرد مانند: اسپاتیفای ، میکسر ، نت فلیکس و غیره. بنابراین می توان گفت که کنسول ایکس باکس فقط یک دستگاه اجرا کننده بازی نیست و کارایی های دیگر هم دارد. اگر چه کاربران قدیمی ایکس باکس بهتر متوجه منظورمان می شوند ولی گیمر های امروزی هم به این نتیجه رسیده اند که بهتر است محصولات ایکس باکس را به صورت دیجیتالی خریداری نمایند.

خرید گیفت کارت ایکس باکس سایر کشور ها

کاربر ها برای اینکه بتوانند محصولات دیجیتالی ایکس باکس را خریداری کنند باید به اینترنت وصل شوند ولی قبل از آن باید شارژ xbox هنگ کنگ را در اختیار داشته باشند و به کمک آن حساب کاربری خود را شارژ کنند. اما شاید شما هم ندانید که به چه دلیل اینقدر بر روی خرید دیجیتالی محصولات ایکس باکس تاکید می شود. در پاسخ باید بگوییم که این محصولات را می توانید با قیمت مناسب تر و بدون درد سر از فروشگاه ایکس باکس خریداری کنید و جز اولین افرادی باشید که از بازی های جدید ایکس باکس استفاده می نمایید به ویزه بازی های آرکید. حال اگر بخواهید اینگونه بازی ها را از سطح شهر و فروشگاه ها به صورت دیسک تهیه کنید ، باید کل شهر را زیر و رو کنید تا بازی مورد نظر را پیدا کنید ، سپس اقدام به خرید آن با هر قیمتی نمایید.

اعتبارهای گیفت کارت ایکس باکس هنگ کنگ

اکنون می توانید گیفت کارت ایکس باکس هنگ کنگ را با قیمت مناسب از فروشگاه پرشین گیفت کارت خریداری کنید و پس از آن برای خرید دیجیتالی محصولات Xbox به استور ایکس باکس مراجعه کنید. این گیفت کارت با مبزان اعتبار های زیر در دسترس شما است :

1 ) گیفت کارت 150 دلاری ایکس باکس هنگ کنگ

2 ) گیفت کارت 300 دلاری ایکس باکس هنگ کنگ

3 ) گیفت کارت 600 دلاری ایکس باکس هنگ کنگ

پس از خرید گیفت کارت ایکس باکس هنگ کنگ از فروشگاه پرشین گیفت کارت ، کد دیجیتالی آن را دریافت خواهید کرد که باید به وسیله آن اکانت خود را شارژ کنید و برای خرید محصول و خدمات به صورت دیجیتالی ، به استور ایکس باکس مراجعه نماید.

بعد از اینکه به استور ایکس باکس رجوع کردید می بینید که گیم ها به چند دسته: آرکید ، انحصاری ، به روز ترین ها ، بازی های دارای تخفیف و بازی های کنسول های پیشین ایکس باکس تقسیم شده اند. بعد از ورود به هر کدام از این دسته ها می توانید بازی مورد نظر را خریداری کنید که برای انجام این کار باید گزینه Buy را انتخاب نمایید تا هزینه آن از اکانت شما کسر شود و بازی در اختیار شما قرار بگیرد.

به یاد داشته باشید که در هنگام خرید بازی باید به دقت این کار را انجام دهید زیرا بعد از پرداخت وجه آن ، دیگر نمی توانید آن را تعویض کنید.

ساخت اکانت ایکس باکس

برای ساخت اکانت ایکس باکس ، بهترین راه مراجعه به سایت ایکس باکس است که بعد از رجوع به آن باید نسبت به ساخت اکانت اقدام کنید تا بتوانید آن را به وسیله شارژ xbox هنگ کنگ شارژ کنید و برای خرید به استور Xbox مراجعه نمایید. پس از خرید بازی از استور ایکس باکس ، محصول خریداری شده بر روی پروفایل شما قرار می گیرد و بعد از روشن کردن کنسول خود ، بازی خریداری شده را در My Games خود خواهید دید و ازهمان جا می توانید آن را دانلود واجرا نمایید.

دستگاه ایکس باکس در سرتاسر دنیا و حتی ایران دارای مخاطبان زیادی می باشد و همین موضوع باعث شده تا کمپانی  Microsoft یک تیم کار بلد را برای ارائه خدمت به مشتریانش در ایکس باکس قرار دهد و کاربران به راحتی بتوانند به وسیله شارژ xbox هنگ کنگ از این خدمات بهره مند شوند.

محصولات مرتبط

فروشگاه پرشین گیفت کارت همواره در تلاش است تا بتواند تنوع محصولات خود را حفظ نماید. به همین منظور به صورت ماهانه بر تعداد این محصولات می افزاید و شما هم می توانید علاوه بر خرید گیفت کارت ایکس باکس هنگ کنگ ، از این محصولات نیز خرید کنید مانند :

1 ) گیفت کارت گوگل پلی

2 ) گیفت کارت ریزر گلد آمریکا

3 ) جم بازی فری فایر

4 ) گیفت کارت های اپل آیتونز

5 ) سی پی بازی کال آف دیوتی موبایل

6 ) گیفت کارت های استیم والت

7 ) گیفت کارت هتلز دات کام

8 ) جم بازی آگاری دات آی او

9 ) گیفت کارت پلی استیشن

10 ) و سایر کالا های سایت پرشین گیفت کارت

سایت پرشین گیفت کارت دارای تیم خبره و قدرتمند در زمینه جم و گیفت کارت می باشد که در بخش پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت مشغول به فعالیت هستند. این تیم می تواند شما را از لحظه ثبت سفارش تا زمان تحویل محصول و حتی قبل و بعد از آن همراهی نمایند.

ارتباط با پشتیبانی

شما پس از خرید گیفت کارت ایکس باکس هنگ کنگ از فروشگاه پرشین گیفت کارت ، آن را در اسرع وقت و با کمترین قیمت و به صورت آنی تحویل خواهید گرفت.

لازم به ذکر است که بخش پشتیبان این سایت در ساعات مشخص پاسخگوی سوالات شما در زمینه خرید گیفت کارت ایکس باکس هنگ کنگ می باشد.

در صورت بروز هر مشکل و یا داشتن هر سوالی در مورد خرید گیفت کارت ایکس باکس هنگ کنگ می توانید آن را با بخش پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت در میان بگذارید و پاسخ لازم را دریافت نمایید. تیم پشتیبان پرشین گیفت کارت به صورت تحت وب و 24 ساعته پاسخگوی شماست حتی در ایام تعطیل.

ارتباط با پشتیبانی پرشین گیفت کارت

اگر این مطالب پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در باب خرید گیفت کارت ایکس باکس هنگ کنگ نبود ، می توانید آن ها را با کارشناس ‌های بخش پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت در میان بگذارید. آن ها در اسرع وقت پاسخ همه سوالات شما در مورد این محصول را خواهند داد.

گیفت‌ کارت‌های ارائه شده در سایت پرشین گیفت کارت همگی از سورس اصلی ، بدون واسطه و بدون تاریخ مصرف می ‌باشند.

به وجود آوردن حس اعتماد و اطمینان در مشتری همیشه از اصول کاری پرشین گیفت کارت بوده و به این اصول نیز کماکان پایبند است.