گیفت کارت ایکس باکس EA Access

خرید گیفت کارت EA Access ایکس باکس – گیمر های کنسول ایکس باکس می توانند به وسیله گیفت کارت ایکس باکس EA Access از امکانات کمپانی EA بدون هیچ محدودیتی استفاده کنند. کاربران ایکس باکس باید برای بهره مندی از این امکانات یک اشتراک برای خود خریداری کنند و پس از آن می توانند از بازی های شرکت EA به صورت رایگان استفاده کنند.

سرویس EA Access برای کاربران کنسول ایکس باکس کارایی دارد و این سرویس نتیجه همکاری دو شرکت مایکروسافت و الکترونیک آرتس است.

مزایای خرید گیفت کارت EA Access ایکس باکس

اگر بخواهیم به برخی از مزایای گیفت کارت ایکس باکس EA Access بیردازیم باید بگوییم :

1 ) امکان بهره مندی از تخفیف در زمان خرید از EA Access تا 10 درصد.

2 ) در دسترس بودن بازی های رایگان که برای استفاده از بازی های رایگان شبکه EA Access باید به بخش The Vault مراجعه کنید.

3 ) برای تست بازی هایی که هنوز به بازار نیامده و توسط شرکت EA تولید شده اند می توانید از گیفت کارت ایکس باکس EA Access کمک بگیرید.

شبکه EA Access یک سیستم کسب درآمد است برای محصولات شرکت EA ، که کاربران کنسول ایکس باکس برای خرید و استفاده از محصولات این سیستم باید عضو این شبکه باشند. کاربران کنسول های جدید ایکس باکس و همچنین کنسول پلی استیشن 5 می توانند از خدمات گیفت کارت ایکس باکس EA Access بدون هیچ مشکلی استفاده کنند. ضمن اینکه هیچ تفاوتی نیز بین ارائه خدمات گیفت کارت ایکس باکس EA Access و گیفت کارت EA Play  وجود ندارد.

گیفت کارت های EA access ایکس باکس

فروشگاه پرشین گیفت کارت به تازگی گیفت کارت ایکس باکس EA Access را به لیست محصولات خود اضافه نموده است و شما فقط باید از بین پک های زیر بسته مورد نظرتان را ثبت سفارش و پس از پرداخت هزینه آن ، گیفت کارت ایکس باکس EA Access خود را تحویل بگیرید :

1 ) گیفت کارت ایکس باکس EA Access یک ماهه

2 ) گیفت کارت ایکس باکس EA Access یک ساله

سایت پرشین گیفت کارت با سابقه چند ساله و موفق خود در ارائه گیفت کارت های اورجینال تا کنون توانسته رضایت کاربران خود را جلب نماید. شما نیز می توانید با خیال راحت و با اعتماد کامل گیفت کارت ایکس باکس EA Access را از سایت پرشین گیفت کارت خریداری کنید.

مراحل ردیم گیفت کارت EA access ایکس باکس

برای اینکه بتوانید از EA Access محصول خریداری کنید باید ابتدا گیفت کارت ایکس باکس EA Access خریداری شده را فعال سازی نمایید. برای این منظور باید مراحل زیر را انجام دهید :

1 ) یک اپلیکیشن تغیر IP غیر رایگان تهیه کنید ( زیرا احتمال لو دادن موقعیت مکانی شما توسط برنامه های غیر رایگان بسیار کمتر است ) و آن را اجرا کنید.

2 ) پس از اجرا اپلیکیشن تغییر آی پی باید به سایت مایکروسافت مراجعه کنید.

3 ) در وب سایت شرکت مایکروسافت باید پست الکترونیکی اکانت خود را وارد کنید و گزینه Next را کلیک نمایید.

4 ) اکنون باید در این بخش رمز ورود اکانت خود را نیز تایپ کنید.

5 ) در این قسمت باید کد گیفت کارت خریداری شده را وارد نمایید.

6 ) حالا روی گزینه Next کلیک کنید تا وارد مرحله بعدی شوید.

7 ) در این بخش از شما خواسته می شود که نوع گیفت کارتی را که کد آن را وارد کرده اید را تعیین کنید. اگر گیفت کارت خریداری شده شما دلاری است باید آدرس حساب کاربری شما نیز آمریکا باشد به این نکته توجه نمایید.

8 ) حالا باید مشخصات گیفت کارت خود را در این بخش بررسی نمایید و اگر آن را تایید می کنید گزینه Confirm را کلیک کنید.

9 ) اکنون می توانید با خیال آسوده از EA محصول خریداری کنید زیرا گیفت کارت ایکس باکس EA Access شما با موفقیت فعال گشته است.

محصولات مرتبط

شما همیشه می توانید هر نوع محصول دیجیتالی را از فروشگاه پرشین گیفت کارت در خواست کنید. زیرا این فروشگاه سعی دارد تا لیست محصولات خود را روز به روز کامل تر کند. بنابراین شما می توانید علاوه بر خرید گیفت کارت ایکس باکس EA Access ، کالا های متنوع دیگری را نیز خریداری کنید. از جمله محصولات متنوع سایت پرشین گیفت کارت می توان به موارد زیر اشاره کرد :

1 ) گیفت کارت پلی استیشن

2 ) کد بازی های ایکس باکس

3 ) گیفت کارت مستر کارت آمریکا

4 ) گیفت کارت های ریزر گلد

5 ) سی پی بازی کال آف دیوتی موبایل

6 ) سکه بازی تاپ فوتبال منیجر

7 ) الماس بازی هد بال 2

8 ) بیوکاپ بازی State Of Survival

9 ) گیفت کارت بازی گنشین ایمپکت

10 ) و دیگر کالا های دیجیتالی سایت پرشین گیفت کارت

سایت پرشین گیفت کارت دارای تیم خبره و متخصص در زمینه جم و گیفت کارت می باشد که در بخش پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت مشغول به فعالیت هستند. این تیم می تواند شما را از لحظه ثبت سفارش تا زمان تحویل محصول و حتی قبل و بعد از آن همراهی نمایند.

تیم پشتیبانی پرشین گیفت کارت

شما پس از خرید گیفت کارت ایکس باکس EA Access  از فروشگاه پرشین گیفت کارت ، آن را در اسرع وقت و با کمترین قیمت و به صورت آنی تحویل خواهید گرفت.

لازم به ذکر است که بخش پشتیبان این سایت در ساعات مشخص پاسخگوی سوالات شما در زمینه خرید گیفت کارت ایکس باکس EA Access  می باشد.

در صورت بروز هر مشکل و یا داشتن هر سوالی در مورد خرید گیفت کارت ایکس باکس EA Access  می توانید آن را با بخش پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت در میان بگذارید و پاسخ لازم را دریافت نمایید. تیم پشتیبان پرشین گیفت کارت به صورت آنلاین و هر روز هفته پاسخگوی شماست حتی در ایام تعطیل.

ارتباط با پشتیبانی

اگر این مطالب پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در باب خرید گیفت کارت ایکس باکس EA Access  نبود ، می توانید آن ها را با کارشناس ‌های بخش پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت در میان بگذارید. آن ها در اسرع وقت پاسخ همه سوالات شما در مورد این محصول را خواهند داد.

گیفت‌ کارت‌های ارائه شده در سایت پرشین گیفت کارت همگی از سورس اورجینال ، بدون واسطه و بدون تاریخ مصرف می‌باشند.

به وجود آوردن حس اعتماد و اطمینان در مشتری همیشه از قواعد کاری پرشین گیفت کارت بوده و به این اصول نیز کماکان پایبند است.

امیدواریم که این مقاله توانسته باشد شما را با گیفت کارت ایکس باکس EA Access  آشنا سازد.