گیفت کارت ایکس باکس عربستان – گیفت کارت xbox عربستان

گیفت کارت ایکس باکس عربستان

پیش از اینکه با گیفت کارت xbox عربستان آشنا شوید می خواهیم به بیان چند نکته در مورد آن بپردازیم:

1 ) این گیفت کارت فقط برای خرید از فروشگاه ایکس باکس کارایی دارد و امکان استفاده آن در فروشگاه دیگر میسر نمی باشد.

2 ) پیش از خرید گیفت کارت به ریجن گیفت کارت ، نوع گیفت کارت و اعتبار گیفت کارت توجه کنید.

3 ) گیفت کارت خریداری شده به هیچ عنوان قابلیت تعویض و یا عودت را ندارد بنابراین در زمان خرید بسیار دقیق باشید.

4 ) خرید گیفت کارت xbox عربستان بسیار راحت است فقط کافی است به سایت پرشین گیفت کارت مراجعه کنید.

5 ) گیفت کارت xbox عربستان در سطح بالایی از امنیت می باشد.

6 ) اگر می خواهید به وسیله این گیفت کارت اشتراک های لایو گلد و یا گیم پس و غیره را تهیه کنید باید بگوییم که امکان انجام چنین کاری وجود ندارد و باید به کمک گیفت کارت های ویژه خود این کار را انجام دهید.

7 ) باید بدانید که گیفت کارت xbox عربستان فقط در اکانت کشور عربستان قابل فعال سازی می باشد و امکان ردیم کردن آن بر روی سایر اکانت ها میسر نیست.

8 ) گیفت کارت xbox عربستان تاریخ مصرف ندارد و می توانید آن را بدون هیچ محدودیتی استفاده کنید.

9 ) فراموش نکنید که اعتبار اکانت عربستان خود را نمی توانید به اکانت شخص دیگر منتقل کنید.

گیفت کارت ایکس باکس عربستان در بسته های زیر در دسترس می باشد :

فقط باید پک مورد نظر را از سایت پرشین گیفت کارت خریداری کنید:

1 ) گیفت کارت 50 ریال ایکس باکس عربستان

2 ) گیفت کارت 100 ریال ایکس باکس عربستان

3 ) گیفت کارت 200 ریال ایکس باکس عربستان

4 ) گیفت کارت 300 ریال ایکس باکس عربستان

پس از خرید گیفت کارت ایکس باکس عربستان و دریافت کد آن ، می توانید حساب خود را شارژ کنید و بدون هیچ مشکلی از سایت ایکس باکس محصول خریداری کنید. این نکته را فراموش نکنید که برای ردیم کردن گیفت کارت خریداری شده باید از آی پی غیر ایران برای انجام این کار استفاده کنید.

کنسول های ایکس باکس بر خلاف کنسول های پلی استیشن ، ریجن خاصی برای فعال سازی گیفت کارت ندارند ؛ اما واحد پول گیفت کارت باید با واحد پول کشور اکانت هماهنگی داشته باشد. یعنی اگر شما حساب کاربری xbox عربستان را دارید بنابراین باید گیفت کارتی با واحد ریال عربستان را خریداری کنید.

اگر نمی دانید ریجن اکانت شما مربوط به چه کشوری است باید این موضوع را با بخش پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت مطرح نمایید تا هرچه سریع تر به جواب برسید.

گیفت کارت EA Access ایکس باکس برای استفاده از بازی های شرکت EA طراحی شده اند و می توانید از محصولات آینده این کمپانی استفاده کنید و یا برخی بازی ها را پیش خرید کنید. گیفت کارت Live Gold ایکس باکس هم برای استفاده از بازی های چند نفره و آنلاین طراحی شده است و می توانید از بازی های رایگان که به صورت ماهیانه ارائه می شوند استفاده نمایید. گیفت کارت گیم پس ایکس باکس نیز جهت استفاده از بازی های قدیمی ایکس باکس مورد نیاز است. تمام این گیفت کارت ها در فروشگاه پرشین گیفت کارت موجود می باشند و می توانید آن ها را به راحتی تهیه کنید.

محصولات مرتبط

سایت پرشین گیفت کارت در تلاش است تا بتواند لیست کالا های خود را کامل تر کند و همین موضوع باعث شده تا علاوه بر گیفت کارت xbox عربستان ، محصولات دیگری را نیز به جمع محصولات خود اضافه کند مانند:

1 ) گیفت کارت های گوگل پلی

2 ) کد گیم های ایکس باکس

3 ) گیفت کارت بازی گنشین ایمپکت

4 ) گیفت کارت EA Play برای MAC و PC

5 ) اپل آی دی وریفای شده آمریکا

6 ) گیفت کارت بازی ورد آف وار کرافت

7 ) گیفت کارت بازی کراس فایر

8 ) گیفت کارت های هتلز دات کام

9 ) گیفت کارت گو کش گیم کارت

10 ) و خیلی از محصولات سایت پرشین گیفت کارت

چون تفاوت چندانی بین گیفت کارت xbox عربستان و گیفت کارت مایکروسافت وجود ندارد بنابراین می توانید به وسیله آن از محصولات فروشگاه مایکروسافت و ویندوز فون نیز استفاده نمایید.

اگر شما تا ماه ها و حتی سال ها از گیفت کارت Xbox عربستان خریداری شده خود استفاده نکنید باز هم همان اعتبار و موجودی خود را حفظ خواهد کرد زیرا تاریخ انقضاء ندارد ؛ حتی پس از ردیم کردن هم موجودی شما تا پایان اعتبار آن در اکانت شما باقی خواهد ماند. بنابراین گیفت کارت xbox عربستان یک کارت هدیه کارآمد محسوب می شود که باید هرچه زودتر آن را تهیه کرد.

سایت پرشین گیفت کارت دارای تیم خبره و قدرتمند در زمینه جم و گیفت کارت می باشد که در بخش پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت مشغول به فعالیت هستند. این تیم می تواند شما را از لحظه ثبت سفارش تا زمان تحویل محصول و حتی قبل و بعد از آن همراهی نمایند.

شما پس از خرید گیفت کارت xbox عربستان از فروشگاه پرشین گیفت کارت ، آن را در اسرع وقت و با کمترین قیمت و به صورت آنی تحویل خواهید گرفت.

لازم به ذکر است که بخش پشتیبان این سایت در ساعات مشخص پاسخگوی سوالات شما در زمینه خرید گیفت کارت ایکس باکس عربستان می باشد.

در صورت بروز هر مشکل و یا داشتن هر سوالی در مورد خرید گیفت کارت xbox عربستان می توانید آن را با بخش پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت در میان بگذارید و پاسخ لازم را دریافت نمایید. تیم پشتیبان پرشین گیفت کارت به صورت شبانه روزی و آنلاین پاسخگوی شماست حتی در ایام تعطیل.

اگر این مطالب پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در باب خرید گیفت کارت xbox عربستان نبود ، می توانید آن ها را با کارشناس ‌های بخش پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت در میان بگذارید. آن ها در اسرع وقت پاسخ همه سوالات شما در مورد این محصول را خواهند داد.

گیفت‌ کارت‌های ارائه شده در فروشگاه پرشین گیفت کارت همگی از سورس اورجینال ، بی واسطه و بدون تاریخ مصرف می ‌باشند.

به وجود آوردن حس اعتماد و اطمینان در مشتری همیشه از اصول کاری پرشین گیفت کارت بوده و به این اصول نیز کماکان پایبند است.