خرید گیفت کارت Xbox چک

خرید گیم پس التیمیت Xbox چک

گیفت کارت ایکس باکس چک

خرید گیفت کارت Xbox چک

به کمک این کارت هدیه می‌ توانید هم برای خرید Xbox Live Gold و هم ایکس باکس گیم پس استفاده کنید. متاسفانه به علت این که ماهیت رمز ، بعد از تحویل به شما ممکن است افشا ‌شود ، پرشین گیفت کارت از پس گرفتن هرگونه گیفت کارت خریداری شده معذور است.

گیفت کارت‌ های ایکس باکس با ریجن چک صادر می ‌شوند و قابلیت فعال شدن در اکانت چک با آی پی غیر ایران را دارند.

چون اعتبار و محتویات Gift Card ارزش و قیمت آن را مشخص می کند ، معمولاٌ آنها را در قسمت مشخصات گیفت کارت می نویسند. گوناگونی گیفت کارت ها در فروشگاه پرشین گیفت کارت ، باعث شده تا گیمرها گزینه های فراوانی جهت خرید داشته باشند. بنابراین انتخاب بهتر و مناسب تری را تجربه خواهند کرد.

فرقی ندارد که شما به دنبال تهیه کدام گیفت کارت هستید و قطعاٌ می توانید تنوع در بین آنها را در فروشگاه پرشین گیفت کارت پیدا کرده و محصول مناسب را برای خود تهیه کنید.

یکی از ویژگی هایی که گیفت کارت XBOX چک دارد نداشتن تاریخ مصرف است. این یعنی چنانچه شما یک گیفت کارت ایکس باکس چک را بخرید و آنرا برای چند ماه هم استفاده نکنید هیچوقت غیرفعال نمی شود.

پیش از خرید گیفت کارت باید از Region و کشور محصول مورد نظر اطمینان حاصل فرمایید. تعداد گیفت کارت هایی را که می خواهید خریداری کنید را پیش از پرداخت بررسی کنید. بعد از خرید و تحویل محصول به هیچ وجه امکان تعویض و یا عودت آن وجود نخواهد داشت.

در این مقاله می‌ خواهیم به بررسی گیفت کارت ایکس‌ باکس چک و خرید گیم پس التیمیت ایکس باکس چک بپردازیم و نکاتی را پیرامون خرید آن به شما پیشنهاد کنیم. ممکن است برای شما سوال پیش آید که در بطور کلی خرید گیفت کارت ایکس باکس چک به چه درد می ‌خورد و چه کاربردی دارد؟

در این مورد باید بگوییم که کارت شارژ ایکس باکس چک خدماتی را مثل: بازی ، اپلیکیشن و غیره را از طریق استور ایکس باکس در اختیار شما قرار می ‌دهد و می‌ توانید با همراهی آن و با توجه به موجودی که در اکانت شما وجود دارد خریدتان را انجام دهید.

از گیفت کارت ایکس باکس چک می توانید جهت شارژ حساب خود و تهیه بازی ها استفاده نمایید. گیفت کارت گلد Xbox نیز برای گیم های مولتی پلیر و آنلاین مورد بهره برداری قرار می گیرند.

ضمن اینکه می توانید گیم ها را با قیمت مناسب تری پیش خرید کنید و از گیم های رایگان ماهانه بر روی ایکس باکس استفاده نمایید.

گیفت کارت های EA اکسس هم اجازه دسترسی به مجموعه گیم های شرکت EA را برایتان فراهم می کند و می توانید گیم های آینده این کمپانی را با قیمت بهتری تهیه کنید و در صورت پیش خرید گیم ها ، زودتر از سایر بازیکن ها این عناوین را تجربه نمایید.

گیفت کارت های گیم پس ایکس باکس نیز برای دانلود و اجرای مجموعه گیم های جدید و قدیمی با بهای مقرون به صرفه مهیا شده است.

نحوه فعال کردن گیفت کارت ایکس باکس چک:

1 ) از طریق مرورگرتان به سایت ایکس باکس مراجعه کنید.

2 ) پس از آن به اکانت مایکروسافت خود وارد شوید.

3 ) سپس گزینه Redeem را انتخاب نمایید.

4 ) کد گیفت کارت ایکس باکس چک خود را وارد کرده و در انتها بر روی Confirm کلیک کنید.

5 ) اکنون گیفت کارت ایکس باکس چک شما با موفقیت ردیم شد.

در صورتی که در هنگام فعال سازی کارت هدیه ایکس باکس با ارور عدم مطابقت در ریجن روبرو شدید ، فروشگاه پرشین گیفت کارت هیچگونه مسئولیتی را در این مورد نمی پذیرد زیرا قبلاٌ هم بیان کردیم که در هنگام خرید باید به ریجن گیفت کارت مورد نظر پیش از خرید توجه کنید.

گیفت کارت ایکس باکس چک در فروشگاه پرشین گیفت کارت را می توانید با میزان اعتبارهای زیر خریداری نمایید:

1 ) گیفت کارت 300 کرونا ایکس باکس چک

2 ) گیفت کارت 400 کرونا ایکس باکس چک

3 ) گیفت کارت 800 کرونا ایکس باکس چک

4 ) گیفت کارت 1500 کرونا ایکس باکس چک

فروشگاه پرشین گیفت کارت مفتخر است که به یکی از امن ترین مراکز ارائه گیفت کارت ایکس باکس چک تبدیل شده است. پس از خرید گیفت کارت ایکس باکس چک از فروشگاه ما و دریافت کد دیجیتالی آن می توانید برای فعال کردن آن اقدام نمایید.

همچنین می توانید علاوه بر خرید گیفت کارت ایکس باکس چک از دیگر کالاهای موجود در سایت پرشین گیفت کارت نیز خرید نمایید:

1 ) گیفت کارت بتل نت بلیزارد

2 ) گیفت کارت امریکن اکسپرس

3 ) گیفت کارت بازی لیگ آف لجندز

4 ) سکه بازی آواکین لایف

5 ) اپل آی دی وریفای شده آمریکا

6 ) گیفت کارت بازی ورد آف وار کرافت

7 ) گیفت کارت های استیم والت

8 ) گیفت کارت بازی گنشین ایمپکت

9 ) گیفت کارت های ریزر گلد

10 ) و بسیاری دیگر از محصولات متنوع فروشگاه پرشین گیفت کارت

پیشنهاد ما جهت خرید گیفت کارت ایکس باکس چک ، فروشگاه پرشین گیفت کارت است که با بهره گیری از تیم فنی و فروش حرفه ای خود تمامی مراحل خرید را به بهترین نحو برای شما فراهم کرده ‌است.

شما با مراجعه به سایت پرشین گیفت کارت می توانید به راحتی تنها با فشردن چند کلیک ، گیفت کارت ایکس باکس چک خود را تهیه کنید و در سریع ترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید.

شما پس از ثبت سفارش و خرید گیم پس التیمیت ایکس باکس چک در این فروشگاه ، آن را در اسرع وقت و با نازل ترین قیمت تحویل خواهید گرفت.

لازم به ذکر است که تیم پشتیبان این سایت در ساعات مشخص پاسخگوی سوالات شما در زمینه خرید گیفت کارت ایکس باکس چک , خرید گیم پس التیمیت Xbox چک می باشد.

در صورت بروز هر مشکل و یا داشتن هر سوالی در مورد گیفت کارت ایکس باکس چک می توانید آن را با بخش پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت در میان بگذارید و پاسخ لازم را دریافت نمایید. تیم پشتیبان ما به صورت 24 ساعته ، بر خط و 7 روز هفته پاسخگوی شماست حتی در ایام تعطیل.