خرید جم بازی ها

خرید جم بازی ها

خرید جم بازی ها

خرید جم بازی ها – خرید اعتبار درون بازی

خرید درون بازی ها

خرید اعتبار درون بازی

چندین سال پیش زمانی که گیم ها تازه وارد بازار شده بودند ، تهیه آنها یک کار ساده بود. شما با مراجعه به یک فروشگاه عرضه بازی های کامپیوتری می توانستید بازی مورد نظر را انتخاب و خریداری کنید. سپس آنرا بر روی کامپیوتر به سهولت نصب و اجرا نمایید.

با فرا‌گیر شدن اینترنت و محبوبیت سرویس‌ هایی مثل WiFi ، تهیه بازی‌ از طریق اینترنت فراهم شد و استورهای اینترنتی زیادی همچون استیم ، eShop ، نینتندو و حتی مارکت های مخصوص موبایل مانند گوگل پلی آغاز به کار کردند. روش خرید از این فروشگاه ‌ها کاملاٌ شبیه روش سنتی بود ، با این اختلاف که برای خرید اینترنتی ، شما احتیاجی به ترک منزل نداشتید.

برای خرید محتواهای درون بازی شما می توانید روی فروشگاه پرشین گیفت کارت حساب باز کنید فقط پیش از هر اقدامی نکات زیر را مطالعه نمایید:

1 ) اطلاعات را به درستی برای ما ارسال نمایید زیرا در صورت وارد کردن اطلاعات اشتباه ، تاخیر در انجام خدمت بر عهده مشتری است.

2 ) تا پایان زمان اجرای خدمات ، اطلاعات ارسالی را تغییر ندهید مانند رمز و غیره.

3 ) به هیچ وجه در مدت زمان معین شده جهت شارژ با پشتیبانی شرکت تماس نگیرید زیرا این کار فقط موجب افت سرعت شارژ می شود.

4 ) شماره تماس مشخص شده توسط شما ، بایستی در دسترس و روشن باشد.

5 ) خرید از فروشگاه پرشین گیفت کارت به منزله قبول قوانین می باشد.

در دنیای امروز ، مشاهده یک گیمر که به سیستم یا کنسول خود چسبیده باشد تقریباٌ در حال پایان یافتن است زیرا با ظهور گیم های موبایلی ، جامعه پلیرها گسترش پیدا کرده و در هر جا و مکان می توان مشغول به بازی شد.

خرید درون بازی یا خرید اعتبار درون بازی به عنوان یک مورد موفق در ارائه خدمات گیم های موبایلی ، امروزه آنقدر راحت است که کلماتی مانند جم ، سکه ، الماس و غیره را از زبان هر گیمر و بازی دوستی ، می توان شنید. این روزها همه افرادی که یک گوشی هوشمند داشته باشند بی تردید چند گیم موبایلی نیز بر روی آن نصب و در دسترس دارند که نیاز به تهیه محتواهای درون بازی دارند.

شاید نخستین مانع برای پلیرها ، مشکل پرداخت ها جهت خرید گیم ، خرید اعتبار درون بازی یا خرید درون بازی ها است. با توجه به معضلات پرداخت برای گیمرهای ایرانی ، امکان خرید با کارت های اعتباری بین المللی وجود ندارد. بنابراین گیمرها برای خریدهای مورد نظر خود اقدام به خرید گیفت کارت کرده و به کمک آن ، نیاز خود را برطرف می ‌کنند.

با وجود اینترنت روش های خرید در دنیای بازی ها نیز تغییر پیدا کرده است و محصولات متنوعی را می توان از این طریق خریداری نمود. مثلاٌ برای خریدهای درون یک بازی ممکن است نیاز به خرید سلاح ، لباس ، تجهیزات برای کاراکتر خود باشید.

نه فقط اپلیکیشن ‌ها بلکه گیم های کامپیوتری و به ویژه موبایلی ، پیشرفت‌ هایی در جذب مخاطب داشته‌ اند که غیرقابل انکار می باشند. از گیم ‌های تک مرحله ‌ای Arcade گرفته تا گیم هایی با حجم بالا ، همگی اجازه خرید درون بازی را برای مخاطبین خود میسر کرده ‌اند.

خرید درون بازی یا همان in-game purchase به پلیر این اجازه را خواهد داد تا به نقشه ‌ها ، اسلحه ‌ها ، ادوات ، وسایل نقلیه و چندین خصوصیت دیگری که در ورژن معمولی بازی قفل هستند دست یابد.

ارز درون برنامه ای ، نوعی پول است که به صورت مجازی است و فقط امکان استفاده از آن داخل یک برنامه یا بازی خاص می باشد. به کمک این پول می شود خریدهای درون برنامه ای انجام داد و یا محتواهای درون یک بازی را خریداری نمود.

در فروشگاه پرشین گیفت کارت امکان خرید هر نوع محصول درون برنامه ای فراهم است فقط باید با توجه به برنامه یا بازی مورد نظر به بخش مربوطه مراجعه نمایید و بسته مورد نیاز را ثبت سفارش کنید.

فروشگاه پرشین گیفت کارت دارای محصولات متنوع دیجیتالی می باشد که در اینجا چند نمونه از آنها را معرفی می نماییم:

1 ) گیفت کارت Best Buy

2 ) گیفت کارت بازی Jagex Runescape

3 ) گیفت کارت بتل نت بلیزارد

4 ) گیفت کارت های بازی لیگ آف لجندز

5 ) گیفت کارت های اپل آیتونز

6 ) گیفت کارت های گوگل پلی

7 ) گیفت کارت های پلی استیشن

8 ) گیفت کارت های استیم والت

9 ) گیفت کارت های ریزر گلد

10 ) و بسیاری دیگر از محصولات سایت پرشین گیفت کارت

در بین سایت ‌های گوناگونی که خرید درون بازی ها را انجام می دهند ، فروشگاه پرشین گیفت کارت این قابلیت را برای مخاطبان خود فراهم کرده است تا میزان جم مورد نیاز خود را به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن تهیه نمایند.

اگر شما هم جزء گیمرها و دوستداران گیم هستید و می ‌خواهید تا هرچه سریعتر تمامی تجهیزات موجود در گیم مورد نظرتان را خریداری نموده و Level بازی خود را بالا ببرید ، همین الان سفارش خرید درون بازی مورد نیاز خود را در فروشگاه پرشین گیفت کارت ثبت کنید و در اسرع وقت آنرا بر روی ایمیل خود دریافت نمایید.

فروشگاه اینترنتی پرشین گیفت کارت یک فروشگاه آنلاین است و همچنین یک نمایندگی معتبر در زمینه خرید درون بازی ها محسوب می شود که این محصولات را با میزان اعتبارهای مختلف به فروش می رساند. همه محصولات دیجیتالی موجود در سایت پرشین گیفت کارت تست شده می باشند و با توجه به مقدار اعتبار موجود در آن ، اعتبار حساب کاربری شما را افزایش می دهند.

فروشگاه پرشین گیفت کارت با داشتن سابقه درخشان خود در حوزه فروش جم و گیفت کارت تاکنون توانسته رضایت مشتریان این سایت را جلب نماید و با تحویل فوری و قیمت مناسب در بین کاربرها از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

به علاوه شما می توانید به صورت شبانه روزی و آنلاین حتی در روزهای تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت کمک بگیرید. تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در باب خرید درون بازی ها و خرید اعتبار درون بازی را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آنرا دریافت نمایید.

عنوان

Go to Top