گیفت کارت xbox برزیل

گیفت کارت ایکس باکس برزیل

گیفت کارت را می توان به عنوان یک پول مجازی در نظر داشت که به کمک آن می شود از فروشگاه های ارائه کننده محصولات اینترنتی ، کالا خریداری کرد. در بیشتر کشور های دنیا به راحتی می توان به وسیله کارت های اعتباری بین المللی مثل ویزا کارت از فروشگاه های اینترنتی خرید انجام داد ولی در ایران به علت وجود تحریم ها انجام این کار با مشکلات و زحمات بسیاری همراه است. اما به وسیله گیفت کارت می شود این کار را بدون هیچ مشکل و زحمتی انجام داد.

با انتقال موجودی گیفت کارت خریداری شده به اکانت خود به آسانی می توانید از اکانت خود به عنوان یک کیف پول استفاده کنید و از فروشگاه های مخصوص با گیفت کارت خریداری شده می توان محصول خریداری کرد محصولاتی مانند موزیک ، جم ، تم ، بازی و غیره.

هر کارت هدیه دارای موجودی پیش فرض می باشد که باید با توجه به اعتبار مورد نیاز ، گیفت کارت مورد نظر را انتخاب کرد. شرکت های بزرگ برای رفاه حال کاربران و مشتریان خود اقدام به ساخت گیفت کارت های مخصوص به خود کرده اند تا کاربرانشان بتوانند به راحتی از محصولات شرکت خرید کنند.

اکنون می خواهیم به معرفی یک گیفت کارت پر مخاطب از شرکت ایکس باکس بپردازیم به نام گیفت کارت Xbox برزیل. پیش از هر چیز باید نظر شما را به چند نکته در مورد آن جلب کنیم:

1 ) با خرید گیفت کارت Xbox برزیل علاوه بر استفاده از امکانات فروشگاه ایکس باکس به راحتی می توانید از فروشگاه مایکروسافت برای ویندوز و ویندوز فون خود ، محصول خریداری کنید.

2 ) موجودی گیفت کارت ایکس باکس برزیل حتی بعد از ردیم شدن هم منقضی نمی شود و تا پایان اعتبار اکانت شما محفوظ خواهد ماند.

3 ) اگر دوستی دارید که علاقه مند به بازی ها و محصولات ایکس باکس است و یا از خدمات فروشگاه مایکروسافت استفاده می نماید ، می توانید گیفت کارت Xbox برزیل , خرید ایکس باکس گیم پس التیمیت برزیل را برای او خریداری کنید و به عنوان هدیه به او بدهید.

4 ) این گیفت کارت چون تاریخ مصرف ندارد بنابراین در استفاده از آن هیچ محدودیتی وجود ندارد.

شما برای خرید گیفت کارت ایکس باکس برزیل می توانید آن را از یک فروشگاه امن به نام پرشین گیفت کارت خریداری کنید. این فروشگاه بهترین ضمانتی که به مشتریانش می دهد این است که گیفت کارت ایکس باکس برزیل را به صورت اورجینال و با مناسب ترین قیمت در اختیار آن ها قرار می دهد.

حال اگر تمایل به خرید این گیفت کارت از فروشگاه معتبر پرشین گیفت کارت دارید باید آن را از بین بسته های زیر انتخاب کنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن به دست شما برسد:

1 ) گیفت کارت ایکس باکس 15 رئال برزیل

2 ) گیفت کارت ایکس باکس 20 رئال برزیل

3 ) گیفت کارت ایکس باکس 25 رئال برزیل

4 ) گیفت کارت ایکس باکس 40 رئال برزیل

5 ) گیفت کارت ایکس باکس 50 رئال برزیل

6 ) گیفت کارت ایکس باکس 60 رئال برزیل

7 ) گیفت کارت ایکس باکس 70 رئال برزیل

8 ) گیفت کارت ایکس باکس 100 رئال برزیل

9 ) گیفت کارت ایکس باکس 200 رئال برزیل

پس از پرداخت هزینه گیفت کارت ایکس باکس برزیل کد آن را دریافت خواهید کرد که به کمک آن باید گیفت کارت خریداری شده را فعال نمایید.

بدون احتیاج به کارت های اعتباری بین المللی و تنها به وسیله گیفت کارت ایکس باکس برزیل می توانید از فروشگاه مایکروسافت محصول خریداری کنید از جمله فیلم ، دی ال سی ، بازی و غیره.

این گیفت کارت نوعی اعتبار مجازی است که کاربران کنسول های ایکس باکس می توانند از آن برای خرید محصول از استور ایکس باکس استفاده کنند.

در هنگام خرید گیفت کارت ایکس باکس برزیل باید مراقب فروشگاه های متقلب باشید که اقدام به فروش گیفت کارت جعلی ایکس باکس می کنند و با خرید آن و استفاده از آن علاوه بر از دست دادن پول خود ، اکانتتان را نیز از دست می دهید.

فروشگاه پرشین گیفت کارت از محصولات متنوعی تشکیل شده است و علاوه بر گیفت کارت ایکس باکس برزیل ، کالا های دیگری نیز در این سایت موجود می باشد و می توانید علاوه بر خرید گیفت کارت Xbox برزیل از این کالا ها نیز خریداری کنید:

1 ) گیفت کارت آمازون

2 ) سی پی بازی کال آف دیوتی

3 ) گیفت کارت گو کش گیم کارت

4 ) گیفت کارت ریوت اکسس

5 ) جم بازی بوم بیچ

6 ) گیفت کارت های گوگل پلی

7 ) الماس بازی گنشن ایمپکت

8 ) گیفت کارت های اپل آیتونز

9 ) جم بازی مدیر آنلاین فوتبال

10 ) و غیره

بعضی از محصولات موجود در سایت ایکس باکس به صورت رایگان ارائه می شوند و برخی دیگر به شکل پولی. برای استفاده از هر کدام از این محصولات باید گیفت کارت ایکس باکس برزیل را خریداری کنید و آن را در اکانت خود ردیم نمایید.

برای استفاده از بازی های تحت وب و چند نفره ایکس باکس می بایست گیفت کارت ایکس باکس لایو گلد را خریداری کنید و پس از فعال سازی آن می توانید به اینگونه بازی ها دسترسی پیدا کنید.

اگر هم به بازی های شرکت EA علاقه مند هستید باید گیفت کارت ایکس باکس EA Access را تهیه کنید و آن را در اکانت خود ردیم نمایید. هر دو این گیفت کارت ها در فروشگاه پرشین گیفت کارت با نازل ترین قیمت موجود می باشد.

پیشنهاد ما جهت خرید گیفت کارت ایکس باکس برزیل ، فروشگاه پرشین گیفت کارت است که با بهره گیری از تیم فنی و فروش مجرب تمامی مراحل خرید را به بهترین نحو برای شما فراهم کرده ‌است.

با مراجعه به سایت پرشین گیفت کارت می توانید به راحتی و با زدن چند کلیک ، گیفت کارت ایکس باکس برزیل خود را تهیه کنید و در سریع ترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید.

پس از ثبت سفارش گیفت کارت ایکس باکس برزیل در این فروشگاه ، آن را در اسرع وقت و با نازل ترین قیمت تحویل خواهید گرفت.

لازم به ذکر است که تیم پشتیبان این سایت در ساعات مشخص پاسخگوی سوالات شما در زمینه خرید گیفت کارت ایکس باکس برزیل می باشد.

در صورت بروز هر مشکل و یا داشتن هر سوالی در مورد گیفت کارت ایکس باکس برزیل می توانید آن را با بخش پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت در میان بگذارید و پاسخ لازم را دریافت نمایید. تیم پشتیبان پرشین گیفت کارت به شکل آنلاین پاسخگوی شما است حتی در روز های تعطیل.