خرید گیفت کارت استیم والت

خرید گیفت کارت استیم والت

خرید گیفت کارت steam استیم والت

خرید گیفت کارت استیم والت steam

اگر پلیر باشید حتما نام Steam را شنیده اید. استیم یک پلتفرم جامع از گیم های آنلاین برای پلیرهای مختلف می باشد. در اصل این پلتفرم یک سرویس گسترده از گیم های PC ، مک و لینوکس است.

یکی از ویژگی هایی که استیم دارد انجام گیم های دسته جمعی در این شبکه می باشد. اما جهت دسترسی به این قابلیت و سایر قابلیت ها باید حتماٌ در این سایت حساب کاربری داشته باشید و پس از ساخت اکانت باید نسبت به شارژ آن نیز اقدام کنید.

از سهل ترین راه ها برای شارژ اکانت استیم ، خرید گیفت کارت استیم والت می باشد. شما می توانید این گیفت کارت را از پرشین گیفت کارت تهیه کنید.

شبکه جهانی Steam فروشگاه گسترده ای از گیم های کامپیوتر ، Mac و Linux می باشد. اين شبكه بسیار وسیع است. و فقط بازی های پولی را سرویس دهی نمی كند. بلکه در اين پلتفرم برای گيمرها و User ها بازی های رایگان هم وجود دارد. برای استفاده از این بازی ها نيازی به خريد و پرداخت هزينه نمی باشد.

امكانات و خصوصیات شبکه استیم

قابلیت بازی های گروهی و تحت وب ، امکان آپدیت کردن بازی ها ، Save کردن ابری اطلاعات ، امكان برقراری چت صوتی و تصویری برای کاربرها ، امکان ارتباط با شبکه های اجتماعی و غیره.

ضمن اینکه کمپانی استیم برای جلوگیری از هک شدن اكانت های استيم و ورود هكرها به حساب كاربری ، فضای امنیتی شدید تری را ايجاد نموده و امنيت مضاعفی برای اين شبكه ایجاد نموده است.

خرید گیفت کارت استیم والت و اعمال کردن آن به حساب کاربری خود قادرید اکانت خود را شارژ نمایید. و محصول دلخواه خود را از کمپانی استیم تهیه کنید. حتی شما از کمپانی های طرف قرارداد Steam نیز می توانید گیم های کامپیوتری ، برنامه و غیره را خریداری نمایید.

استیم شبکه ای وسیع همچون شبکه های اجتماعی می باشد. با این تفاوت که در این سرویس به جای پرداختن به چت و گفتگو ، اجتماعی تشکیل شده از گیمرها می باشد.

جمع شدن این افراد و خرید گیم های اورجینال از شرکت ها به تفریح و سرگرمی می پردازند. همانطور که می دانید شبکه استیم توسط شرکت بازی سازی والو پشتیبانی می شود.

روش ساخت اکانت Steam

جهت استفاده از خرید گیفت کارت های استیم والت steam باید ابتدا یک اکانت استیم بسازید.

1 ) ابتدا به سایت استیم وارد شوید.

2 ) پس از ورود بر روی گزینه Join Steam کلیک نمایید.

3 ) در صفحه نمایان شده باید اطلاعات خود را وارد نمایید.

4 ) اکنون اکانت شما ایجاد شد.

گیفت کارت های استیم والت در پرشین گیفت کارت

بعد از ساخت اکانت در استیم باید اقدام به خرید گیفت کارت استیم steam والت نمایید. این گیفت کارت را می توانید در ریجن های زیر از فروشگاه پرشین گیفت کارت طلب نمایید.

1 ) گیفت کارت های استیم والت آمریکا

2 ) گیفت کارت استیم والت گلوبال

3 ) گیفت کارت های استیم والت انگلیس

4 ) گیفت کارت های استیم والت استرالیا

5 ) گیفت کارت های استیم والت آرژانتین

6 ) گیفت کارت های استیم والت ترکیه

7 ) گیفت کارت های استیم والت برزیل

8 ) گیفت کارت های استیم والت هنگ کنگ

9 ) گیفت کارت های استیم والت هند

10 ) گیفت کارت های استیم والت اندونزی

11 ) گیفت کارت های استیم والت کره جنوبی

12 ) گیفت کارت های استیم والت مالزی

13 ) گیفت کارت های استیم والت سنگاپور

14 ) گیفت کارت های استیم والت تایلند

15 ) گیفت کارت های استیم والت کویت

16 ) گیفت کارت های استیم والت تایوان

17 ) گیفت کارت های استیم والت امارات

18 ) گیفت کارت های استیم والت فیلیپین

روش ردیم گیفت کارت های استیم والت

بعد از خرید گیفت کارت استیم والت حالا می رویم سراغ روش ردیم کردن گیفت کارت خریداری شده.

1 ) ابتدا در اکانت Steam خود Login کنید.

2 ) از منوی بالا در سمت چپ روی گزینه Games کلیک کنید.

3 ) پس از آن بر روی گزینه Redeem a Steam Wallet Code کلیک نمایید.

4 ) اکنون کد گیفت کارت خریداری شده از پرشین گیفت کارت را در بخش steam wallet code تایپ کنید و سایر مراحل را که برای ردیم شدن آن لازم است را دنبال کنید.

5 ) و در آخر می توانید با شارژ شدن اکانت استیم خود گیم های جذاب این فروشگاه را دریافت کنید.

فراموش نکنید که جهت بهره مندی از کلیه امكانات سرویس استيم ابتدا بايد نرم افزار استيم را دانلود و نصب كنيد. پس از دانلود ، دیگر مهم نیست که در حال کار با چه دیوایسی هستید. چون استیم همواره با شماست.

محصولات مرتبط

در فروشگاه پرشین گیفت کارت می شود علاوه بر خرید گیفت کارت های استیم steam والت از دیگر کالاهای موجود در این فروشگاه نیز خرید کرد. مانند :

1 ) گیفت کارت های اپل آیتونز

2 ) جم بازی ساکر استارز

3 ) گیفت کارت گو کش گیم کارت

4 ) گیفت کارت های ایکس باکس

5 ) جم بازی کلش آف کلنز

6 ) سکه بازی آواکین لایف

7 ) گیفت کارت بازی ورد آف وار کرافت

8 ) گیفت کارت ریوت اکسس

9 ) گیفت کارت بازی Jagex Runescape

10 ) و بسیاری دیگر از محصولات متنوع فروشگاه پرشین گیفت کارت

ارتباط با بخش پشتیبانی وبسایت

تنوع بالای محصولات دیجیتالی در فروشگاه پرشین گیفت کارت ، باعث شده تا کاربرها گزینه های زیادی برای خرید داشته باشند بنابراین انتخاب بهتر و دقیق تری را تجربه خواهند کرد. فرقی ندارد که شما به دنبال خرید کدام گیفت کارت و یا جم هستید و یقیناٌ می توانید محصولات گوناگونی را در سایت پرشین گیفت کارت پیدا کرده و آنرا را برای خود خریداری کنید.

سایت پرشین گیفت کارت دارای تیم خبره و قدرتمند در زمینه گیفت کارت و جم می باشد که می تواند شما را از لحظه ثبت سفارش تا زمان تحویل گیفت کارت همراهی نمایند. در صورت بروز هر مشکل و یا سوال در حوزه خرید گیفت کارت های استیم steam والت می توانید از تیم پشتیبان پرشین گیفت کارت کمک بگیرید.

ضمناٌ تیم پشتیبان آنلاین فروشگاه پرشین گیفت کارت همه روزه حتی در ایام تعطیل و در ساعات مشخص پاسخگوی سوالات و مشکلات به وجود آمده در زمینه خرید گیفت کارت های استیم والت می باشد.

عنوان

Go to Top