گیفت کارت والت هنگ کنگ

یکی از کارت های هدیه شرکت استیم که به گیفت کارت استیم والت هنگ کنگ معروف است ، هدیه مناسبی در زمینه گیم های کامپیوتری برای دوستان و به ویژه گیمر ها محسوب می شود که طرفداران زیادی دارد. به راحتی می توانید به وسیله این گیفت کارت اکانت خود را شارژ کنید و اقدام به خرید محصول از شبکه استیم نمایید.

شما پس از خرید گیفت کارت استیم هنگ کنگ از فروشگاه پرشین گیفت کارت یک کد دریافت خواهید کرد. این کد درست مثل کد فعال سازی گیم عمل می کند با این تفاوت که این کد میزان اعتبار کیف پول اکانت شما را افزایش می دهد. شما می توانید به وسیله گیفت کارت استیم هنگ کنگ برای خرید بازی ، خدمات و سایر مواردی که شرکت استیم در فروشگاه خود قرار داده استفاده نمایید.

معرفی شبکه استیم

شبکه استیم یک منبع برای بازی های کامپیوتری است و یک فروشگاه برای خرید آنلاین گیم ‌ها. در آغاز فعالیت استیم ، این فروشگاه به عنوان یک برنامه جامع به کاربران معرفی گردید ولی در حال حاضر استیم بیش از یک برنامه فعالیت می کند و در آن می توان از بازی های آنلاین ، جوایز ، گیم های رایگان و غیره بهره مند شد. ضمن اینکه کاربران می توانند نظر خود را در مورد هر کدام از بازی های موجود در فروشگاه استیم بیان کنند.

از دیگر ویژگی های مهم شبكه استیم می توان به اين مورد اشاره کرد كه اين شبكه با بسیاری از کمپانی ‌های بازی‌ ساز مانند:  Sega ،  Activison ، Ubisoft کار می کند و آن ها همه گیم ‌های خود را در این شبکه برای فروش قرار می دهند.

شبکه استیم جزء معروف ترین فروشگاه های بازی های کامپیوتری می باشد که می توان به صورت آنلاین از آن محصول خریداری کرد. این فروشگاه بزرگ تا کنون بیش از 20 میلیون کاربر از سر تا سر دنیا دارد.

اعتبارهای گیفت کارت استیم هنگ کنگ در پرشین گیفت کارت

فروشگاه پرشین گیفت کارت با ارائه گیفت کارت استیم والت هنگ کنگ ، خدمتی دیگر را برای رفاه حال کاربران خود انجام داده است و شما می توانید با توجه به میزان اعتبار مورد نیاز خود ، از بین بسته های زیر پک مورد نظرتان را خریداری کنید:

1 ) گیفت کارت استیم والت 40 دلاری هنگ کنگ

2 ) گیفت کارت استیم والت 50 دلاری هنگ کنگ

3 ) گیفت کارت استیم والت 80 دلاری هنگ کنگ

4 ) گیفت کارت استیم والت 100 دلاری هنگ کنگ

5 ) گیفت کارت استیم والت 150 دلاری هنگ کنگ

6 ) گیفت کارت استیم والت 200 دلاری هنگ کنگ

7 ) گیفت کارت استیم والت 300 دلاری هنگ کنگ

8 ) گیفت کارت استیم والت 400 دلاری هنگ کنگ

9 ) گیفت کارت استیم والت 500 دلاری هنگ کنگ

10 ) گیفت کارت استیم والت 750 دلاری هنگ کنگ

مراحل خرید از سایت

جهت خرید هر کدام از بسته های بالا از فروشگاه پرشین گیفت کارت ، باید ابتدا بسته مورد نظر را انتخاب و آن را ثبت سفارش کنید و پس از پرداخت هزینه آن ، کد محصول مورد نظر برای شما ارسال می گردد.

گیفت کارت استیم هنگ کنگ با واحد دلار هنگ کنک ،  یکی از گیفت کارت های شرکت استیم است جهت خرید بازی و آیتم از استور استیم. این گیفت کارت فقط بر روی اکانت کشور هنگ کنگ قابل ردیم شدن می باشد و بر روی حساب کاربری دیگر کشور ها کارایی ندارد.

مزایای خرید گیفت کارت استیم از پرشین گیفت کارت

شما به راحتی می توانید گیفت کارت استیم هنگ کنگ را از سایت پرشین گیفت کارت خریداری کنید زیرا :

1 ) قیمت محصول به روز است.

2 ) محصول به صورت یک کد اورجینال به دست شما می رسد.

3 ) این محصول بدون تاریخ انقضاء می باشد.

4 ) در کوتاه ترین زمان ممکن ، گیفت کارت استیم هنگ کنگ به شما تحویل داده خواهد شد.

پیش از خرید گیفت کارت استیم هنگ کنگ به نکات زیر توجه کنید:

1 ) این گیفت کارت فقط بر روی اکانت هنگ کنگ فعال می شود.

2 ) جهت ردیم کردن این گیفت کارت باید از آی پی غیر ایران استفاده کنید.

3 ) در انتخاب محصول دقیق باشید زیرا محصول خریداری شده قابل تعویض و یا عودت نمی باشد.

کالاهای مرتبط

هر کالای دیجیتالی که مد نظر شما است در سایت پرشین گیفت کارت موجود می باشد. می توانید علاوه بر تهیه گیفت کارت استیم هنگ کنگ از دیگر کالا های پرشین گیفت کارت نیز خرید کنید:

1 ) گیفت کارت اوریجین

2 ) ویباکس بازی فورتنایت

3 ) تیکت بازی Last Island Of Survival

4 ) گیفت کارت اسپاتیفای

5 ) جم بازی گانگستار

6 ) جم بازی آرچری بتل

7 ) گیفت کارت گوگل پلی

8 ) جم بازی ایونی

9 ) گیفت کارت هتلز دات کام

10 ) و غیره

سایت پرشین گیفت کارت دارای تیم خبره و قدرتمند در زمینه گیفت کارت می باشد که در بخش پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت مشغول به فعالیت هستند. این تیم می تواند شما را از لحظه ثبت سفارش تا زمان تحویل محصول و حتی قبل و بعد از آن همراهی نماید.

پشتیبانی قبل و بعد از خرید محصولات

شما پس از خرید گیفت کارت استیم والت هنگ گنگ از فروشگاه پرشین گیفت کارت ، آن را در اسرع وقت و با کمترین قیمت و به صورت آنی تحویل خواهید گرفت.

پیشنهاد ما جهت خرید گیفت کارت استیم هنگ گنگ ، فروشگاه پرشین گیفت کارت است که تمامی مراحل خرید را به بهترین نحو برای شما فراهم کرده ‌است. شما با مراجعه به سایت پرشین گیفت کارت می توانید به راحتی تنها با چند کلیک ، گیفت کارت استیم والت هنگ گنگ خود را تهیه کنید و در سریع ترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید.

تلگرام پشتیبانی

به علاوه شما می توانید همه روزه و آنلاین حتی در ایام تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان سایت پرشین گیفت کارت کمک بگیرید. تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در باب خرید گیفت کارت استیم هنگ گنگ را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت نمایید.

امیدواریم که این مقاله توانسته باشد شما را با گیفت کارت های هنگ کنگ برای برند استیم آشنا کند.