گیفت کارت استیم والت تایلند

گیفت کارت استیم والت تایلند یکی از پر مخاطب ترین Gift Card های استیم است که محبوبیت بسیاری دارد. زیرا این گیفت کارت از مقرون به صرفه ترین کارت های هدیه شرکت استیم است. خرید استیم والت ارزان ، مطلبی است که بسیاری از گیمر ها به دنبال آن هستند. خوشبختانه این گیفت کارت به راحتی در سایت پرشین گیفت کارت قابل سفارش و خرید می ‌باشد فقط شما باید از بین بسته های زیر پک مورد نیاز خود را انتخاب کنید تا در اسرع وقت برای شما ارسال شود:

1 ) گیفت کارت والت 200 بات تایلند

2 ) گیفت کارت والت 350 بات تایلند

3 ) گیفت کارت والت 1000 بات تایلند

4 ) گیفت کارت والت 2000 بات تایلند

شرکت والو

به عنوان یک از تجمعات گیمر ها در سطح جهان می توان به شبکه استیم اشاره کرد که در زمینه ارائه بازی به کاربران خود خدمت رسانی می کند. این شبکه توسط شرکت والو پشتیبانی می شود که طراح بازی هایی مثل Counter Strike و Half-Life می باشد.

شرکت های بازی ساز PC ، گیم هایشان را در استور استیم عرضه می ‌کنند. کاربران می توانند از طریق این فروشگاه بازی مورد نظرشان را پیش خرید کنند و یا به اجرا بازی های مولتی پلیر بپردازند. در شبکه استیم بازی های رایگان نیز توزیع می شود که گیمر ها می توانند با مراجعه به این سایت اقدام به دانلود اینگونه از گیم ها نمایند. برای اینکه بتوانید از این دست خدمات استفاده کنید باید ابتدا برنامه استیم را بر روی سیستم خود نصب کنید و از طریق آن اقدام به دریافت بازی نمایید. این نرم افزار بر روی ویندوز ، مک و لینوکس قابل نصب می باشد.

گیفت کارت رایگان چیست؟

چندی است که صحبت گیفت کارت های رایگان رواج پیدا کرده است. به طوری که با یک جستجو کوچک در اینترنت می ‌توان به راحتی پی برد که افراد زیادی هستند. که به دنبال اینگونه از گیفت کارت ها می باشند.

اما باید بگوییم که گیفت کارت استیم رایگان به معنای واقعی وجود ندارد.

بیشتر ما با تبلیغاتی مواجه ‌ایم که در صورت انجام دادن کاری یک امتیاز به ما می دهند که در اصل برای تبلیغات آن کسب ‌و کار است.

برخی از سایت ‌ها نیز وجود دارند. که در ازای انجام دادن کاری مثل ارائه فیش خرید ، به اشتراک گذاشتن محتوا و یا به ‌ازای دعوت هر فرد به یک کانال امتیازی به شما می ‌دهند.

امتیاز شما به حد تعیین شده برسد یک گیفت کارت به صورت رایگان به شما هدیه می ‌دهند که معمولاٌ چنین امتیازی را نمی توانید کسب کنید.

اما کمپانی تبلیغاتی کار خود را به نحو احسن انجام داده است و در این زمینه موفق عمل کرده است. زیرا که افراد بسیاری را وسوسه کرده است تا در ازای تبلیغات از آنها یک گیفت کارت رایگان دریافت نمایند.

اما به یاد داشته باشید که استفاده از گیفت کارت استیم رایگان ممکن است مشکلاتی را برای شما ایجاد کند و اکانت شما را با مسدودی روبرو کند که به دردسرش نمی ارزد.

چند نکته مهم قبل از خرید گیفت کارت استیم والت تایلند :

1 ) قبل از خرید باید در فروشگاه پرشین گیفت کارت عضو شوید زیرا کد محصول به شماره تماس شما و یا ایمیلتان ارسال می گردد بنابراین در وارد کردن مشخصات خود دقت فرمایید.

2 ) تمامی محصولات به صورت یک کد اوریجینال هستند.

3 ) توجه داشته باشید که گیفت کارت استیم ممکن است با چند صدم اختلاف اکانت شما را شارژ کند.

برای اینکه بتوانید اکانت خود را به وسیله گیفت کارت استیم والت تایلند شارژ کنید به دستور العمل زیر توجه نمایید :

1 ) ابتدا وارد حساب کاربری خود در استیم شوید.

2 ) سپس کد دریافتی از پرشین گیفت کارت را در کادر Steam Wallet Code  تایپ کنید و بر روی continue کلیک نمایید تا استیم والت شما به میزان گیفت کارت خریداری شده شارژ گردد.

گیفت کارت استیم والت تایلند فقط بر روی اکانت کشور تایلند قابل ردیم شدن می باشد.

محصولات مرتبط

گیفت کارت استیم والت تایلند یک بخش کوچک از محصولات موجود در سایت پرشین گیفت کارت می باشد و شما می توانید علاوه بر تهیه این کالا از سایر محصولات فروشگاه پرشین گیفت کارت نیز خرید کنید :

1 ) گیفت کارت مولتی گیم کارت

2 ) گیفت کارت بیت کوین

3 ) گیفت کارت امریکن اکسپرس

4 ) گیفت کارت والمارت

5 ) گیفت کارت بازی ویزارد 101

6 ) گیفت کارت کیگسو گیمز

7 ) گیفت کارت ریوت اکسس

8 ) گیفت کارت های اپل آیتونز

9 ) گیفت کارت بازی Jagex Runescape

10 ) و غیره

در سایت پرشین گیفت کارت عضو شوید و ساخت پروفایل شخصی و خرید اینترنتی گیفت کارت استیم والت تایلند را به راحتی و با فشردن چند کلیک تجربه کنید. حتماٌ به فروشگاه پرشین گیفت کارت مراجعه کنید تا با آسودگی خاطر از طریق پرداخت با درگاه بانکی امن ، گیفت کارت استیم والت تایلند خود را به صورت آنی تحویل بگیرید و از خدمات پس از فروش پرشین گیفت کارت استفاده نمایید.

ارتباط با پشتیبانی پرشین گیفت کارت

فروشگاه پرشین گیفت کارت برای ارائه گیفت کارت استیم والت تایلند با مناسب ترین قیمت و پشتیبانی قدرتمند همیشه در کنار شما خواهد بود و می توانید در صورت داشتن هر سوالی ، با ما تماس حاصل فرمایید.

سایت پرشین گیفت کارت با داشتن سابقه درخشان خود در حوزه فروش گیفت کارت و جم تا کنون توانسته رضایت مشتریان این سایت را جلب نماید و با تحویل فوری و قیمت مناسب در بین کاربر ها از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

به علاوه شما می توانید به صورت شبانه روزی و آنلاین حتی در روز های تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان سایت پرشین گیفت کارت کمک بگیرید. تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در مورد خرید گیفت کارت استیم والت تایلند را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت نمایید.

گیفت‌ کارت‌های ارائه شده در فروشگاه پرشین گیفت کارت همگی از سورس اورجینال ، بدون واسطه و بدون تاریخ مصرف می ‌باشند. به وجود آوردن حس اعتماد و اطمینان در مشتری همیشه از اصول کاری پرشین گیفت کارت بوده و به این اصول نیز همچنان پایبند است.