گیفت کارت استیم والت برزیل

باید بدانید که گیفت کارت های استیم در دو نوع فیزیکی و مجازی وجود دارد که در استور های خاص به صورت حضوری به فروش می رسند و یا در فروشگاه های اینترنتی امکان سفارش دارند. به دلیل وجود تحریم امکان تهیه گیفت کارت استیم والت برزیل به صورت فیزیکی در ایران وجود ندارد و فقط می توان آن را به صورت مجازی و به شکل کد خریداری کرد. پس از خرید گیفت کارت استیم والت برزیل باید موجودی آن را به اکانت خود منتقل کنید تا بتوانید به وسیله آن از فروشگاه استیم کالا خریداری نمایید.

گیفت کارت استیم برزیل در سایت پرشین گیفت کارت

فروشگاه پرشین گیفت کارت ، گیفت کارت استیم والت برزیل را با میزان اعتبار های زیر در دسترس شما قرار می دهد. کافی است فقط بسته مورد نظر را ثبت سفارش کنید و آن را در اسرع وقت تحویل بگیرید :

1 ) گیفت کارت استیم والت 10 رئال برزیل

2 ) گیفت کارت استیم والت 20 رئال برزیل

3 ) گیفت کارت استیم والت 30 رئال برزیل

4 ) گیفت کارت استیم والت 50 رئال برزیل

5 ) گیفت کارت استیم والت 100 رئال برزیل

6 ) گیفت کارت استیم والت 150 رئال برزیل

7 ) گیفت کارت استیم والت 200 رئال برزیل

مراحل ثبت نام در استیم

اگر شما یکی از کاربران شبکه استیم هستید پس از ایجاد یک اکانت در استیم ، اکانت شما تبدیل به استیم والت می شود و می توانید آن را شارژ کنید و پس از آن شما قادر به انجام پرداخت هزینه های مربوطه خواهید بود.

بیشتر گیمر ها در ایران استیم را می شناسند ولی با استیم والت بیگانه اند. استیم والت در لغت به معنی کیف پول استیم است که کاربران با شارژ آن ( همان اکانت شما در استیم می باشد ) می توانید از شبکه استیم بازی خریداری کنید.

گیفت کارت استیم والت برزیل یکی از کارت های هدیه فروشگاه استیم است که برای اکانت هایی با ریجن برزیل کارایی دارد و روی سایر اکانت ها قابل استفاده نمی باشد. گیفت کارت استیم والت برزیل به دلیل ارزان بودن محصولاتش در بین گیمر های ایرانی از محبوبیت بالایی برخوردار است و اگر ریجن اکانت شما برزیل است می توانید از این گیفت کارت برای شارژ آن استفاده کنید.

نکات مهم بعد از خرید گیفت کارت استیم  والت برزیل

پیش از خرید گیفت کارت استیم والت برزیل از سایت پرشین گیفت کارت به نکات زیر توجه کنید:

1 ) قیمت گیفت کارت به روز می باشد.

2 ) محصول به صورت یک کد به دست شما می رسد.

3 ) این گیفت کارت با ریجن برزیل ارائه می شود.

4 ) در کوتاه ترین زمان ممکن آن را تحویل خواهید گرفت.

5 ) این گیفت کارت مناسب اکانت های استیم با ریجن برزیل می باشد.

6 ) در انتخاب محصول دقت نمایید زیرا محصول فروخته شده به هیچ عنوان تعویض یا پس گرفته نمی شود.

7 ) پس از ردیم کردن گیفت کارت استیم والت برزیل ، اکانت شما به میزان موجودی داخل گیفت کارت شارژ می گردد.

8 ) همه گیفت کارت های استیم فقط در ریجن خودشان قابل ردیم شدن هستند.

9 ) واحد پولی این گیفت کارت Real می باشد.

مزایای خرید گیفت کارت استیم برزیل

شما به راحتی می توانید به وسیله این گیفت کارت ، از شبکه استیم بازی ها را به صورت اورجینال خریداری کنید همچنین می توانید به وسیله اکانت خود در استیم به دموی بازی ها نیز دسترسی پیدا کنید و یا ورژن Early Access گیم ها را امتحان کنید.

نسخه دمو بازی ها به معرفی بازی به صورت مختصر می پردازد تا گیمر با این بازی آشنا شود و در صورت تمایل نسخه کامل این بازی را خریداری نماید.

خرید گیفت کارت استیم والت سایر کشورها

به طور کلی اگر می‌خواهید از فروشگاه استیم بازی خریداری کنید یا به مدیریت بازی ‌های بر خط خود بپردازید ، این گیفت کارت مناسب این کار است و کاربرانی که ریجن اکانت آن ها برزیل است می توانند از گیفت کارت استیم والت برزیل استفاده نمایند. پیش از هر چیز باید نرم افزار استیم را بر روی کامپیوتر خود نصب کرده باشید تا بتوانید به وسیله آن از شبکه استیم استفاده نمایید.

شبکه استیم بیش از 30,000 نسخه بازی و 14 میلیون کاربر دارد که به عنوان بزرگترین شبکه عرضه دیجیتالی گیم های قانونی شناخته می شود.

محصوالات مرتبط با گیفت کارت استیم برزیل

فروشگاه پرشین گیفت کارت علاوه بر گیفت کارت استیم والت برزیل محصولات دیگری هم دارد که می توانید از این کالا ها نیز خرید کنید مثل :

1 ) گیفت کارت های آمازون

2 ) گیفت کارت ریزر گلد آمریکا

3 ) جم بازی لردز موبایل

4 ) گیفت کارت های اپل آیتونز

5 ) جم بازی ساکر رویال

6 ) گیفت کارت بازی لیگ آف لجندز

7 ) جم بازی دیز آف امپایر

8 ) گیفت کارت های پلی استیشن

9 ) گیفت کارت کارما کوین

10 ) و بسیاری دیگر از محصولات متنوع فروشگاه پرشین گیفت کارت

ارتباط با پشتیبانی

سایت پرشین گیفت کارت دارای تیم خبره و قدرتمند در زمینه جم و گیفت کارت می باشد که در بخش پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت مشغول به فعالیت هستند. این تیم می تواند شما را از لحظه ثبت سفارش تا زمان تحویل محصول و حتی قبل و پس از آن همراهی نماید.

شما پس از خرید گیفت کارت استیم والت برزیل از فروشگاه پرشین گیفت کارت ، آن را در اسرع وقت و با کمترین قیمت و به صورت آنی تحویل خواهید گرفت.

پیشنهاد ما جهت خرید گیفت کارت استیم والت برزیل ، فروشگاه پرشین گیفت کارت است که تمامی مراحل خرید را به بهترین شکل ممکن برای شما فراهم کرده ‌است. شما با مراجعه به سایت پرشین گیفت کارت می توانید به راحتی تنها با فشردن چند کلیک ، گیفت کارت استیم والت برزیل خود را خریداری کنید و در سریع ترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید.

تلگرام پرشین گیفت کارت

به علاوه شما می توانید به صورت آنلاین و 24 ساعته حتی در روز های تعطیل و در تایم مشخص از بخش پشتیبان سایت پرشین گیفت کارت کمک بگیرید. تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در باب خرید گیفت کارت استیم والت برزیل را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت نمایید.

امیدواریم که این مقاله توانسته باشد شما را با گیفت کارت های برزیل برای برند استیم آشنا سازد.