خرید گیفت کارت استیم آمریکا

استیم یک سرویس ویژه بر پایه سرگرمی می باشد. اندیشه تولید شبکه ی STEAM بر اساس شبکه اجتماعی متشکل از Gamer ها می باشد که با اجتماع این اشخاص و خرید گیم های اورجینال از شرکت ها به تفریح با یکدیگر مشغول می شوند.

کمپانی VALVE که دارنده بازی های معروف همچون Counter Strike می باشد ، اسپانسر سیستم  STEAM است. در نظر داشته باشید که همه شرکت های بازی ساز در هر کشوری سرویس استیم را به رسمیت می شناسند و برای قرار دادن گیم های خود برای فروش آنلاین یا دریافت بازی ها و سرویس دهی به آنها روی سرورهای استیم اقدام می نمایند.

Steam پلتفرمی مخصوص برای پلیرهای PC است که دارای مجموعه گسترده ای از بازی های مشهور و جدید می باشد. با خرید گیفت کارت استیم والت آمریکا و شارژ حساب خود می شود بازی های جدید و قدیمی را به شکل کاملاً رسمی خریداری کرد و به راحتی روی کامپیوتر خود نصب و اجرا نمود و مشکلات گیم های کرک شده را کنار گذاشت.

گیفت کارت استیم والت آمریکا قابلیت تبدیل ارزی دارد به این معنا که در صورت خرید هر ارزی از این شرکت ، به ارز اکانت شما در هنگام ریدیم تبدیل خواهد شد ولی به دلیل کارمزدهای چنج ، بهتر است ارز ویژه اکانت خود را خریداری نمایید. در زمان ریدیم حتماً می بایست آی پی کشور اکانت خود را بر روی آمریکا تنظیم کنید تا خطایی در زمان فعال سازی گیفت کارت دریافت نکنید.

Steam wallet سرویس توزیع دیجیتال برای هندلینگ بازی های دیجیتال تحت PC و متعلق به شرکت والو می باشد. جهت خرید گیم های کامپیوتری و استفاده از ورژن اصلی و بازی Online نیاز به شارژ اکانت استیم خود از طریق خرید گیفت کارت استیم والت آمریکا دارید.

استیم والت Global چه تفاوتی با استیم والت آمریکا دارد؟

استیم والت گلوبال به معنی استیم والت جهانی است و دیگر از شما مالیاتی هنگام استفاده از حسابتان برای خرید گیم های داخل استیم کسر نمی شود. چون هنگام خرید ، مبلغ مالیاتش روی Gift Card درج شده است.

تفوتی ندارد که واحد پولی ریجن شما برای کدام کشور است ، چون زمانی که از گیفت کارت گلوبال استفاده می نمایید به صورت خودکار به واحد پولیه کشور اکانت شما تبدیل می شود و دیگر نیازی نیست که حتماٌ گیفت کارت هماهنگ با کشور اکانت خود را پیدا کنید.

زیرا استیم والت گلوبال مشکل شما را حل نموده است. اما گیفت کارت استیم والت آمریکا فقط بر روی اکانت هایی با ریجن آمریکا قابل استفاده و فعال سازی می باشد.

با خرید گیفت کارت استیم والت آمریکا امکانات زیر برای شما در دسترس می باشد :

دسترسی مستقیم به بی نهایت بازی ، خرید گیم ، ذخیره سازی روی فضای ابری ، دریافت اتوماتیک آپدیت بازی ها ، ایجاد و خرید اضافات ویژه بازی ها ، امکان عضویت در شبکه مجازی STEAM جهت چت با دیگر گیمرها ، گفتگو با سایر گیمرها در حین بازی ، استفاده از همه امکانات بر روی هر دستگاه و پلتفرمی ، اکانت استیم شما تبدیل به کیف پول استیم شده و قادر به پرداخت هزینه ها می باشید.

شارژ اکانت استیم آمریکا

روش شارژ اکانت استیم والت به کمک گیفت کارت استیم والت آمریکا بطور مختصر :

1 ) IP خود را به کشور آمریکا تغییر دهید.

2 ) ابتدا به وب سایت استیم برای ریدیم کردن گیفت کارت مراجعه کنید.

3 ) سپس وارد اکانت خود شوید.

4 ) سپس کد گیفت کارت خریداری شده را در کادر Steam Wallet Code وارد کنید.

5 ) برروی Continue کلیک نمایید تا کیف پول حساب شما شارژ شود.

سایت پرشین گیفت کارت با فروش گیفت کارت استیم والت آمریکا به شکل اورجینال در بین کاربر ها شناخته شده است و می توانید با خیال آسوده از این فروشگاه اقدام به خرید گیفت کارت استیم والت آمریکا نمایید. مراقب برخی از سایت های سودجو باشید که اقدام به فروش گیفت کارت استیم والت آمریکا به صورت جعلی می نمایند زیرا در صورت استفاده از این محصول با بلاک شدن اکانت خود روبرو می شوید.

محصولات مرتبط

برای خرید دیگر محصولات دیجیتالی می توانید روی فروشگاه پرشین گیفت کارت حساب باز کنید. این فروشگاه علاوه بر ارائه گیفت کارت استیم والت آمریکا محصولات دیجیتالی متنوعی هم ارائه می کند. مثل :

1 ) گیفت کارت های آمازون

2 ) گیفت کارت ویزا کارت آمریکا

3 ) جم بازی کلش آف زامبیز

4 ) گیفت کارت های پلی استیشن

5 ) گیفت کارت بازی آگاری دات آی او

6 ) گیفت کارت هتلز دات کام

7 ) گیفت کارت بتل نت بلیزارد

8 ) سی پی بازی کال آف دیوتی موبایل

9 ) گیفت کارت ریوت اکسس

10 ) و دیگر محصولات دیجیتالی فروشگاه پرشین گیفت کارت

ارتباط با بخش پشتیبانی وبسایت پرشین گیفت کارت

فروشگاه اینترنتی پرشین گیفت کارت یک فروشگاه آنلاین است و همچنین یک نمایندگی معتبر در زمینه خرید گیفت کارت استیم والت آمریکا محسوب می شود.

که این گیفت کارت را با میزان اعتبارهای مختلف به فروش می رساند. همه گیفت کارت های موجود در سایت پرشین گیفت کارت تست شده می باشند و با توجه به مقدار اعتبار موجود در گیفت کارت ، اعتبار حساب کاربری شما را افزایش می دهند.

فروشگاه پرشین گیفت کارت با داشتن سابقه درخشان خود در حوزه فروش گیفت کارت تاکنون توانسته رضایت مشتریان این سایت را جلب نماید و با تحویل فوری و قیمت مناسب در بین کاربرها از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

به علاوه شما می توانید به صورت شبانه روزی و آنلاین حتی در روزهای تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت کمک بگیرید. تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در باب خرید گیفت کارت استیم والت آمریکا را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آنرا دریافت نمایید.

و در آخر باید گفت که این گیفت کارت جزء کارت های پر طرفدار استیم است و شما می توانید با استفاده از راهنمایی های فوق ، گیفت کارت استیم والت آمریکا را با کمترین اشتباه خریداری کنید و از تجربه آن لذت ببرید.

به این نکته هم توجه داشته باشید که برای خرید گیفت کارت استیم والت آمریکا می توانید از طریق فروشگاه پرشین گیفت کارت اقدام به این کار کنید و با خیالی آسوده و در کمترین زمان سفارش خود را تحویل بگیرید.