خرید گیفت کارت استیم سنگاپور

خرید گیفت کارت استیم سنگاپور

گیفت کارت استیم والت سنگاپور

سیستم استیم یک نرم افزار با سرور های عظیمی است که بر پایه گیم های کامپیوتری فعالیت می کند. در عصر حاضر با پیشرفت تکنولوژی در سراسر جهان همه فعالیت های روزانه مثل خرید ها ، سفارشات ، دریافت ها و انتقال اطلاعات به کمک دنیای مجازی انجام می شود و دیگر نیازی به مراجعه حضوری نیست.

کمپانی استیم در کشور آمریکا مستقر است و به صورت روزانه اطلاعات و محتوایی را بر روی سایت خود بارگذاری می کند که بخش زیادی از این مطالب مربوط به بازی های کامپیوتری است. شرکت Valve که طراحی بازی های معروفی مانند Counter Strike را در کارنامه فعالیت خود دارد ، پشتیبان شبکه STEAM است.

شرکت استیم برای توزیع گیم ‌های رایانه ‌ای و محصولات مرتبط با آن و جهت خرید بازی های رایانه ای و استفاده از نسخه اورجینال و اجرای بازی های آنلاین مورد استفاده قرار می گیرد.

برای انجام اینگونه کار ها نیاز به شارژ حساب استیم خود دارید که باید از طریق خرید گیفت کارت استیم والت سنگاپور این کار را انجام دهید.

کمپانی استیم بزرگترین منبع انتشار بازی های رایانه ای است ، ما در پرشین گیفت کارت ، گیفت کارت استیم والت سنگاپور را در مبالغ گوناگون آماده کرده ایم .

شما باید با توجه به نیاز خود گیفت کارت مورد نظر را انتخاب کنید:

1 ) گیفت کارت 5 دلاری استیم والت سنگاپور

2 ) گیفت کارت 10 دلاری استیم والت سنگاپور

3 ) گیفت کارت 20 دلاری استیم والت سنگاپور

4 ) گیفت کارت 30 دلاری استیم والت سنگاپور

5 ) گیفت کارت 50 دلاری استیم والت سنگاپور

پس از انتخاب گیفت کارت باید آن را ثبت سفارش کنید و پس از پرداخت هزینه آن ، محصول مورد نظر را به صورت کد دیجیتال و در اسرع وقت تحویل می گیرید.

استیم سنگاپور به وسيله گيفت کارت سنگاپور لاک شده و فقط کارت های هدیه خود کشور سنگاپور روی اکانت با واحد دلار سنگاپور شارژ مي شود. شبکه استیم به صورت یک شبکه اجتماعی عمل می کند زیرا باعث شده تا تعداد زیادی از گیمر ها کنار هم جمع شوند و اقدام به خرید بازی از فروشگاه استیم نمایند و بتوانند با یکدیگر گفتگو کنند.

به خاطر بسپارید که اکثر شرکت های بازی ساز آن هم در سراسر دنیا شبکه استیم را به رسمیت شناخته اند و جهت قرار دادن بازی های خود برای فروش تحت وب یا دانلود گیم ها و پشتیبانی ، روی سرور های شبکه استیم اقدام می کنند.

مثلاٌ Call Of Duty یا ندای وظیفه برای کامپیوتر های شخصی بر روی این شبکه منتشر شد.

کمپانی های سازنده بازی قادر خواهند بود پس از اعلام ساخت بازی برای پیش فروش بازی به گیمر ها اقدام کنند و بودجه اولیه تولید را تامین نمایند.

قرار گیری پیشنهاداتی برای گیمر ها و استفاده از قابلیت چند نفره یا همان Multi Player بر روی استیم نیز از پر بازدید ترین بخش های نرم افزار استیم است.

این نکته را فراموش نکنید که Steam فقط بازی های Commercial ( غیر رایگان ) را سرویس دهی نمی کند ، بلکه کاربران می توانند بازی های رایگان را حتی بدون استفاده از گیفت کارت استیم والت سنگاپور دانلود و اجرا کنند.

امروزه فروش گیفت کارت جعلی استیم والت سنگاپور در برخی از سایت ها متقلب رواج پیدا کرده که برای جلوگیری از خرید چنین محصولاتی باید به سایت های معتبر مثل پرشین گیفت کارت مراجعه کنید.

با تهیه گیفت کارت استیم والت سنگاپور می‌ توانید اکانت خود در استیم را شارژ نموده و به آرشیو بزرگی از گیم های بی ‌نظیر ، قابلیت اجرای بازی آنلاین با دوستان ، فضایی برای ذخیره سازی و امکان آپدیت اتوماتیک آنها دسترسی داشته باشید. به راحتی می توانید به وسیله این گیفت کارت بر روی هر سیستم عاملی ، از فروشگاه استیم محصول خریداری کنید.

پس هم الان خود را برای نخستین خرید و تجربه بهترین بازی ‌ها آماده کنید.

به دلیل وجود تحریم ها و استفاده نه چندان راحت از کارت های بانکی بین المللی برای خرید از فروشگاه استیم ، پیشنهاد می کنیم تا با خرید گیفت کارت استیم والت سنگاپور از سایت پرشین گیفت کارت ، بدون هیچ مشکلی اقدام به خرید از فروشگاه استیم نمایید. فقط در زمان خرید به نوع گیفت کارت ، موجودی گیفت کارت و ریجن گیفت کارت توجه کنید زیرا محصول خریداری شده قابل تعویض و یا عودت نمی باشد.

فروشگاه پرشین گیفت کارت محصولات دیجیتالی گوناگونی دارد و می توانید علاوه بر تهیه گیفت کارت استیم والت سنگاپور از این کالا ها نیز خرید کنید:

1 ) گیفت کارت های پلی استیشن

2 ) گیفت کارت ریزر گلد گلوبال

3 ) گیفت کارت EA Play برای مک و پی سی

4 ) گیفت کارت بتل نت بلیزارد

5 ) اپل آی دی وریفای شده آمریکا

6 ) گیفت کارت EA Access ایکس باکس

7 ) گیفت کارت مولتی گیم کارت

8 ) جم بازی کلش آف کلنز

9 ) گیفت کارت بازی ویزارد 101

10 ) و بسیاری دیگر از محصولات فروشگاه پرشین گیفت کارت

سایت پرشین گیفت کارت دارای تیم خبره و قدرتمند در زمینه گیفت کارت می باشد که در بخش پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت مشغول به فعالیت هستند. این تیم می تواند شما را از لحظه ثبت سفارش تا زمان تحویل محصول و حتی قبل و بعد از آن همراهی نماید.

شما پس از خرید گیفت کارت استیم والت سنگاپور از فروشگاه پرشین گیفت کارت ، آن را در اسرع وقت و با کمترین قیمت و به صورت آنی تحویل خواهید گرفت.

پیشنهاد ما جهت خرید گیفت کارت استیم والت سنگاپور و شارژ حساب steam wallet سنگاپور ، فروشگاه پرشین گیفت کارت است که تمامی مراحل خرید را به بهترین نحو برای شما فراهم کرده ‌است.

شما با مراجعه به سایت پرشین گیفت کارت می توانید به راحتی تنها با چند کلیک ، گیفت کارت استیم والت سنگاپور خود را تهیه کنید و در سریع ترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید.

به علاوه شما می توانید هفت روز هفته و به صورت آنلاین حتی در ایام تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان سایت پرشین گیفت کارت کمک بگیرید.

تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در باب خرید گیفت کارت استیم والت سنگاپور را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت نمایید.

امیدواریم که این مقاله توانسته باشد شما را با گیفت کارت های سنگاپور برای برند استیم آشنا کند.