گیفت کارت استیم والت اندونزی

کمپانی استیم یک شبکه ویژه نرم افزاری است. با سرور های عظیم که بر پایه سرگرمی و بازی های کامپیوتری فعالیت می کند.

در عصر حاضر با پیشرفت تکنولوژی در سر تا سر دنیا همه خرید ها ، دریافت ها ، سفارش ها و انتقال اطلاعات بر پایه دنیای مجازی انجام می پذیرد. دیگر نیازی به حضور ارباب رجوع برای تاییده دریافت سفارشاتش نیست.

این کمپانی آمریکایی به صورت روزانه محتوا های خود را به روز رسانی می کند. بر روی سرور های خود بارگذاری می نماید. بیشتر این به روز رسانی ها مربوط به بازی ها می باشد. شرکت والو که پشتیبان شبکه استیم است. سابقه طراحی بازی محبوب کانتر استیریک را در کارنامه درخشانش دارد.

امکانات خرید گیفت کارت والت اندونزی چیست؟

تهیه گیفت کارت استیم اندونزی برای تمام کسانی که به گیم ‌های ویدئویی علاقه دارند. یکی از جذاب ترین خرید های دنیاست.

در نتیجه تمام پلیر هایی که علاقه خاصی به گیم ‌های موجود درفروشگاه  Steam دارند. می‌توانند با تهیه گیفت کارت استیم والت اندونزی دسترسی خود به این محصولات را ساده و آسان کنند.

سایت پرشین گیفت کارت در واقع عرضه ‌کننده مستقیم گیفت کارت استیم اندونزی با مناسب ترین قیمت می ‌باشد. شما می توانید به راحتی این محصول را از پرشین گیفت کارت خریداری کنید. در کوتاه ترین زمان ممکن گیفت کارت استیم خریداری شده را تحویل بگیرید.

یک پشتیبان بر خط و 24 ساعته نیز در اختیار شما است. تا اگر با مشکلی در مسیر خرید مواجه شدید آن را بر طرف کند.

پیش از خرید گیفت کارت والت اندونزی به نکات زیر توجه فرمایید :

1 ) بر اساس قانون جدید استیم ، باید ریجن گیفت کارت خریداری شده با کشور اکانت هماهنگ باشد.

2 ) گیفت کارت سایر ریجن ها امکان ردیم شدن در اکانت اندونزی را ندارند.

3 ) در هنگام فعال سازی گیفت کارت حتماً آی پی خود را به کشوری غیر از ایران تغییر دهید.

4 ) این گیفت کارت فاقد تاریخ مصرف می باشد.  هیچ محدودیتی در استفاده از آن وجود ندارد.

5 ) درصورت خرید اشتباه امکان تعویض و یا عودت محصول وجود نخواهد داشت.

6 ) برای تهیه گیفت کارت استیم والت اندونزی باید به سایت های معتبر مثل پرشین گیفت کارت مراجعه کنید.

اکثر ناشران گیم ‌های ویدئویی برای PC ، گیم های خود را در شبکه استیم عرضه می‌ کنند.

شما می‌ توانید در فروشگاه استیم اقدام به پیش خرید یک بازی کنید. یا از آن برای اجرای  بازی های چندنفره استفاده نمایید. به علاوه می توانید در فروشگاه استیم ، به بازی‌ های رایگان مثل: Team Fortress ، Hawken و Warfare نیز دسترسی پیدا کنید.

بسته های گیفت کارت استیم اندونزی

برای خرید گیفت کارت استیم والت اندونزی از سایت پرشین گیفت کارت باید از بین پک های زیر با توجه به نیاز خود ، بسته مورد نظر را خریداری کنید.

1 ) گیفت کارت استیم 60000 روپیه اندونزی

2 ) گیفت کارت استیم 90000 روپیه اندونزی

3 ) گیفت کارت استیم 120000 روپیه اندونزی

4 ) گیفت کارت استیم 250000 روپیه اندونزی

5 ) گیفت کارت استیم 400000 روپیه اندونزی

6 ) گیفت کارت استیم 600000 روپیه اندونزی

جهت استفاده از گیفت کارت استیم  اندونزی باید نرم افزار Steam را دانلود و نصب کنید. نرم افزار شبکه استیم برای ویندوز ، لینوکس و مک طراحی شده است. در دسترس می باشد.

نکات کلیدی جهت خرید گیفت کارت استیم اندونزی

در زمان خرید گیفت کارت از سایت پرشین گیفت کارت به موجودی گیفت کارت ، ریجن گیفت کارت و نوع گیفت کارت مد نظر توجه کنید. زیرا محصول خریداری شده امکان پس گرفتن و یا تعویض را ندارد.

به کمک گیفت کارت استیم والت اندونزی می توانید با ديگر گيمرها در زمان بازی گفتگو و چت کنید. به هزاران بازی پر هيجان دسترسی پیدا کنید. بازی خریداری کنید. بر روی فضای ابری بازی ذخیره کنید.

به صورت خودکار آپدیت بازی ها را دریافت کنید. از همه این امکانات می توانید بر روی PC  –  Mobile –  TV –  Linux استفاده نمایید. برای تهیه محتوا های درون بازی نیز باید از گیفت کارت استیم  اندونزی استفاده کنید.

پس از شارژ حساب کاربری خود به کمک این گیفت کارت ، اکانت شما تبدیل به یک کیف پول می شود. که می توانید به وسیله آن از شبکه استیم بازی خریداری کنید.

کالاهای مرتبط

فروشگاه پرشین گیفت کارت دارای محصولات گوناگونی است. که شما می توانید علاوه بر تهیه گیفت کارت استیم والت اندونزی ، از این کالا های نیز خریداری کنید.

1 ) گیفت کارت هتلز دات کام

2 ) گیفت کارت بتل نت بلیزارد

3 ) گیفت کارت ebay

4 ) گیفت کارت اپن باکس

5 ) اپل آی دی وریفای شده آمریکا

6 ) گیفت کارت گیم استاپ

7 ) گیفت کارت مایکروسافت

8 ) گیفت کارت بست بای

9 ) گیفت کارت های گوگل پلی

10 ) و بسیاری دیگر

پشتیبانی آنلاین

در سایت پرشین گیفت کارت عضو شوید. ساخت پروفایل شخصی و خرید اینترنتی گیفت کارت استیم والت اندونزی را به راحتی و با فشردن چند کلیک تجربه کنید.

حتماٌ به فروشگاه ما مراجعه کنید. تا با اطمینان خاطر از طریق پرداخت با درگاه بانکی امن ، گیفت کارت استیم والت اندونزی خود را به صورت آنی تحویل بگیرید. از خدمات پس از فروش پرشین گیفت کارت استفاده نمایید.

فروشگاه پرشین گیفت کارت برای ارائه گیفت کارت استیم والت اندونزی با مناسب ترین قیمت و پشتیبانی قدرتمند همیشه در کنار شما خواهد بود.

می توانید در صورت داشتن هر سوالی ، با ما تماس حاصل فرمایید.

سایت پرشین گیفت کارت با داشتن سابقه درخشان خود در حوزه فروش گیفت کارت و جم تا کنون توانسته. رضایت مشتریان این سایت را جلب نماید. با تحویل فوری و قیمت مناسب در بین کاربر ها از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

به علاوه شما می توانید به صورت شبانه روزی و آنلاین حتی در روز های تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان سایت پرشین گیفت کارت کمک بگیرید. تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در باب خرید گیفت کارت استیم والت اندونزی را با این بخش در میان بگذارید. در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت نمایید.