گیفت کارت استیم والت هند

شاید بسیاری از شما خبر نداشته باشید که یکی از محبوب ترین ریجن ها جهت خرید گیفت کارت استیم والت ، کشور هند می باشد.

بیشتر گیمر ها ترجیح می دهند تا از گیفت کارت steam هند برای شارژ اکانت خود استفاده کنند. البته باید بگوییم که برای خرید های درون برنامه ای و تهیه بازی از استور استیم ، گیفت کارت steam هند جزء بهترین ها می باشد.

بسیاری از پلیر های ایرانی معمولا چند اکانت با کشور های مختلف دارند تا بازی ها را در ریجن های گوناگون با قیمت ارزان تر تهیه کنند. اگر ریجن اکانت استیم شما روی کشور هند تنظیم شده باشد.

باید مقرون به صرفه ترین گیفت کارت استیم یعنی گیفت کارت والت هند را برای آن تهیه کنید. برای صحت مقرون به صرفه بودن این گیفت کارت فقط کافی است به سایت های مقایسه قیمت گیم های استیم در سایت های گوناگون سری بزنید تا متوجه با ارزش بودن گیفت کارت استیم والت هند شوید و هرچه سریع تر نسبت به خرید این محصول اقدام کنید.

اعتبارهای استیم هند

فروشگاه پرشین گیفت کارت ، گیفت کارت steam هند را در لیست محصولات خود قرار داده است و شما برای تهیه آن باید ابتدا آن را انتخاب و ثبت سفارش کنید و پس از پرداخت هزینه آن ، کد محصول را دریافت نمایید :

1 ) گیفت کارت استیم  99 روپیه هند

2 ) گیفت کارت استیم  150 روپیه هند

3 ) گیفت کارت استیم  250 روپیه هند

4 ) گیفت کارت استیم  500 روپیه هند

5 ) گیفت کارت استیم  1000 روپیه هند

6 ) گیفت کارت استیم  2500 روپیه هند

پس از دریافت کد گیفت کارت steam هند می توانید اکانت خود را به وسیله آن شارژ نمایید و نسبت به خرید بازی از فروشگاه استیم اقدام نمایید.

اعتبار استیم والت

گیفت کارت استیم والت هند یک کارت هدیه از طرف شبکه استیم است که برای بسیاری از کاربران یک واژه آشنا و پر کاربرد است. به کمک این گیفت کارت به آسانی می ‌توان به منابع عظیمی از گیم ‌ها و بخش ‌های درون گیم دسترسی پیدا کرد. این کارت‌های هدیه فقط بر روی اکانت کشور هند قابل فعال سازی می باشد و روی اکانت دیگر کشور ها کارایی ندارد.

به علت وجود تحریم ها در ایران امکان استفاده از کارت های بانکی بین المللی مثل ویزا کارت برای خرید محصول از فروشگاه استیم وجود ندارد در نتیجه برای انجام این کار باید از گیفت کارت steam هند استفاده کرد. شما پس از خرید این گیفت کارت می توانید به اندازه اعتبار کارت هدیه خود اکانتتان را شارژ نمایید و برای خرید از فروشگاه استیم آماده شوید.

به بیان دیگر باید بگوییم که استیم یک سکوی توزیع دیجیتالی است که به وسیله شرکت استیم والت گسترش یافته است. این شبکه که در طول سال‌ های اخیر پیشرفت و محبوبیت زیادی پیدا کرده است، برای فروش انواع بازی ‌های کامپیوتری و محصولات رسانه ای به کار می ‌رود. شما برای استفاده از این امکانات فقط باید یک اکانت در استیم داشته باشید و به وسیله گیفت کارت  والت هند آن را شارژ نمایید. از سال 2012 به بعد امکان چت و گفتگو با دیگر گیمر ها و ذخیره سازی داده ها نیز به خدمات شبکه استیم افزوده شد.

خرید گیفت کارت معتبر استیم هند

برای تهیه گیفت کارت والت هند باید به یک فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه کنید.

زیرا امروزه برخی از سایت های متقلب اقدام به فروش این گیفت کارت به صورت جعلی می نمایند که در صورت خرید اینگونه گیفت کارت ها ، شما به هیچ وجه متوجه تقلبی بودن آن نمی شوید تا زمانی که از آن استفاده کنید.

با مسدودی اکانت خود روبرو شوید. در این صورت هم اکانت خود را از دست داده اید و هم پولتان را ؛ بنابراین شما با مراجعه به فروشگاه پرشین گیفت کارت می توانید گیفت کارت استیم والت هند را به صورت اورجینال خریداری کنید و از چنین مشکلاتی دور بمانید.

محصولات مرتبط پرشین گیفت کارت

فروشگاه پرشین گیفت کارت جزء معدود سایت های است که دارای تنوع در محصولاتش می باشد. از جمله این محصولات می توان به موارد زیر اشاره کرد :

1 ) گیفت کارت های اپل آیتونز

2 ) جم بازی ساکر استارز

3 ) گیفت کارت گو کش گیم کارت

4 ) گیفت کارت های ایکس باکس

5 ) جم بازی کلش آف کلنز

6 ) گیفت کارت هتلز دات کام

7 ) گیفت کارت مستر کارت آمریکا

8 ) گیفت کارت های گوگل پلی

9 ) گیفت کارت مولتی گیم کارت

10 ) و بسیاری دیگر از محصولات متنوع سایت پرشین گیفت کارت

در زمان خرید به نوع گیفت کارت ، موجودی گیفت کارت و ریجن آن توجه کنید زیرا محصول خریداری شده قابل عودت و یا تعویض نمی باشد.

ارتباط با پشتیبانی پرشین گیفت کارت

در سایت پرشین گیفت کارت عضو شوید و ساخت پروفایل شخصی و خرید اینترنتی گیفت کارت استیم والت هند را به راحتی و با فشردن چند کلیک تجربه کنید. حتماٌ به فروشگاه پرشین گیفت کارت مراجعه کنید تا با آسودگی خاطر از طریق پرداخت با درگاه بانکی امن ، گیفت کارت والت هند خود را به صورت آنی تحویل بگیرید و از خدمات پس از فروش پرشین گیفت کارت استفاده نمایید.

فروشگاه پرشین گیفت کارت برای ارائه گیفت کارت والت هند با مناسب ترین قیمت و پشتیبانی قدرتمند همیشه در کنار شما خواهد بود و می توانید در صورت داشتن هر سوالی ، با ما تماس حاصل فرمایید.

سایت پرشین گیفت کارت با داشتن سابقه درخشان خود در حوزه فروش گیفت کارت و جم تا کنون توانسته رضایت مشتریان این سایت را جلب نماید و با تحویل فوری و قیمت مناسب در بین کاربر ها از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

تلگرام پشتیبانی پرشین گیفت کارت

به علاوه شما می توانید به صورت بر خط و شبانه روزی حتی در ایام تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان سایت پرشین گیفت کارت کمک بگیرید. تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در مورد خرید گیفت کارت استیم والت هند را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت نمایید.

گیفت‌ کارت‌های ارائه شده در فروشگاه پرشین گیفت کارت همگی از سورس اورجینال ، بدون واسطه و بدون تاریخ مصرف می ‌باشند. به وجود آوردن حس اعتماد و اطمینان در مشتری همیشه از اصول کاری پرشین گیفت کارت بوده و به این اصول نیز همچنان پایبند است.