گیفت کارت استیم والت آرژانتین

خرید گیفت کارت استیم والت آرژانتین دیگر یک معضل پیچیده برای شارژ استیم والت نیست. فروشگاه پرشین گیفت کارت به عنوان ارائه کننده مستقیم استیم والت های آمریکا، استیم والت انگلیس و استیم والت آرژانتین توانسته رضایت همه کاربر های خود را به دست آورد و خرید را برای آن ها آسان سازد.

معرفی گیفت کارت استیم

هر کدام از بازیکن ها برای خرید گیم ها و بخش های استیم نیاز به گیفت کارت های استیم دارند. از گیفت کارت استیم که در ریجن های گوناگون ارایه میشوند ، می توان به جای مستر کارت ، ویزا کارت یا پی پال استفاده کرد.

یکی از گیفت کارت های استیم با نام کارت هدیه پزو استیم آرژانتین یا همان Steam Wallet آرژانتین می باشد که بسیار پر طرفدار است و نسبت به بقیه کارت های این کمپانی دارای شهرت بیشتری است.

برای خرید گیفت کارت استیم والت در آغاز باید کارت مورد نیاز خود را با توجه به ریجن و میزان اعتبار انتخاب نمایید. بعد روی گزینه پرداخت کلیک کنید. اکنون وارد قسمت خرید شده و از مسیر درگاه های بانکی اقدام به پرداخت هزینه و تحویل گرفتن گیفت کارت خود نمایید. حمایت شبکه STEAM توسط شرکت VALVE صورت می گیرد. این شرکت بزرگ سازنده بازی های معروفی از جمله Counter Strike می باشد.

توجه داشته باشید که همه شرکت های سازنده بازی های کامپیوتری در هر کشوری که باشند سیستم استیم را به رسمیت می شناسند و برای قرار دادن محصولات خود برای فروش آنلاین یا دریافت بازی ها و سرویس دهی روی سرور های استیم اقدام می نمایند. اکثر گیم هایی که از شبکه گیفت کارت استیم والت تهیه می شوند با نسخه های داخل بازار متفاوت هستند.

کارایی گیفت کارت استیم والت آرژانتین

خرید استیم والت آرژانتین نیز یکی دیگر از اقدامات کمپانی استیم هستند. با خرید این گیفت کارت استیم والت شما به امکانات زیر دسترسی پیدا خواهید کرد:

1 ) خرید بازی های مختلف

2 ) دانلود خودکار آپدیت بازی ها

3 ) امکان ارتباط با دیگر گیمر ها

4 ) امکان ذخیره سازی روی فضای ابری (Cloud)

5 ) در دسترس بودن هزاران بازی به شکل مستقیم

6 ) چت کردن با دیگر گیمر ها در زمان بازی

7 ) امکان خرید و پرداخت هزینه به وسیله کیف پول استیم

8 ) ایجاد و خرید اضافات مخصوص گیم ها از Steam workshop

9 ) تبدیل اکانت استیم به Steam Wallet

10 ) امکان عضو شدن در شبکه مجازی استیم با گیفت کارت

11 ) امکان استفاده از تمامی امکانات بر روی هر دستگاه و پلتفرمی مثل : PC – Mobile – TV – Linux

12 ) گارانتی مادام العمر

13 ) به صرفه تر بودن نسبت به خرید هایی با قیمت های دلاری

آموزش یافتن هیستوری اکانت استیم

ریجن یعنی چی ؟

ریجن به کشوری گویند که با آن مشغول بازی کردن در استیم هستید ، امکان دارد بعضی بازی ها در کشور های منختب ارائه شده باشند و یا قیمت بعضی از بخش ها یا گیم ها در کشور های دیگر متفاوت باشد به همین دلیل اکثر بازیکن ها با توجه به نیاز به بازی خاص ، کشور مورد نظر را انتخاب می کنند.

گیفت کارت استیم پزو آرژانتین :

گیفت کارت استیم آرژانتین این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید بازی های مورد نظر خود را از فروشگاه تا 70% ارزانتر از بقیه ریجن ها خریداری نمایید.

جهت فعال سازی Steam Wallet آرژانتین نیازی نیست که حتما از IP آرژانتین استفاده کنید. بنابراین با هر آی پی به غیر از آی پی ایران می توانید گیفت کارت استیم را در حساب کاربری آرژانتین خود فعال سازی نمایید. به علاوه می توانید اطلاعات کارت شخصی خود را به استیم معرفی نمایید و یا منابع مالی مستقیم به آن بیافزایید.

در واقع ، استیم والت نوعی بانک دیجیتالی است. این کیف پول به کاربر ها این امکان را می دهد تا مبلغی به حساب Steam خود اضافه کنند. به وسیله آن می توانند جهت خرید بازی های موجود در استیم اقدام کنند. از کدهای Steam Wallet هم می توانید جهت پیش خرید تعداد مشخصی از مبالغ برای افزودن به اکانت خود بهره مند شوید.

بنابراین شما با تهیه گیفت کارت استیم آرژانتین می توانید به محصولات استیم دسترسی پیدا کنید و به سهولت خرید خود را انجام دهید. با داشتن این گیفت کارت ها می توانید از هر شرکت معتبری که وجود دارد به آسانی استفاده کرد و گیم های کامپیوتری و نرم افزارهای مربوط به استیم را خریداری نمایید.

خرید استیم والت آرژانتین :

هر فردی که به دنبال بازی است و به بازی کردن علاقمند باشد حتماٌ برای یک مرتبه هم که شده استیم را روی سیستم خود دانلود کرده است. چون که با کمک گرفتن از همین استیم ها شما می توانید به اکثر بازی ها دسترسی پیدا کنید. همچنین شما از خود برنامه Steam نیز می توانید خرید خود را صورت دهید.

گیفت کارت استیم والت آرژانتین در فروشگاه پرشین گیفت کارت با اعتبار های :

1 ) 100 ARS آرژانتین

2 ) 200 ARS آرژانتین

3 ) 300 ARS آرژانتین

4 ) 500 ARS آرژانتین

5 ) 1000 ARS آرژانتین

در دستررس شما می باشد.

از دیگر محصولات این سایت می توان به:

1 ) الماس بازی Head Ball 2

2 ) سکه بازی اواکین لایف

3 ) سکه تاپ فوتبال منیجر

4 ) سکه بازی Agar.io

5 ) جم بازی هی دی

6 ) جم بازی موبایل لجند

7 ) گیفت کارت مولتی گیم کارت

8 ) گیفت کارت تارگت

9 ) گیفت کارت ویزا کارت

10 ) و غیره

اشاره کرد.

شما می توانید با خرید از پرشین گیفت کارت ، خرید گیفت کارت مورد نظر خود را بدون پرداخت هزینه های بالا و به صورت آنی دریافت کنید.

یک تیم پشتیبان آنلاین نیز به شکل کامل در اختیار شماست تا اگر در راه خرید گیفت کارت استیم والت آرژانتین با مشکل مواجه شدید آن را برای شما بر طرف کنند.