خرید گیفت کارت بتل نت بلیزارد Blizzard Battlenet

خرید گیفت کارت بتل نت بلیزارد Blizzard Battlenet

خرید گیفت کارت بتل نت بلیزارد

بتل نت یک سرویس بازی آنلاین است که توسط بلیزارد انترتینمنت که یک شرکت طراحی و تولید بازی های رایانه ای است در کالیفرنیا تولید شد و در 30 نوامبر 1996 با انتشار بازی های نقش آفرینی به سبک های اکشن یا اکشن ماجرایی شروع به کار کرد.

Battle.NET در واقع مادر وارکرافت و سرور اصلی آن بوده و چکیده ای از همه ی بازی های جذاب و هیجلان انگیز این کمپانی است.

برای استفاده از خدمات و بازی های جذاب سرویس بتل نت نیاز به گیفت کارت بتل نت بلیزارد دارید برای این منظور می توانید گیفت کارت بلیزارد Battle.NET را از سایت تهیه نمایید.   

برای ساخت اکانت و نحوه ی شارژ حساب کاربری بتل نت می توانید از لینک آموزشی زیر استفاده نمایید.

ساخت اکانت بتل نت

نحوه ی شارژ اکانت بتل نت battlenet blizzard

خرید گیفت کارت بتل نت بلیزارد , گیفت کارت بتل نت بلیزارد , گیفت کارت بلیزارد battlenet blizzard , گیفت کارت بتل نت روسیه ، فروش گیفت کارت بتل نت , خرید گیفت کارت بتل نت
خرید گیفت کارت بتل نت روسیه ، گیفت کارت بتل نت ، خرید گیفت کارت بتل نت بلیزارد ، گیفت کارت battlenet blizzard

گیفت کارت بتل نت بلیزارد

شارژ اکانت بتل نت

بلیزارد Battlenet یک شبکه آنلاین گیم ‌های اینترنتی است که به کمک آن می ‌توانید به مجموعه از بازی‌ های مخصوص به شکل آنلاین دسترسی داشته باشید. گیفت کارت بتل نت بلیزارد محدودیتی در بهره مندی از گیم ‌های این مجموعه ندارد و با شارژ اکانت بتل نت می ‌توانید به همه بازی ‌های شرکت بلیزارد دسترسی پیدا کنید.

Battlenet اولین سرویس بازی آنلاین بوده که به صورت مستقیم به داخل بازی گنجانیده شده بود. این خصلت ، همراه با راحتی ساخت اکانت و نبودن هزینه‌ های عضویت ، باعث شد که Battlenet در میان گیمر ها محبوب شود و تبدیل به خصوصیت خوبی جهت فروش بازی دیابلو و گیم ‌های بلیزارد بعد از آن شد.

بلیزارد به شکل رسمی بتل نت جدید را در 20 مارس 2009 معرفی کرد و Battlenet اصلی نیز به بتل نت کلاسیک تغییر اسم داد. در بلیزکان 2009 جزئیات زیادی از خصوصیات بتل نت جدید به نمایش در آمد که به وسیله استارکرافت 2 ، دیابلو 3 و دنیای وارکرافت به کار گرفته می ‌شود.

شما می توانید با شارژ اکانت بتل نت ، اکانت رسمی خود را شارژ نمایید و با موجودی شارژ شده هزینه های داخل برنامه را پرداخت نمایید.

بتل نت را می شود به عنوان مادر وارکرافت ملقب کرد كه سرور اصلی ، آن بوده و مختصری از تمام بازی های پر طرفدار و مهیج این شرکت بزرگ می باشد.

آموزش و نحوه ساخت اکانت در بلیزارد بتل نت

بتل نت ، برنامه ای جهت پخش و تهیه بازی های کمپانی Blizzard است که عموماٌ برای اجرای گیم های این کمپانی و بازی های تحت وب آن به این برنامه نیاز خواهید داشت.

به علاوه این نرم افزار دارای بخش چت و مسنجر برای کاربر ها و گیمر های این کمپانی است تا بازیکن ها بتوانند در زمان بازی کردن با یکدیگر صحبت کنند و بازی مولتی پلیر و تیمی برای خود داشته باشند.

يكی از مهمترين خصوصیات Blizzard بتل نت را می شود نبود هزینه‌ های عضویت و سهل شدن ساخت اکانت نام برد كه همين موضوع کاربران زيادی را به خود جلب كرده است.

روش فعال کردن گیفت کارت بلیزارد بتل نت

با سرویس Battlenet بلیزارد می شود از نسخ جدید گیم ها آگاهی یافت . اخیراُ برنامه آن نیز به بازار آمده است که کار با آن آسان می باشد.

روش شارژ اکانت بتل نت

1 ) از فروشگاه پرشین گیفت کارت ، گیفت کارت بلیزارد Battlenet مورد نظر را تهیه می کنید.

2 ) در سایت بلیزارد یک اکانت می سازید و به بخش blizzard.com/code می روید و رمز خریداری شده را تایپ می نمایید.

3 ) اکنون حساب کاربری شما شارژ شده و می توانید از امکانات آن استفاده نمایید.

آموزش و نحوه یافتن کشور اکانت بلیزارد بتل نت

روش نصب گیم های بلیزارد :

1 ) برنامه battle.net blizzard را دانلود کنید و روی سیستم نصب نمایید.

2 ) به اکانت خود وارد شوید.

3 ) گیمی را که می خواهید نصب کنید انتخاب نمایید.

4 ) روی گزینه install کلیک کنید تا آخرین ورژن بازی دانلود و نصب شود.

جهت استفاده از گیم های آنلاين سرویس Battlenet و استفاده از امكانات اين کمپانی بزرگ احتیاج به خرید گیفت کارت بتل نت بلیزارد دارید.

بلیزارد  Blizzard )) یک کمپانی طراحی و تولید گیم های کامپیوتری است كه در سال 1996 با عنوان بتل نت ( سرویس گیم های آنلاین ) کالیفرنیا تاسیس شد. در همان آغاز با انتشار گیم های نقش آفرینی به روش اکشن و ماجرایی و بازی های پر طرفدار و مهیج مشهور شد و به عنوان اولين سرویس دهنده ی تحت وب با ارائه مستقیم گیم های اکشن شهرت يافت.

خرید گیفت کارت بتل نت

شارژ اکانت بتل نت كه با نام های خرید اعتبار گیفت کارت بتل نت و خريد بالانس كارت بليزارد بتل نت هم شناخته می شود در فروشگاه پرشین گیفت کارت با اعتبار های زیر موجود می باشد:

1 ) بالانس کارت 15 پوندی بتل نت بلیزارد انگلیس

2 ) بالانس کارت 19.98 پوندی بتل نت بلیزارد انگلیس

3 ) بالانس کارت 20 یورویی بتل نت بلیزارد اروپا

4 ) بالانس کارت 20 دلاری بتل نت بلیزارد آمریکا

5 ) بالانس کارت 50 دلاری بتل نت بلیزارد آمریکا

با تهیه هر کدام از کارت های بالا می توانید آن را در اسرع وقت تحویل بگیرید.

از لینک Blizzard app می شود برنامه Battlenet را دانلود کنید.

سپس در بخش Blizzard app روی گزینه Application Installer کلیک نمایید. نکته : برنامه به شکل 2 بار نصب میشود و بعد از اجرای فایل اصلی Battlenet ، فایل هایی که لازم دارد را دانلود می کند ، بنابراین به اتصال اینترنتی نیاز خواهید داشت.

از دیگر محصولات سایت پرشین گیفت کارت می توان به:

1 ) گیفت کارت ویزا کارت

2 ) اپل آی دی وریفای شده

3 ) گیفت کارت بیت کوین

4 ) گیفت کارت اپکس لجندز

5 ) گیفت کارت ریوت اکسس

6 ) گیفت کارت مولتی گیم کارت

7 ) گیفت کارت تارگت

8 ) گیفت کارت پلی استیشن عربستان

9 ) امتیاز بازی فیفا موبایل

10 ) و دیگر محصولات

اشاره کرد.

تیم پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت متشکل از کارشناسان زبده در زمینه خرید گیفت کارت می باشند که در صورت بروز هر مشکل و یا سوال در زمینه خرید گیفت کارت بتل نت بلیزارد می توانند شما را راهنمایی کنند. این تیم به صورت شبانه روزی و هر روز هفته حتی ایام تعطیل و در ساعات مشخص پاسخگوی شما می باشد.

1400/5/12 8:34:27

عنوان

Go to Top