خرید گیفت کارت ریوت اکسس

خرید گیفت کارت riot access

خرید گیفت کارت ریوت اکسس ، گیفت کارت در اصل یک بسته اینترنتی با محتویات و موجودی معین است که می شود آنرا از فروشگاه‌ های اینترنتی خریداری کرد. با تهیه گیفت کارت ریوت اکسس ، دیگر هیچ احتیاجی به خرید گیفت کارت لیگ آف لجندز و سایر ارزهای درون بازی نخواهید داشت. چون به سادگی و با تهیه این گیفت کارت ، می شود مجموعه ‌ای از آیتم‌ های مهم و کاربردی بازی را خریداری کرد.

گیفت کارت ریوت اکسس دارای خصوصیات مهمی است از جمله:

1 ) نداشتن تاریخ مصرف و امکان هدیه دادن به دوستان.

2 ) قابلیت استفاده از آن برای گیم ‌های Teamfight Tactics  ، Legends of Runeterra ، Valorant ، Wild Rift

3 ) امکان خرید درون بازی ها.

اکنون که می خواهید اقدام به خرید گیفت کارت ریوت اکسس نمایید باید بگوییم که این محصول در فروشگاه پرشین گیفت کارت در بسته های زیر موجود می باشد و به راحتی می توانید با توجه به نیاز خود ، بسته مورد نظر را ثبت سفارش کنید:

1 ) گیفت کارت 5 دلاری ریوت اکسس

2 ) گیفت کارت 10 دلاری ریوت اکسس

3 ) گیفت کارت 25 دلاری ریوت اکسس

4 ) گیفت کارت 50 دلاری ریوت اکسس

5 ) گیفت کارت 75 دلاری ریوت اکسس

6 ) گیفت کارت 100 دلاری ریوت اکسس

کارت هدیه یا همان Gift Card ، یک کارت اعتباری است که برای افزایش موجودی اکانت در سایت ها و فروشگاه هایی مانند اپل استور ، گوگل پلی و غیره کاربرد دارد.

چون برای ایرانیان در داخل ایران اجازه شارژ مستقیم اکانت های خارجی وجود ندارد ، استفاده از گیفت کارت ، تنها راه و مطمئن ترین مسیر برای شارژ آنلاین اکانت های خارجی مانند: اپ استور ، پلی استیشن ، گوگل پلی و ایکس باکس و غیره می باشد.

شرکت ریوت برای رفاه حال گیمرها اقدام به عرضه گیفت کارت ریوت اکسس نموده است تا پلیرها بتوانند به کمک آن خریدهای درون بازی را انجام دهند.

مثلاٌ می توانند DLC و دیگر محتواهای جدید بازی لیگ آف لجندز را به وسیله این گیفت کارت تهیه کنند. امروزه گیفت کارت ریوت اکسس در بین گیمرها از محبوبیت خاصی برخوردار است و علت آن هم همین موضوع است.

به یاد داشته باشید که گیفت کارت ها صرفاٌ وسیله‌ ای جهت انتقال اعتبار نیست بلکه می شود از گیفت کارت برای تهیه آیتم ‌های مختلف بازی نیز بهره برد.

اکنون که خرید گیفت کارت riot access را انجام داده اید می بایست برای فعال سازی آن اقدام کنید:

1 ) وارد لینک Riot Game Client شوید و ریوت گیمز را نصب نمایید و وارد حساب کاربری خود گردید.

2 ) سپس از قسمت استور مخصوص آن ، گیم مورد نظرتان را پیدا کرده و روی آن کلیک نمایید.

3 ) جهت تایید نهایی بازی روی Purchase RP کلیک کنید.

4 ) در فهرست بالای صفحه ، روی Prepaid Cards کلیک نمایید و کد گیفت کارت خریداری شده را در قسمت مخصوص آن تایپ کنید.

5 ) پس از آن روی Submit کلیک نمایید تا گیفت کارت ریوت اکسس شما فعال شود.

در همه جای دنیا شرکت های بزرگ اقدام به عرضه گیفت کارت مخصوص به خود نموده اند. ایران هم از این قائده مستثنی نیست و شرکت هایی مانند دیجی کالا ، گیفت کارت ویژه خود را ارائه کرده است.

گیفت کارت یا همان کارت هدیه در همه کشورهای دنیا به منظور عرضه کالایی برای هدیه دادن به دوستان و عزیزان صادر می شود. به وسیله این گیفت کارت می توان اکانت خود در فروشگاه مورد نظر را شارژ کرد و به خرید پرداخت.

قبل از اینکه بخواهید گیفت کارت ریوت اکسس را فعال کنید باید به چند نکته توجه نمایید:

1 ) در هنگام وارد کردن کد گیفت کارت ، به ریجن گیفت کارت مربوطه توجه نمایید. در صورتی که آی پی شما با ریجن گیفت کارت یکسان نباشد ، کد گیفت کارت خریداری شده قابل استفاده نیست.

2 ) گیفت کارت‌ ریوت اکسس با ریجن آمریکا موجود می باشد و می شود آنرا از سایت پرشین گیفت کارت دریافت نمود.

3 ) در زمان فعال کردن گیفت کارت ، حتماٌ باید آی پی خود را تغییر دهید.

در فروشگاه پرشین گیفت کارت انواع محصولات دیجیتالی موجود می باشد که شما می توانید علاوه بر خرید گیفت کارت ریوت اکسس ، آنها را نیز خریداری نمایید:

1 ) گیفت کارت های گوگل پلی

2 ) گیفت کارت بتل نت بلیزارد

3 ) گیفت کارت ebay

4 ) اپل آی دی وریفای شده آمریکا

5 ) گیفت کارت گیم استاپ

6 ) گیفت کارت های آمازون

7 ) گیفت کارت ویزا کارت آمریکا

8 ) گیفت کارت بازی آگاری دات آی او

9 ) سی پی بازی کال آف دیوتی موبایل

10 ) و بسیاری دیگر

در سایت پرشین گیفت کارت عضو شوید و خرید گیفت کارت riot access را به راحتی و با فشردن چند کلیک تجربه کنید. حتماٌ به فروشگاه پرشین گیفت کارت مراجعه کنید تا با آسودگی خاطر از طریق پرداخت با درگاه بانکی امن ، گیفت کارت ریوت اکسس خود را به صورت آنی تحویل بگیرید و از خدمات پس از فروش پرشین گیفت کارت استفاده نمایید.

فروشگاه پرشین گیفت کارت برای ارائه گیفت کارت ریوت اکسس با مناسب ترین قیمت و پشتیبانی قدرتمند همیشه در کنار شما خواهد بود و می توانید در صورت داشتن هر سوالی ، با ما تماس حاصل فرمایید.

سایت پرشین گیفت کارت با داشتن سابقه درخشان خود در حوزه فروش گیفت کارت و جم تاکنون توانسته رضایت مشتریان این سایت را جلب نماید و با تحویل فوری و قیمت مناسب در بین کاربرها از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

به علاوه شما می توانید به صورت شبانه روزی و آنلاین حتی در روزهای تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان سایت پرشین گیفت کارت کمک بگیرید.

تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در مورد خرید گیفت کارت ریوت اکسس را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آنرا دریافت نمایید.

گیفت‌ کارت‌ های ارائه شده در فروشگاه پرشین گیفت کارت همگی از سورس اورجینال ، بدون واسطه و بدون تاریخ مصرف می ‌باشند. به وجود آوردن حس اعتماد و اطمینان در مشتری همیشه از اصول کاری پرشین گیفت کارت بوده و به این اصول نیز کماکان پایبند است.