گیفت کارت بتل نت بلیزارد آمریکا

گیفت کارت بتل نت بلیزارد آمریکا در میان گیمرها به بالانس کارت بتل نت بلیزارد آمریکا نیز مشهور است. در سال 1991 شرکت بلیزارد مجموعه ای از گیم های آنلاین را در قالب بتل نت در اختیار کاربرانش قرار داد. پس از آن بود که به عنوان نخستین عرضه کننده برخط بازی های اکشن در دنیا شناخته شد. بلیزارد در سال 2009 نسخه جدید خود را معرفی کرد و نخسه قبلی را به نام کلاسیک تغییر داد. اولین بازی بتل نت که به شهرت رسید دیابلو نام دارد که در سال 1996 به نمایش گذاشته شد.

بتل نت بلیزارد یک چکیده ای از گیم های مهیج و جذاب است که حتی می شود آنرا مادر وارکرافت لقب داد. Battle net سیستم آنلاین بازی ‌های کمپانی بلیزارد است که به کاربر امکان دسترسی به بازی‌ های معروف جهان همچون  World Of Warcraft،   Diablo ، Star craft و غیره را می ‌دهد و مقصود آن اتصال گیمرهای سرتاسر جهان به شبکه بازی قدرتمند ، جذاب و پیشرفته است. برای تحقق این مقصد بلیزارد این سیستم را به ‌طور منظم بهینه کرده و تجهیزات جذاب ‌تری را به شما ارائه می ‌دهد. برای مثال شما قادر خواهید بود Balance و اعتبار خود را در Overwatch یا تهیه پک در Heartstone ، گیم Starcraft یا حتی خرید محتوای درون بازی Diablo III را از بتل نت تهیه کنید. درست است که بازی Warcraft گیفت کارت وارکرفت اختصاصی دارد اما بدانید که آن هم عضوی از پلتفرم بتل نت می باشند.

محتواهای درون بازی WOW مانند خرید انتقال کاراکتر یا تغییر Faction ها و برخط کردن بخش های درون وارکرفت همچون Pets یا Mounts یا Helms که در استور بلیزارد قابل تهیه هستند ، همگی به وسیله گیفت کارت بتل نت بلیزارد آمریکا قابل خرید می باشند.

گیفت کارت های بتل پس بلیزارد آمریکا

جهت استفاده از بازی‌ های تحت وب بتل نت و دیگر خدمات و تجهیزات این شرکت نیاز به تهیه گیفت کارت بتل نت بلیزارد آمریکا دارید. جهت خرید گیفت کارت بتل نت بلیزارد آمریکا می ‌توانید از فروشگاه پرشین گیفت کارت کمک بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید. این محصول را می توانید در بسته های زیر خریداری نمایید:

1 ) گیفت کارت 20 دلاری بتل نت بلیزارد آمریکا

2 ) گیفت کارت 50 دلاری بتل نت بلیزارد آمریکا

برای استفاده از گیفت کارت خریداری شده در ابتدا می بایست بازی مورد نظر خود را در بلیزارد انتخاب کنید. پس از آن باید برحسب مقدار محصول انتخاب شده ، به دلار ، کد گیفت کارت بتل نت بلیزارد آمریکا خریداری شده را در بتل نت وارد نمایید. این گیفت کارت محدودیتی در استفاده از بازی ‌های این مجموعه را ندارد. با تهیه گیفت کارت بتل نت بلیزارد آمریکا می ‌توانید به همه بازی ‌های شرکت بلیزارد دسترسی داشته باشید.

برای خرید در بتل نت می توانید از گیفت کارت بتل نت بلیزارد آمریکا خود استفاده کنید. در این پلتفرم برخط بازی های معروف بتل نت و برنامه های افزودنی این گیم ها را پیدا خواهید کرد. ضمن اینکه می توانید گیم های Activision را در بتل نت خریداری کنید ، مثل Call of Duty و Destiny 2 . می توانید خودتان از کارت هدیه بتل نت بلیزارد آمریکا استفاده کنید یا آنرا به شخص دیگری هدیه نمایید.

مزایای گیفت کارت بتل نت آمریکا

از مزایای گیفت کارت بتل نت بلیزارد آمریکا می شود به موارد زیر اشاره کرد.

1 ) تهیه محتواهای درون بازی ها.

2 ) تهیه بازی مورد نظر.

3 ) دانلود آپدیت گیم ها.

بکارگیری از گیفت کارت بتل نت بلیزارد آمریکا آسان ترین راه بهره برداری از فروشگاه اینترنتی این سیستم گیمینگ برخط می باشد. پایگاه Blizzard battle.net به آسان بودن ثبت نام و رایگان بودن ساخت اکانت معروف است. با شارژ کردن اکانت خود از طریق گیفت کارت بتل نت بلیزارد آمریکا می ‌توانید گیم ‌های معروف این شرکت را تهیه کنید ، خریدهای درون برنامه‌ ای انجام دهید ، ادوات بازی خود را به روز رسانی نمایید و به معنای واقعی کلمه ، بازی خود را به سطح اعلا برسانید.

محصولات مرتبط

خرید گیفت کارت بتل نت بلیزارد آمریکا هیچ کارمزدی ندارد و شما می‌ توانید این کارت شارژ را با مناسب ترین قیمت از پرشین گیفت کارت تهیه نمایید. ضمن اینکه می توانید علاوه بر تهیه این محصول از دیگر کالاهای موجود در پرشین گیفت کارت خرید کنید مثل:

1 ) گیفت کارت EA Play برای MAC و PC

2 ) گیفت کارت آمازون

3 ) سکه بازی تاپ فوتبال منیجر

4 ) گیفت کارت اسکایپ

5 ) جم های بازی هی دی

6 ) گیفت کارت بیت کوین

7 ) گیفت کارت امریکن اکسپرس

8 ) گیفت کارت Best Buy

9 ) سکه بازی آواکین لایف

10 ) و دیگر اقلام موجود در سایت پرشین گیفت کارت

فروشگاه اینترنتی پرشین گیفت کارت

فروشگاه اینترنتی پرشین گیفت کارت یک فروشگاه آنلاین است و همچنین یک نمایندگی معتبر در زمینه خرید گیفت کارت بتل نت بلیزارد آمریکا محسوب می شود که این گیفت کارت را با میزان اعتبارهای مختلف به فروش می رساند. همه گیفت کارت های موجود در سایت پرشین گیفت کارت تست شده می باشند و با توجه به مقدار اعتبار موجود در گیفت کارت ، اعتبار حساب کاربری شما را افزایش می دهند.

فروشگاه پرشین گیفت کارت با داشتن سابقه درخشان خود در حوزه فروش گیفت کارت تاکنون توانسته رضایت مشتریان این سایت را جلب نماید و با تحویل فوری و قیمت مناسب در بین کاربرها از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

به علاوه شما می توانید به صورت شبانه روزی و آنلاین حتی در روزهای تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت کمک بگیرید. تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در باب خرید گیفت کارت بتل نت بلیزارد آمریکا را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آنرا دریافت نمایید.

و در آخر باید گفت که این کارت هدیه جزء پر طرفدارترین گیفت کارت ها است و شما می توانید با استفاده از راهنمایی های فوق ، گیفت کارت بتل نت بلیزارد آمریکا را با کمترین اشتباه خریداری کنید.

به این نکته هم توجه داشته باشید که برای خرید گیفت کارت بتل نت بلیزارد آمریکا می توانید از طریق فروشگاه پرشین گیفت کارت اقدام به این کار کنید و با خیالی آسوده و در کمترین زمان سفارش خود را تحویل بگیرید.