خرید گیفت کارت بتل نت بلیزارد اروپا

گیفت کارت بتل نت بلیزارد اروپا

متاسفانه به علت تحریم های موجود کاربران مقیم ایران نمی توانند در ایران به شکل مستقیم اکانت بلیزاد بسازند. اگر بخواهند این کار را در ایران انجام دهند می بایست با تغییر آی پی خود اقدام به ایجاد اکانت در بلیزارد نمایند. پس از ساخت حساب کاربری در بلیزارد و وریفای کردن آن می توانید گیفت کارت بتل نت بلیزارد اروپا را داخل اکانت خود ردیم نمایید. بنابراین به طور کلی گیفت کارت بلیزارد با ریجن ایران وجود ندارد.

بتل نت بلیزارد اولین شبکه گیم اکشن آنلاین بود که فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرد. این شبکه گیم های معروفی مانند World of Warcraft ، Overwatch و خیلی از گیم های معروف دیگر را به بازیکنان عرضه می دارد. با کارت هدیه یتل نت اروپا ، می توانید از تمام امکانات این شبکه ، بدون هیچ مشکلی مثل بازی های برخط ، پوسته مخصوص گیم ، اسلحه های گوناگون ، محتوای قابل بارگیری و غیره لذت ببرید. گیفت کارت بتل نت بلیزارد اروپا شما را به جهان گیم های آنلاین ماجراجویی اکشن می برد. این کارت شارژ به شما اجازه تجربه بازی Blizzard را می دهد. مضاف بر این می توانید از دیگر خدمات سرویس Battle Net مثل انتخاب سلاح ، گیم های گروهی آنلاین با بهترین کیفیت استفاده کنید.

روش خرید گیفت کارت بتل نت بلیزارد یورو

در ابتدا می بایست گیم مورد نظر خود را در استور بلیزارد انتخاب نمایید. سپس باید برحسب مقدار کالای خریداری شده ، به دلار یا یورو گیفت کارت بتل نت اروپا را خریداری نموده و در بتل نت ردیم کنید. این گیفت کارت محدودیتی در استفاده از گیم های این مجموعه را ندارد. با تهیه گیفت کارت بتل نت بلیزارد اروپا می ‌توانید به همه بازی ‌های شرکت بلیزارد دسترسی داشته باشید.

یکی از بهترین و محبوب ترین ریجن ها در گیفت کارت های بتل نت ، ریجن اروپا می باشد و به کمک آن می توانید از بازی های موجود در آن استفاده نمایید. پس از خرید گیفت کارت بتل نت اروپا از فروشگاه پرشین گیفت کارت ، کد دیجیتالی آن در اسرع وقت برای شما ارسال می گردد.

گیفت کارت بتل نت بلیزارد اروپا با میزان اعتبار 20 یورو در فروشگاه پرشین گیفت کارت موجود می باشد. تنها کاری که شما باید برای تهیه آن انجام دهید ، ثبت سفارش آن می باشد. پس از ثبت سفارش و طی کردن مراحل خرید ، کد دیجیتالی آن بر روی ایمیل شما ارسال می گردد.

بتل نت پلتفرم بازی تحت وب Blizzard است که به شما اجازه دسترسی به گیم های معروف دنیا مانند World of Warcraft  ،Diablo  ، Starcraft و غیره را می دهد و هدف آن اتصال گیمرها از سراسر جهان به یک پلتفرم است. شرکت بلیزارد برای رسیدن به این هدف ، مرتباً بتل نت را بهینه می کند و خصوصیات جذاب و مهیج تری را به شما ارائه می دهد.

فروشگاه اینترنتی خرید گیفت کارت معتبر

تیم پرشین گیفت کارت با افتخار گیفت کارت بتل نت اروپا را در اختیار پلیرهای عزیز قرار داده است. با این کار توانسته شرایط متعادل و خوبی را برای گیمرها ایجاد نماید. تمام پلیرها می‌ توانند گیم های مد نظر خود را از فروشگاه بلیزارد با ریجن اروپا  خریداری و فعال ‌سازی نمایند. تهیه گیفت کارت بتل نت بلیزارد اروپا مورد تقاضای خیلی از کاربرها است.

در زمان ساخت اکانت و یا اعمال کردن گیفت کارت بتل نت اروپا نباید از IP ایران استفاده کنید زیرا در صورت عدم توجه به این نکته با مسدودی اکانت و حتی ابطال گیفت کارت خود از سوی بلیزارد روبرو می شوید.

استفاده از گیفت کارت بتل نت اروپا ساده ترین راه جهت استفاده از استور شبکه بازی آنلاین می باشد. سایت Blizzard به علت سهولت در ثبت نام و ساخت حساب کاربری رایگان معروف شده است.

یکی از بهترین ریجن ها جهت ساخت حساب کاربری بلیزارد ، اروپا است. چرا که گیفت کارت بتل نت بلیزارد اروپا به راحتی در دسترس می باشد. پس در زمان ساخت اکانت خود به این مطلب توجه داشته باشید و ریجن اروپا را انتخاب نمایید. به یاد داشته باشید که بعد از ساخت اکانت امکان تغییر ریجن وجود نخواهد داشت.

محصولات مرتبط

در فروشگاه پرشین گیفت کارت شما می توانید علاوه بر گیفت کارت بتل نت بلیزارد از دیگر کالاهای دیجیتالی موجود در پرشین گیفت کارت خرید کنید:

1 ) گیفت کارت امریکن اکسپرس

2 ) گیفت کارت مولتی گیم کارت

3 ) الماس بازی Trivia Royale

4 ) گیفت کارت هتلز دات کام

5 ) گیفت کارت های ایکس باکس

6 ) گیفت کارت بازی Jagex Runescape

7 ) گیفت کارت ویزا کارت آمریکا

8 ) گیفت کارت بازی آگاری دات آی او

9 ) گیفت کارت های استیم والت

10 ) و سایر کالا های دیجیتالی فروشگاه پرشین گیفت کارت

سایت پرشین گیفت کارت

سایت پرشین گیفت کارت دارای تیم خبره و قدرتمند در زمینه جم و گیفت کارت می باشد که در بخش پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت مشغول به فعالیت هستند. این تیم می تواند شما را از لحظه ثبت سفارش تا زمان تحویل محصول و حتی قبل و بعد از آن همراهی نماید.

شما پس از خرید گیفت کارت بتل نت بلیزارد اروپا از فروشگاه پرشین گیفت کارت ، آنرا در اسرع وقت و با کمترین قیمت و به صورت آنی تحویل خواهید گرفت.

پیشنهاد ما جهت خرید گیفت کارت بتل نت بلیزارد اروپا ، فروشگاه پرشین گیفت کارت می باشد که تمامی مراحل خرید را به بهترین نحو برای شما فراهم کرده ‌است. شما با مراجعه به سایت پرشین گیفت کارت می توانید به راحتی تنها با چند کلیک ، گیفت کارت بتل نت بلیزارد اروپا خود را تهیه کنید و در سریع ترین زمان ممکن آنرا تحویل بگیرید.

به علاوه شما می توانید به صورت شبانه روزی حتی در ایام تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان آنلاین سایت پرشین گیفت کارت کمک بگیرید. تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در باب خرید گیفت کارت بتل نت بلیزارد اروپا را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آنرا دریافت نمایید.

امیدواریم که این مقاله توانسته باشد شما را با گیفت کارت بتل نت بلیزارد اروپا آشنا کند.