گیفت کارت بتل نت بلیزارد انگلیس

برای آنکه بتوانید از خدمات و محصولات فروشگاه بلیزارد استفاده کنید می بایست اقدام به دانلود و نصب اپلیکیشن بتل نت بلیزارد بر روی موبایل خود نمایید. پس از شارژ اکانت خود می توانید وارد حساب خود شوید و پس از آن به بخش بازی ها مراجعه کنید و گیم مورد نظر را انتخاب کنبد. چنانچه اکانت شما دارای موجودی کافی باشد می توانید بر روی گزینه install کلیک کنید تا بازی مد نظر به شکل خودکار دانلود و نصب شود. در غیر این صورت باید ابتدا اکانت خود را به وسیله گیفت کارت بتل نت بلیزارد انگلیس شارژ نمایید.

ریجن انگلیس یکی از پرمخاطب ترین ریجن های بتل نت بلیزارد ، در بین پلیرهای داخلی و خارجی می ‌باشد. به نحوی که بیشتر گیمرهای بازی ‌های محبوب بلیزارد مانند: WOW ، Call Of Duty Wazone ، Call Of Duty Cold War و دیگر گیم ‌های پر مخاطب این شرکت از این ریجن استفاده می نمایند. شما هم برای تهیه بازی ‌های مورد نظرتان می ‌توانید از گیفت کارت بتل نت بلیزارد انگلیس استفاده نمایید.

نکات مهم برای خرید گیفت بتل نت انگلیس

قبل از خرید گیفت کارت بتل نت بلیزارد انگلیس به چند نکته زیر توجه کنید:

1 ) در قسمت Account Details چنانچه ریجن روی ایران تنظیم گردد کد گیفت کارت خریداری شده قابل استفاده نخواهند بود.

2 ) در صورت خرید اشتباه امکان عودت و یا تعویض کدها وجود ندارد و باید یک اکانت جدید ساخته شود.

3 ) شارژ اکانت بتل نت برای خرید آیتم ها ، گیم ها و اضافات در بتل نت بلیزارد کاربرد دارد.

همانطور که آگاه هستید ، بتل نت یک سیستم آنلاین گیم های اینترنتی است که از طریق آن می شود به دریایی از بازی ها به صورت آنلاین دست پیدا کرد. شما با استفاده از گیفت کارت بتل نت بلیزارد انگلیس ، محدودیت ها را دور می زنید. تنها کاری که باید صورت دهید ، این می باشد که ابتدا بازی مورد نظر خود را که قصد دریافت آنرا از فروشگاه بلیزارد دارید را انتخاب کنید. سپس بر اساس قیمت آن محصول به پوند گیفت کارت بتل نت بلیزارد انگلیس مورد نظر خود را تهیه نمایید. حالا با این گیفت کارت و شارژ کردن حساب خود می ‌توانید به بازی‌ مد نظر در استور بلیزارد دسترسی داشته باشید.

بسته های خرید گیفت کارت battlenet blizard انگلیس

گیفت کارت بتل نت بلیزارد انگلیس را می توانید از فروشگاه پرشین گیفت کارت و در بسته های زیر خریداری کنید.

1 ) گیفت کارت بتل نت بلیزارد 15 پوندی انگلیس

2 ) گیفت کارت بتل نت بلیزارد 19.98 پوندی انگلیس

همه راهنمایی های لازم را پیش و حتی پس از خرید می توانید از فروشگاه پرشین گیفت کارت دریافت کنید فقط برای دریافت آن می بایست به تلگرام ما مراجعه نمایید و یا از طریق پشتیبانی آنلاین پرشین گیفت کارت در ارتباط باشید.

چگونه می توان اکانت خود را به وسیله گیفت کارت بتل نت بلیزارد انگلیس شارژ کرد؟

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده که چگونه می توان اکانت خود را به وسیله گیفت کارت بتل نت بلیزارد انگلیس شارژ کرد؟ برای این کار باید به اکانت خود وارد شوید و در قسمت ستینگ حساب ، کد دیجیتالی گیفت کارت را وارد کنید. بعد از فشردن دکمه redeem code موجودی گیفت کارت به اکانت شما اضافه خواهد شد.

شما با همراهی این گیفت کارت ، به آسانی می ‌توانید اکانت بتل نت خود را به میزان اعتبار گیفت کارت خریداری شده ، شارژ نمایید. به این نکته توجه داشته باشید تنها اکانت‌ هایی که ریجن انگلیس و واحد پولی پوند دارند ، می ‌توانند گیفت کارت بتل نت بلیزارد انگلیس را خریداری نمایند. با تهیه این Gift Card و شارژ اکانت خود ، Game های آنلاین و جذاب شبکه بتل نت و همچنین استفاده از خدمات و تجهیزات این شرکت را در اختیار خواهید گرفت.

از جمله مهمترين و اصلی ترین خصوصیات بتل نت كه بازیکن های زيادی را به خود جلب نموده ، عدم وجود هزینه‌ های عضویت و راحت شدن ساخت حساب کاربری است.

گیفت کارت بتل نت بلیزارد انگلیس با نام های خريد بالانس كارت بتل نت بلیزارد یا خريد گيم كارت بليزارد و یا خريد اعتبار گيفت كارت بتل نت نيز مشهور شده است.

هنگامی که خرید گیفت کارت بتل نت بلیزارد انگلیس را انجام می دهید محصول به صورت قانونی با پوند روز و با روش های ایمن تهیه می شود و هیچگونه بن شدن و معضلاتی از این دست را به همراه ندارد. پس با خیال راحت خرید خود را از پرشین گیفت کارت انجام دهید.

گیم ‌های بلیزارد در کجا Save می ‌شوند؟

گیم هایی که از بلیزارد خریداری می کنید در مسیر پیش ‌فرض در بخش game install/update بر روی حافظه دستگاه شما ذخیره می گردند. می توانید برای تغییر محل ذخیره گیم ‌ها به همین قسمت مراجعه کنید.

ضمناٌ در فروشگاه پرشین گیفت کارت می توانید مضاف بر گیفت کارت بتل نت بلیزارد انگلیس اقدام به خرید دیگر کالاهای دیجیتالی این فروشگاه نمایید:

1 ) جم بازی فری فایر

2 ) گیفت کارت های آمازون

3 ) جم بازی کلش آف زامبیز

4 ) گیفت کارت های پلی استیشن

5 ) سی پی بازی کال آف دیوتی موبایل

6 ) گیفت کارت گوگل پلی آمریکا

7 ) گیفت کارت استیم والت آرژانتین

8 ) گیفت کارت EA Access ایکس باکس

9 ) گیفت کارت بازی ویزارد 101

10 ) و بسیاری دیگر از محصولات فروشگاه پرشین گیفت کارت

ارتباط با بخش پشتیبانی پرشین گیفت کارت

فروشگاه پرشین گیفت کارت با سابقه موفق در ارائه خدماتی نظیر فروش انواع گیفت کارت و جم اورجینال و سرویس ها و آیتم های جانبی مربوط به بازی های آنلاین و همچنین سایر خدمات مانند خرید گیفت کارت بتل نت بلیزارد انگلیس با قیمت مناسب و پشتیبانی 24 ساعته و بر خط ، در 7 روز هفته و تحویل آنی در خدمت شماست.

شما پس از خرید گیفت کارت بتل نت بلیزارد انگلیس از فروشگاه پرشین گیفت کارت ، آنرا در اسرع وقت و با کمترین قیمت و به صورت فوری تحویل خواهید گرفت.

لازم به ذکر است که بخش پشتیبان این سایت در ساعات مشخص پاسخگوی سوالات شما در زمینه خرید گیفت کارت بتل نت بلیزارد انگلیس می باشد.

در صورت بروز هر مشکل و یا داشتن هر سوالی در مورد خرید گیفت کارت بتل نت بلیزارد انگلیس می توانید آنرا با بخش پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت در میان بگذارید و پاسخ لازم را دریافت نمایید. ضمن اینکه شما می توانید از زمان ثبت سفارش تا زمان تحویل محصول و حتی قبل و بعد از آن از همراهی پشتیبان پرشین گیفت کارت استفاده کنید.