خرید گیفت کارت نتفلیکس netflix آمریکا

NETFLIX سرویس محبوب تولید ، پخش و کرایه فیلم و سریال به صورت بر خط در دنیا است.

نتفلیکس تا ابتدای سال 2016 بیش از 75 میلیون عضو از سراسر دنیا جذب کرد. شرکت Netflix در کالیفرنیا آمریکا قرار دارد. معروف ترین و جذاب ترین سریال های تلویزیونی ، فیلم هایی که به عنوان مثال سایت IMDB معرفی نموده و غیره را در خود جای داده و آنها را خدمات رسانی می کند.

قابل ذکر است که نرم افزار نتفلیکس برای IOS ، اندروید و ویندوزفون طراحی شده است و در دسترس می باشد. برای دانلود اپلیکیشن نتفلیکس می توانید در App Store ، گوگل پلی و یا Windows Store با توجه به سیستم عامل تلفن همراه تان اقدام کنید.

کمتر کسی بر روی کره زمین است که از تماشای فیلم و سریال ‌های مهیج و جذاب لذت نبرد و علاقه ‌ای به مشاهده آنها نداشته باشد.

سریال و فیلم خوب ، می ‌تواند در زندگی هر کسی موثر باشد ، حال او را خوب کند ، او را شاد کند ، اشک را از چشمانش جاری کند و حتی به او اعتماد دهد ، راهکار مبارزه با مشکلات را یاد دهد و غیره.

در این نوشتار می خواهیم شما را با یکی از قوی ترین و محبوب ‌ترین سرویس‌های سریال و فیلم یعنی Netflix و خرید گیفت کارت نتفلیکس netflix آمریکا آشنا کنیم. به کمک نتفلیکس همیشه به تعداد انبوهی از فیلم ، سریال ، برنامه‌ های هیجان انگیز و مستند دسترسی دارید.

ضمن اینکه شما با خواندن این مطالب می‌ آموزید خرید گیفت کارت نتفلیکس netflix آمریکا چیست و روش خرید آن چگونه است؟ همچنین با ویژگی ‌ها و سایر کارایی های این سرویس آشنا می‌ شوید.

اعتبارهای خرید گیفت کارت نتفلیکس آمریکا

گیفت کارت نتفلیکس آمریکا در سایت پرشین گیفت کارت با میزان اعتبارهای زیر در دسترس می باشد و شما به راحتی می توانید آنرا خریداری نمایید:

1 ) گیفت کارت 15 دلاری نتفلیکس آمریکا

2 ) گیفت کارت 20 دلاری نتفلیکس آمریکا

3 ) گیفت کارت 25 دلاری نتفلیکس آمریکا

4 ) گیفت کارت 30 دلاری نتفلیکس آمریکا

5 ) گیفت کارت 60 دلاری نتفلیکس آمریکا

همانطور که گفته شد اپلیکیشن نتفلیکس برایAndroid  ، ویندوزفون و گوشی های اپل قابل نصب و در دسترس می باشد كه می توانيد آن را از اپل استور ، Google Play و یا ویندوز استور دانلود كنيد.

مرایای خرید گیفت کارت netflix نتفلیکس آمریکا

يكي از مزیت های خرید گیفت کارت نتفلیکس netflix آمریکا استفاده 1 ماهه رايگان از اين سرويس با ساخت حساب کاربری در نتفليكس می باشد كه بعد از ساخت اكانت می شود يك ماه از نتفلیکس استفاده کرد.

Netflix سرویسی بسیار محبوب برای تولید و پخش فیلم و سریال به شکل تحت وب در دنیا است . با خرید گیفت کارت نتفلیکس آمریکا می توانید حساب خود را در وب سایت و یا نرم افزار نتفلیکس شارژ نمایید و به آرشیو بزرگ فیلم و سریال های به روز دنیا دست پیدا کنید.

با خرید کارت هدیه نتفلیکس آمریکا می ‌توانید به تمام محصولات سرویس نتفلیکس دسترسی داشته باشید. شما می ‌توانید در پرشین گیفت کارت به صورت سریع و فوری گیفت کارت نتفلیکس آمریکا را خریداری کرده و از آن در راستای تماشای هرچه بهتر فیلم‌ ها و سریال ‌ها استفاده کنید.

چون گیفت کارت نتفلیکس آمریکا فاقد تاریخ انقضاء است گزینه مناسبی برای هدیه به عزیزانتان می باشد. با تهیه گیفت کارت نتفلیکس می شود به صورت بی نهایت از تمامی سریال ها و فیلم های معروف دنیا به صورت آنلاین دیدن کرد.

سایر محصولات

در فروشگاه پرشین گیفت کارت علاوه بر خرید گیفت کارت نتفلیکس netflix آمریکا محصولات دیجیتالی فراوانی یافت می شوند که به راحتی قابل خرید هستند مانند:

1 ) ویباکس بازی فورتنایت

2 ) گیفت کارت آمازون آمریکا

3 ) سکه بازی تاپ فوتبال منیجر

4 ) گیفت کارت اسکایپ

5 ) گیفت کارت های استیم والت

6 ) گیفت کارت های پلی استیشن

7 ) گیفت کارت بتل نت بلیزارد

8 ) جم بازی کلش آف زامبیز

9 ) گیفت کارت بازی ورد آف وار کرافت

10 ) و دیگر اقلام موجود در سایت پرشین گیفت کارت

شما با تهیه کارت شارژ نتفلیکس آمریکا به میلیون‌ ها کارتون ، فیلم و سریال با زیرنویس فارسی ( در ورژن دسکتاپ ) از تماشای فیلم ‌های مورد پسندتان لذت ببرید. تهیه اشتراک به وسیله گیفت کارت نتفلیکس آمریکا و ثبت کردن آن کار بسیار راحتی است.

سابقاٌ عضويت در نتفليكس و خرید اشتراک برای کاربران ايرانی محدودتر بود به نحوی كه حتماٌ برای پرداخت می بایست از مستر كارت یا ويزا كارت استفاده می شد. ولی امروزه امکانات زیادی برای پرداخت و استفاده از اشتراک Netflix فراهم شده است كه مهمترين آن خرید Gift Card نتفلیکس آمریکا است.

خدمات پرشین گیفت کارت

سایت پرشین گیفت کارت دارای تیم خبره و قدرتمند در زمینه جم و گیفت کارت می باشد که در بخش پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت مشغول به فعالیت هستند. این تیم می تواند شما را از لحظه ثبت سفارش تا زمان تحویل محصول و حتی قبل و بعد از آن همراهی نماید.

شما پس از خرید گیفت کارت نتفلیکس netflix آمریکا از فروشگاه پرشین گیفت کارت ، آنرا در اسرع وقت و با کمترین قیمت و به صورت آنی تحویل خواهید گرفت.

لازم به ذکر است که بخش پشتیبان این سایت در ساعات مشخص پاسخگوی سوالات شما در زمینه خرید گیفت کارت نتفلیکس آمریکا می باشد.

در صورت بروز هر مشکل و یا داشتن هر سوالی در مورد خرید گیفت کارت netflix آمریکا می توانید آنرا با بخش پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت در میان بگذارید و پاسخ لازم را دریافت نمایید. تیم پشتیبان پرشین گیفت کارت به صورت 24 ساعته ، آنلاین و 7 روز هفته پاسخگوی شماست حتی در ایام تعطیل.

اگر این مطالب پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در باب خرید گیفت کارت نتفلیکس آمریکا نبود ، می توانید آنها را با کارشناس ‌های بخش پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت در میان بگذارید. آنها در اسرع وقت پاسخ همه سوالات شما در مورد این محصول را خواهند داد.

تمام محصولات سایت پرشین گیفت کارت به صورت اورجینال از سورس های معتبر خریداری شده اند و صد در صد قانونی و قابل اعتماد می باشند و باعث مسدود شدن اکانت شما نمی شوند. با خیال آسوده از فروشگاه پرشین گیفت کارت ، خرید گیفت کارت نتفلیکس netflix آمریکا را ثبت کنید.