گیفت کارت سیلک رود

خرید گیفت کارت بازی سیلک رود

گیفت کارت سیلک رود از جمله بازی های جذاب و سر گرم کننده در دنیای بازی های کامپیوتری ، بازی مهیج سیلک رود است. این بازی چنان جذاب است که در صورت تجربه آن ، دیگر نمی توانید به سراغ بازی دیگری بروید.

بازی جاده ابریشم یا همان سیلک رود به گونه ای طراحی شده است که باید در جاده ابریشم بازی کنید که از چین شروع می شود و تا اروپا ادامه دارد. این بازی در سبک MMORPG طراحی شده است که باید در این بازی با هزاران پلیر هم مسیر باشید و بازی کنید.

تا پیش از مرحله 20 بازی Silk Road نمی توانید برای خود شغلی ایجاد کنید و پس از آن باید از بین تاجر ، راهزن و یا محافظ کاروان ، یکی را انتخاب کنید.

بازی سیلک رود برای ویندوز 10 طراحی شده است که می توان آن را با یک کارت گرافیک متوسط و با یک اینترنت قابل قبول هم اجرا نمود. این بازی به صورت کاملاٌ رایگان قابل دریافت است ؛ پس تا دیر نشده این بازی را دانلود کنید و به تجربه آن بپردازید.

بازی Silk Road از لحاظ گرافیکی در سطح خیلی خوبی قرار دارد. در این بازی باید از میان کاراکتر های موجود یکی را انتخاب کنید و آن را به سلاح تجهیز کنید و وارد بازی شوید. برای ارتقاء کاراکتر خود و آپدیت کردن تجهیزاتش به گیفت کارت بازی سیلک رود نیاز دارید.

برای خرید های درون بازی هم به کمک این گیفت کارت نیاز پیدا خواهید کرد. برای اینکه بتوانید این گیفت کارت را به راحتی تهیه کنید باید به سایت پرشین گیفت کارت مراجعه کنید و از بین بسته های موجود ، پک مورد نظر را خریداری کنید. گیفت کارت بازی Silk Road در بسته های زیر توسط فروشگاه پرشین گیفت کارت به شما ارائه می شود:

1 ) گیفت کارت 10 تایی بازی Silk Road

2 ) گیفت کارت 50 تایی بازی Silk Road

3 ) گیفت کارت 100 تایی بازی Silk Road

4 ) گیفت کارت 300 تایی بازی Silk Road

5 ) گیفت کارت 500 تایی بازی Silk Road

6 ) گیفت کارت 700 تایی بازی Silk Road

7 ) گیفت کارت 1000 تایی بازی Silk Road

بعد از اینکه گیفت کارت بازی سیلک رود را خریداری نمودید باید جهت فعال سازی آن ، به وسیله کد دریافتی از سایت پرشین گیفت کارت ، این کار را انجام دهید و پس از آن به سمت پیشرفت در بازی قدم بردارید.

پیش از خرید گیفت کارت بازی سیلک رود باید به نوع گیفت کارت ، اعتبار گیفت کارت و قیمت آن توجه کنید زیرا پس از خرید ، امکان تعویض و یا پس دادن آن به هیچ عنوان وجود ندارد.

امروزه بعضی از سایت های ارائه کننده محصولات دیجیتالی اقدام به فروش گیفت کارت تقلبی بازی Silk Road نموده اند که در ظاهر هیچ فرقی با اصل آن ندارد. اما زمانی متوجه تقلبی بودن آن می شوید که حساب کاربری شما برای همیشه بلاک می شود.

در نتیجه برای خرید گیفت کارت بازی سیلک رود باید به یک فروشگاه قابل اعتماد مراجعه کنید ، فروشگاهی مثل پرشین گیفت کارت که طی سال های فعالیت خود فقط محصولات اورجینال را در اختیار کاربران خود قرار داده است.

از جمله خصوصیات بازی Silk Road می توان به موارد زیر اشاره کرد هر چند که برای بیان ویژگی های این بازی ، باید آن را تجربه نمایید:

1 ) امکان دستیابی به انواع سلاح ها.

2 ) قابلیت اجرای بازی با پایین ترین سرعت اینترنت.

3 ) امکان اجرای بازی با یک کارت گرافیک متوسط.

4 ) امکان گزینش شغل پس از مرحله 20 بازی.

5 ) داستان بازی بسیار سر گرم کننده.

6 ) استفاده از سبک MMORPG در طراحی بازی.

7 ) قابلیت اجرای بازی به صورت آنلاین.

8 ) وجود شخصیت های مختلف و متنوع در بازی.

9 ) وجود افکت های صوتی مهیج.

10 ) استفاده از گرافیک حیرت آور در طراحی بازی.

11 ) و غیره

این نکته را فراموش نکنید که شما می توانید علاوه بر خرید گیفت کارت بازی سیلک رود از سایت پرشین گیفت کارت ، از سایر کالا های دیجیتالی این فروشگاه نیز خرید کنید. از جمله محصولات پر مخاطب سایت پرشین گیفت کارت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

گیفت کارت اپل

گیفت کارت گوگل پلی

گیفت کارت استیم والت

گیفت کارت مولتی گیم کارت

جم بازی آگاری دات آی او

گیفت کارت بتل نت بلیزارد

جم بازی فری فایر

گیفت کارت های اپل آیتونز

جم بازی کلش آف کلنز

گیفت کارت های گوگل پلی

گیفت کارت نینتندو سوئیچ

جم بازی مدیر آنلاین فوتبال

و دیگر محصولات سایت پرشین گیفت کارت

سایت پرشین گیفت کارت دارای تیم خبره و قدرتمند در زمینه جم و خرید گیفت کارت می باشد که در بخش پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت مشغول به فعالیت هستند. این تیم می تواند شما را از لحظه ثبت سفارش تا زمان تحویل محصول و حتی قبل و بعد از آن همراهی نمایند.

شما پس از خرید گیفت کارت بازی سیلک رود از فروشگاه پرشین گیفت کارت ، آن را در اسرع وقت و با کمترین قیمت و به صورت آنی تحویل خواهید گرفت.

پیشنهاد ما جهت خرید گیفت کارت بازی Silk Road ، فروشگاه پرشین گیفت کارت است که تمامی مراحل خرید را به بهترین نحو برای شما گرد آوری کرده ‌است.

شما با مراجعه به سایت پرشین گیفت کارت می توانید به راحتی تنها با زدن چند کلیک ، گیفت کارت بازی سیلک رود خود را تهیه کنید و در سریع ترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید.

به علاوه شما می توانید به صورت آنلاین و شبانه روزی حتی در ایام تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان سایت پرشین گیفت کارت کمک بگیرید.

تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در مورد خرید گیفت کارت بازی Silk Road را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت نمایید.

امیدواریم که این مقاله توانسته باشد شما را با گیفت کارت بازی سیلک رود آشنا سازد و شما را به آن علاقه مند کند.