خرید cp کالاف دیوتی موبایل – خرید سی پی کالاف

خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل

خرید cp کالاف دیوتی موبایل

خرید cp کالاف دیوتی موبایل ٬ اگر به دنبال یک بازی اکشن چند نفره ی آنلاین هستید بازی کال اف دیوتی موبایل | call of duty mobile بهترین گزینه برای شماست. در این بازی می توانید با بازیکنانی در سرتاسرجهان به رقابت بپردازید.
این بازی به صورت رایگان عرضه شده است و ما می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای از این بازی نهایت لذت را ببرید. در حین بازی جهت پیشرفت و افزودن قابلیت ها همچون : تفنگ , اسلحه ,  افزار قوی و… شما نیاز به سی پی کالاف دیوتی یا در واقع پول کال اف دیوتی موبایل دارید.

خرید cp کالاف دیوتی موبایل

انواع cp کالاف دیوتی موبایل را می توانید از سایت پرشین گیفت کارت خریداری بفرمایید. ضمن این که پس از خرید بصورت فوری اکانت شما شارژ خواهد شد.

مقایسه بازی پابجی موبایل با کالاف دیوتی

 بازی پابجی موبایل از اول برای سایر کنسول ها ایجاد شده بود و پس از آن برای موبایل نیز منتشر گردید. این بازی در سال 2018 افراد بسیاری را مجذوب خود نمود و بدین سبب به عنوان برترین بازی سال برای موبایل معرفی گردید.

 پر طرفدار بودن پابجی سبب شد تا سایر رقبا نیز بازی های مشابه پابجی را به بازار عرضه نمایند. خیلی از کمپانی ها قصد داشتند در رقابت با پابجی بهترین باشند اما با شکست در این زمینه مواجه شدند.

محصولات مرتبط : خرید یوسی پابجی موبایل

اما لازم به ذکر است که یک بازی در سایر کنسول ها به موفقیت چشمگیری دست یافت و توانست خود را تا حدی در سطح پابجی بیاورد. این بازی که همان ندای وظیفه یا کالاف دیوتی می باشد ، برترین بازی با سبک اکشن است که لازمه ی پیروزی در آن بازی خرید سی پی کالاف دیوتی می باشد.

 برای آشنایی بیشتر با این بازی با ما همراه باشید. به طور کل هربازی متشکل از مجموعه ای از مراحل و قوانین مرتبط با آن بازی می باشد که این مسئله در مورد call of duty  نیز صدق می کند. در این نوشته در آغاز این قوانین و مراحل مشخص و پس از آن انواع پول بازی کال اف دیوتی برای شما معرفی شده است.

بازی های موجود در Call of Duty Mobile

بازی call of duty تعدادی بازی را در بردارد. این نوع بازی ها از حالت Battlefield پشتیبانی می کند چرا که قابلیت از بین بردن اشخاص و بقای تک نفره (زنده ماندن تنهایی) را دارا می باشد. این بازی سه مسابقه ی private، rankedوnormal را ساپورت می کند.

چنانچه میخواهید مسابقه ای را از میان این گزینه ها انتخاب کنید به شما ranked را پیشنهاد می کنم چرا که  در آن می توانید امتیاز (exp)  کسب نمائید. در بازی call of duty mobile تعدادی بازی گروهی نیز موجود می باشد. در زیر لیستی از بازی های گروهی را برای شما آورده ایم:

  • Team Deathmatch
  • Domination
  • Hard point
  • Frontline
  • Free for all

در این بازی ها افراد به صورت دو گروه پنج نفره در رقابت قرار می گیرند. در این رقابت گیمر بایستی نیروهای تیم مقابل را کاملاً حذف نماید که تمامی بازی ها به جزfree for all اینگونه می باشند.

این بازی که با دیگر بازی ها فرق دارد به این شکل می باشد که  تیم هشت نفره در یک محیطی به دنبال یکدیگر می روند وافراد گروه  بایستی تمام تلاش را در زنده ماندن خود داشته باشند .

پلیر ها اعتقاد دارند که بازی کال آف دیوتی دنیای گیم ‌ها را متحول کرده است و بخش ‌های بسیار جذابی را به خود اختصاص داده است.

شما با سی پی کال آف دیوتی قادر خواهید بود به بخش حرفه ‌ای و یا پیشرفته و پرمیوم گیم کال آف دیوتی دسترسی پیدا کنید و بازی حرفه‌ ای و پیشرفته ‌تری را انجام دهید.

تمامی اطلاعات مورد نیاز برای انجام بتل رویال battle royale بازی call of duty

همانطور که گفتیم battle royale با قایلیت از بین بردن دیگر افراد و بقای تک نفره در بازی call of duty نیز موجود می باشد.

در بازی کالاف دیوتی نیز گیمر برای بدست آوردن آیتم هایی نظیر لباس ، وسایل جنگی و … به خرید سی پی بازی کال اف دیوتی موبایل احتیاج دارد.

بنابراین ، انجام  این امر را دربرنامه ی خود داشته باشید. حال چگونگی انجام بازی battle royale را در call of duty mobile برایتان در زیر آورده ایم .

  • امکان بازی همزمان 100 نفر
  • انجام تک نفره یا گروهی این بازی به شکل دونفره ، چهارنفره
  • نیاز به بیشتر هفت level برای اجرای حالت battle royale (battle field)
  • پشتیبانی از قابلیت revive کردن که در بازی گروهی کاربرد دارد و به معنی نجات جان دوستان در بازی های گروهی می باشد
  • گزینش شخصیت های بسیاری در حالت battle field امکان پذیر می باشد

شخصیت های قابل انتخاب در battle field

  1. Ninja یا همان نینجا
  2. Clown یا همان دلقک
  3. Scout یا همان دیده بان

این اشخاص مکانیک و مدافع شخصیت های battle royale می باشند.

در حالت battle royale  بازی call of duty  را یک بازی جهان باز می پنداریم که گیمر می تواند به تمامی کارهای خلاف قانون که یک شخص  بی قانون در دنیای واقعی انجام می دهد عمل نماید.

در بعد battle royale  امکان انتخاب زاویه ی خود را با دو مورد اول شخص و سوم شخص خواهید داشت.

سایت خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل

خرید cp کالاف دیوتی موبایل

قبل از خرید سی پی (پول) کالاف دیوتی موبایل باید متوجه نکاتی باشیم.

مثلا پاسخ این سوال که چرا خرید سی پی کال آف دیوتی احتیاج می باشد و پس از خرید آن چه می شود؟!

پاسخ این می باشد که پول واحد در بازی call of duty  ، سی پی می باشد که به وسیله ی آن می توان آیتم های پولی بازی را خرید.

این آیتم ها عبارتند از : سلاح ها و مهمات ، شخصیت های متفاوت و لباس و…گیمر های حرفه ای و کسانی که این بازی را امتحان کردند براین نکته واقفند که این آیتم ها برای جذابیت بیشتر بازی واقعا لازم می باشد.

 به دلیل پر طرفدار بودن بازی تقریباً همه ی افراد برای تجربه ی بازی بهتر سکه بازی کالاف دیوتی موبایل را در برنامه ی خود دارند و از آنجا که در بخش بتل رویال بایستی بر زنده ماندن در میان  دیگر گیمرها تلاش نمائید شما هم نیازمند خرید cp کالاف دیوتی موبایل برای خریداری آیتم های متفاوت و تجهیزات در بازی هستید.

برای لذت دو چندان از بازی و بهره بردن از جذابیت بازی حتما خرید سی پی کالاف دیوتی را تجربه کنید.

گیمر پس از خرید  cp قادر به خرید سکه نیز می باشد. با coin می توانید به بخش premium pass یا premium pass plus دسترسی داشته و قادر به اجرای فصل دلخواه خود با خیالی آسوده خواهید بود.

قبل از خرید cp کالاف دیوتی ارزان این را در نظر داشته باشید که اکانت شما با ثبت نام در فیسبوک ذخیره شود. این سبب ذخیره و امکان بازیابی اکانت شما می باشد. به این امر برای خرید cp نیز احتیاج داریم .

نتیجه کلی

رقیب بزرگ پابجی موبایل را به جرئت می توان call of duty دانست که طرفداران بازی pubg mobile را به سمت خود جذب نموده است.

بازی کالاف دیوتی نیز یک پول واحد برای خود در نظر گرفته است که سی پی نام دارد. در بازی کالاف دیوتی خرید سی پی کالاف دیوتی ، اهمیت بالایی  را دارا می باشد چرا که گیمر بدون داشتن پول قادر به خرید آیتم های مورد نیاز خود نمی باشد. شما برای خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل و تهیه لوازم خود به سایت پرشین گیفت کارت رجوع نمائید.

بازی پر از هیجان و اکشن و پر مخاطب call of duty mobile  یا ندای وظیفه  بسیار منحصر به فرد می باشد و در بین علاقه مندان به بازی های مبارزه ای و رقابتی این بازی از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد.

بازی call of duty mobile  در عین حرفه ای بودن و منحصر به فرد بودن غافل گیر کننده نیز می باشد.

این بازی به دلیل جذابیت بالا و چالش برانگیز بودن در محیطی منحصر به فرد سبب می شود تا گیمر به سمت بازی دیگری جذب نشود که بازی های pubg و free fire نیز از این دسته می باشند. بازی call of duty  تمامی نکاتی که در یک بازی اکشن موبایلی اتفاق می افتد را در بردارد.

خرید cp کالاف دیوتی موبایل

خرید سی پی کالاف دیوتی به کاربر امکان پیشرفت در بازی و تجربه ی رقابتی جذاب تر از قبل را می دهد و سی پی نیز همان سکه ی بازی بوده است  که update  سریعتر بازی را ممکن ساخته  و همچنین بهره مندی از تجهیزات یا تفنگ ها در بازی را  به گیمر می دهد. شما برای خرید سی پی بازی call of duty  می توایند به  فروشگاه پرشین گیفت کارت مراجعه نمائید.