خرید گیفت کارت لیگ آف لجندز

خرید گیفت کارت لیگ آف لجندز

خرید گیفت کارت League Of Legends

لیگ افسانه ها یا لیگ آف لجندز یک بازی در ژانر میدان نبرد مولتی پلیر آنلاین است که توسط ریوت گیمز برای سیستم عامل های ویندوز 10 و مک او اس توسعه و منتشر نموده است.

این بازی با الهام گرفتن از فضای گیم ورد آف وار کرافت ساخته شده است. در سال 2012 لیگ آف لجندز توانست بیشترین میزان تایم بازی را در اروپا و آمریکا را به خود اختصاص دهد و ضمناٌ در سال 2014 این بازی 67 میلیون گیمر در ماه و روزانه 27 میلیون گیمر و بیش از 7.5 میلیون گیمر در ساعت داشت.

خرید گیفت کارت لیگ اف لجندز از فروشگاه پرشین گیفت کارت و شارژ حساب کاربریتان باعث می‌ گردد تا بشود بدون محدودیت این گیم آنلاین را اجرا نمود و از همه حریفان خود پیشی گرفت.

دقت کنید که از ابتدای ماه آپریل گیفت کارت لیگ اف لجندز بر روی حساب هایی که ریجن آنها ایران باشد فعال نمی شود و اخطار Code not Valid می دهد.

بعد از خرید گیفت کارت لیگ اف لجندز کد آن برای شما در کمترین زمان ایمیل شده و شما می بایست آنرا در حساب خود وارد نمایید.

خواهشاٌ ایمیل خود را صحیح در بخش پرداخت وارد کنید تا کد دیجیتالی برای شما ارسال شود. پس از تحویل کد در حفظ و نگهداری آن بکوشید زیرا مثل پول نقد می ماند و اگر آنرا گم کردید و یا به سرقت رفت ، فروشگاه پرشین گیفت کارت هیچگونه مسئولیتی را در قبال آن نمی پذیرد.

شاید شما هم از جمله افرادی باشید که اسم لیگ اف لجندز به گوشتان خورده است ، کلیپ ها و دموهای پر زرق ‌و برق درباره این بازی را تماشا کرده اید ، در مورد مسابقات حرفه ‌ای آن که از حیث جوگیری کم از مسابقات ورزشی ندارد ، مطالبی شنیده و حالا می خواهید که ببینید: این گیم که روزانه میلیون ‌ها نفر آنرا بازی می‌ کنند چیست؟

League Of Legends يا همان LOL يكي از محبوب ترین گیم های بر خط ، استراتژیک و افسانه ای شبيه به وارکرفت 3 و Dota مي باشد كه به وسیله شرکت Riot در سال 2009 برای ویندوز و اپل طراحی و عرضه شد.

Champion چیست؟

هر 10 بازیکن در گیم ، می توانند تنها یک قهرمان را هدایت کنند. همینک بیش از 140 قهرمان وجود دارد که چمپیون های جدید به طور مستمر در طول زمان بازی اضافه می شوند. هر هیرو توانایی ها و انرژی های ویژه ای و ژانر بازی منحصر به فرد دارد.

پیش از شروع بازی در قسمت انتخاب قهرمان ، هر گروه به نوبت چمپیون خود را انتخاب می کند. هنگام کار گروهی ، برای شکست تیم رقیب استراتژی های بسیاری وجود دارد. هر گیم جدیدی که آغاز می کنید ، می تواند با گیم قبلی متفاوت باشد.

چنانچه به‌ عنوان یک پلیر کاملاً بی‌ تجربه و بی ‌اطلاع وارد لیگ اف لجندز می شوید ، احتمالاً تجربه ‌های اولیه‌ شما از بازی چندان دلچسب نخواهد بود.

زیرا این گیم یک بازی تیم ‌محور با بی نهایت مهارت است و وقتی اشتباه‌ های ناشیانه از شما سر بزند ، احتمالاً هم تیمی های شما از خجلتتان در می آیند و یا روی چمپیون شما به شکل اسپم ‌وار پینگ ، علامت سوال ظاهر می شود. وقتی تا این حد از عصبانیت را نسبت به خود می بینید ، از ادامه‌ بازی منصرف می شوید.

خرید گیفت کارت لیگ آف لجندز در سایت پرشین گیفت کارت با میزان اعتبارهای زیر در دسترس می باشد :

1 ) گیفت کارت لیگ اف لجندز 10 دلاری

2 ) گیفت کارت لیگ اف لجندز 25 دلاری

3 ) گیفت کارت لیگ اف لجندز 50 دلاری

4 ) گیفت کارت لیگ اف لجندز 75 دلاری

5 ) گیفت کارت لیگ اف لجندز 100 دلاری

گیفت کارت لیگ اف لجندز به شما این اجازه را می دهد که با ساخت یک کیف پول مجازی در درون بازی بتوانید آیتم های ویژه ای را خریداری کنید. با کمک این گیفت کارت شما قادر هستید پوینت های درون بازی را که با نام ریوت پوینت شناسایی می شوند شارژ نموده و آنها را افزایش دهید.

در سایت پرشین گیفت کارت می توانید مضاف بر تهیه گیفت کارت لیگ اف لجندز از سایر کالاهای دیجیتالی این فروشگاه خرید کنید مانند:

1 ) جم بازی هاستل کستل

2 ) جم بازی فری فایر

3 ) پریمیوم رادیو جوان

4 ) گیفت کارت مولتی گیم کارت

5 ) الماس بازی Trivia Royale

6 ) گیفت کارت Best Buy

7 ) جم بازی آگاری دات آی او

8 ) گیفت کارت وال مارت

9 ) گیفت کارت بازی لیگ آف لجندز

10 ) و بسیاری دیگر از محصولات سایت پرشین گیفت کارت

فروشگاه اینترنتی پرشین گیفت کارت یک فروشگاه آنلاین است و همچنین یک نمایندگی معتبر در زمینه خرید گیفت کارت لیگ آف لجندز محسوب می شود که این گیفت کارت را با میزان اعتبارهای مختلف به فروش می رساند.

همه گیفت کارت های موجود در سایت پرشین گیفت کارت تست شده می باشند و با توجه به مقدار اعتبار موجود در گیفت کارت ، اعتبار حساب کاربری شما را افزایش می دهند.

فروشگاه پرشین گیفت کارت با داشتن سابقه درخشان خود در حوزه فروش گیفت کارت تاکنون توانسته رضایت مشتریان این سایت را جلب نماید و با تحویل فوری و قیمت مناسب در بین کاربرها از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

به علاوه شما می توانید به صورت شبانه روزی و آنلاین حتی در روزهای تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت کمک بگیرید.

تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در باب خرید گیفت کارت لیگ اف لجندز را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت نمایید.

و در آخر باید گفت که گیفت کارت لیگ اف لجندز جزء کارت های پر طرفدار در سبک بتل رویال است و شما قادر هستید با استفاده از راهنمایی های فوق ، این گیفت کارت را با کمترین اشتباه تهیه کنید و از تجربه آن لذت ببرید.

امیدواریم که در زمان تجربه لیگ اف لجندز ، وقت بابت رسیدن به دیگر امور زندگیتان را هم داشته باشید.