خرید گیفت کارت آیتونز انگلیس

خرید گیفت کارت آیتونز انگلیس از جمله گیفت کارت های اپل آیتونز که بسیار هم محبوب می باشد می شود به گیفت کارت اپل آیتونز انگلیس اشاره کرد. این گیفت کارت جزء محصولات پرکاربرد در بین کاربران اپل می باشد.

پس از ورود به حساب اپل انگلیس در اَپ استور ، شما دکمه ای در سمت راست می بینید تحت عنوان redeem که با کلیک روی آن شما وارد بخش مربوط به خرید و شارژ حساب اپل خود می شوید که باید کد گیفت کارت خریداری شده را وارد نمایید. تمام برنامه ها و بازی های موجود در فروشگاه اول بدون نیاز به کارت های اعتباری بین المللی مثل ویزا کارت و با کمک گیفت کارت اپل آیتونز انگلیس قابل تهیه هستند.

فروشگاه اپل به غیر از نرم افزار و بازی ، سرویس ‌های دیگری هم دارد که باید داخل خود اپلیکیشن خریداری شوند به اینگونه پرداخت‌ ها In App Purchase یا درون برنامه ای گفته می ‌شود که بدون نیاز به هر نوع کارت اعتباری می شود آنها را با گیفت کارت اپل آیتونز انگلیس خریداری نمود.

شما با اعتبار گیفت کارت اپل انگلیس قادر به تهیه خدمات ویژه اپل مثل iCloud یا همان حافظه ابری اپل که قابلیت اضافه کردن حجم برای آن فراهم است و امنیت بالایی دارد هستید. ضمن اینکه امکان خرید دیگر خدمات تجاری اپل به کمک شارژ اکانت اپل انگلیس را دارا می باشید. حساب اپل موزیک انگلیس هم که یکی از پرمخاطب ترین محصولات اپل است که شما دسترسی نامحدود به پایگاه بزرگ موسیقی اپل یا همان Apple Music را به مدت 3 ماه تا 1 سال را خواهید داشت.

فروشگاه اپل دارای محتواهای صوتی و تصویری هم می باشد که به کمک گیفت کارت اپل آیتونز انگلیس قابل تهیه هستند.

گیفت کارت آیتونز انگلیس خصوصیاتی دارد از جمله:

1 ) امكان تهیه محصولات مفيد و كاربردی فروشگاه اپل انگليس .

2 ) عدم استفاده بر روی حساب اپل آیدی دیگر کشورها.

3 ) دسترسی نامحدود به همه اپلیکیشن های اپ استور.

4 ) دانلود نامحدود تمام گیم های اپل.

برای خرید گیفت کارت آیتونز انگلیس می توانید روی فروشگاه پرشین گیفت کارت حساب باز کنید. این محصول با میزان اعتبارهای زیر در دسترس شما می باشد:

1 ) گیفت کارت 5 پوندی اپل آیتونز انگلیس

2 ) گیفت کارت 10 پوندی اپل آیتونز انگلیس

3 ) گیفت کارت 15 پوندی اپل آیتونز انگلیس

4 ) گیفت کارت 20 پوندی اپل آیتونز انگلیس

5 ) گیفت کارت 25 پوندی اپل آیتونز انگلیس

6 ) گیفت کارت 50 پوندی اپل آیتونز انگلیس

7 ) گیفت کارت 100 پوندی اپل آیتونز انگلیس

8 ) گیفت کارت 3 ماهه اپل موزیک انگلیس

9 ) گیفت کارت 12 ماهه اپل موزیک انگلیس

گیفت کارت اپل آیتونز انگلستان به هیچ عنوان بر روی حساب کاربری اپل آيدی دیگر کشورها قابل استفاده نمی باشد. با این گیفت کارت می توان بازی ، موزیک ، برنامه ، کتاب و حتی سرویس آيکلود را برای اپل ایدی انگلس تهیه کرد و به صورت آنی استفاده نمود.

کاربرانی که ریجن اکانت آنها انگلیس می باشد می توانند به وسیله گیفت کارت اپل آیتونز انگلیس حساب خود را شارژ نمایند و سپس از استورهای مک ، آیتونز ، آیبوک و اپل محصولات مورد نظر را خریداری کنند. حتی می توانند خریدهای درون برنامه ای خود را به وسیله این گیفت کارت انجام دهند.

بخشی از موزیک های فروشگاه اپل به صورت رایگان قابل دانلود و اجرا نیستند در اصل برای دانلود آن موسیقی ها باید مبلغی را پرداخت کرد. برای دانلود اینگونه موزیک ها می بایست از گیفت کارت اپل موزیک انگلس استفاده کرد.

گیفت کارت اپل آیتونز انگلیس تاریخ انقضا نداشته و گزینه خوبی برای هدیه به عزیزانتان می ‌باشد. با تهیه این گیفت کارت نیازی به خرید مسترکارت یا پی پال نخواهید داشت.

مضاف بر تمامی موارد ذکر شده در بالا می توانید با تهیه گیفت کارت اپل آیتونز انگلیس خرید درون بازی نیز انجام دهید. شاید برای شما این پرسش مطرح شود که منظور از خرید درون بازی چیست؟ پلیرهای اپل از این موضوع خبر دارند که در اکثر بازی ها یکسری پول و بخش های درون بازی هستند که جهت ارتقای کاراکتر و موفقیت در بازی می بایست خریداری شوند. این آیتم ها شامل: سلاح ، پول درون بازی ، لباس و غیره می شوند که همه اینها با خرید گیفت کارت اپل آیتونز انگلیس قابل دریافت خواهند بود.

در فروشگاه پرشین گیفت کارت می شود هر محصول دیجیتالی را یافت و خریداری کرد مثل:

1 ) گیفت کارت های ایکس باکس

2 ) جم بازی فری فایر

3 ) گیفت کارت های استیم والت

4 ) گیفت کارت هتلز دات کام

5 ) گیفت کارت کارما کوین

6 ) گیفت کارت های پلی استیشن

7 ) گیفت کارت بتل نت بلیزارد

8 ) گیفت کارت های ریز گلد

9 ) طلا بازی استنداف 2

10 ) و بسیاری دیگر از محصولات فروشگاه پرشین گیفت کارت

سایت پرشین گیفت کارت دارای تیم خبره و قدرتمند در زمینه گیفت کارت می باشد که در بخش پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت مشغول به فعالیت هستند. این تیم می تواند شما را از لحظه ثبت سفارش تا زمان تحویل محصول و حتی قبل و بعد از آن همراهی نماید.

شما پس از خرید گیفت کارت اپل آیتونز انگلیس از فروشگاه پرشین گیفت کارت ، آنرا در اسرع وقت و با کمترین قیمت و به صورت آنی تحویل خواهید گرفت.

پیشنهاد ما جهت خرید گیفت کارت اپل آیتونز انگلیس ، فروشگاه پرشین گیفت کارت می باشد که تمامی مراحل خرید را به بهترین نحو برای شما فراهم کرده ‌است. شما با مراجعه به سایت پرشین گیفت کارت می توانید به راحتی تنها با چند کلیک ، گیفت کارت اپل آیتونز انگلیس خود را تهیه کنید و در سریع ترین زمان ممکن آنرا تحویل بگیرید.

به علاوه شما می توانید به صورت شبانه روزی حتی در ایام تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان سایت پرشین گیفت کارت کمک بگیرید. تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در باب خرید گیفت کارت اپل آیتونز انگلیس را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آنرا دریافت نمایید.

امیدواریم که این مقاله توانسته باشد شما را با گیفت کارت های انگلیس برای برند اپل آیتونز آشنا کند.