جهت مشاهده قیمت ها لطفا در سایت ثبت نام کنید. برای ثبت نام دکمه  خرید و تحویل آنی را کلیک کنید.

پس از ثبت نام پنل تخفیف برای شما فعال می گردد.

خرید گیفت کارت آیتونز اپل امریکا

یا گیفت کارت آیتونز اپل iTunes

گیفت کارت اپل در واقع همان کارت هدیه از طرف شرکت اپل است که این کارت اعتباری مجازی با وارد کردن یک کد که با حرف X شروع می شود در اپل ایدی شارژ شده و برای هدیه دادن یا خرید شخصی از فروشگاه های اپل از آن استفاده می شود .

به طور خلاصه می توان شرح داد که گیفت کارت آیتونز اپل پرکاربردترین گیفت کارت در جهان امروز بوده است.

از گیفت کارت ها می توانید برای خرید کالاها ، خدمات الکترونیکی و غیره استفاده کنید.

گیفت کارت اپل آیتونز iTunes

اپل استور فروشگاهی است مملو از نرم افزارهای مختلف که به صورت رایگان و غیر رایگان در اختیار شما قرار می گیرد شما می توانید از طریق اپل استور نرم افزارهای مورد علاقه خود را در Favorite خود ثبت کنید تا در زمانی که اپل استور تخفیف های خود را شروع کرد بتوانید نیازهای خود را با قیمت بسیار مناسب خریداری کنید.

حتما می دانید اپل استور به صورت دوره ای تخفیفاتی درحد 90 درصد ارائه می دهد.

گیفت کارت آیتونز در استور آیتونز یا اپ استور قابل استفاده بوده به این  صورت که اپل ایدی خود را با کد دریافتی شارژ نموده و به دانلود برنامه پولی از اپ استور می پردازید.

گیفت کارت آیتونز اپل امریکا

گیفت کارت آیتونز اپل امریکا پر فروش ترین گیفت کارت iTunes است که از آن می توان برای خرید انواع بازی ها ، فیلم ، کتاب، موزیک و غیره استفاده کرد و تنها در اپل آی دی وریفای شده امریکا شارژ می شود .

باید توجه داشته باشید استفاده گیفت کارت های هکی باعث می شود اکانت شما از طرف اپل مسدود یا بلاک شود. گیفت کارت های persiangiftcard از معتبرترین شرکت اپل در امریکا خریداری شده است و کاملا قانونی و مشروع هستند. 

شما می توانید برای هر دستگاهی که از اپل دارید به عنوان مثال ایفون و آیپد گیفت کارت های آیتونز خریداری کنید و برای خرید برنامه های پولی در اپل به جای کارت های اعتباری از گیفت کارت آیتونز اپل امریکا استفاده کنید. 

نکته:

گیفت کارت آیتونز اپل هیچ گونه محدودیتی در تاریخ و زمان استفاده نداشته و هر زمان که بخواهید می توانید نسبت به اعتبار شارژی که دارد از آن استفاده کنید. به طور کلی گیفت کارت های ایتونز دارای تاریخ انقضا نمی باشند.

از این لینک می توانید به  آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت آیتونز دست یابید.

سرویس ایکلود iCloud یا اپل کلود iCloud

سرویس ایکلود iCloud فضای ابری از سوی شرکت اپل است که با استفاده از آن می توانید به خرید پلن های موسیقی نامحدودی که حجم بالایی دارند بپردازید.

از این سو شرکت اپل از طریق سرویس اپل کلود به تمام دیوایس ها فضای 5 گیگابایتی ابری رایگان بخشیده است تا فرصتی باشد برای خرید حجم های 50 گیگابایتی تا 2 ترابایتی.

اپل موزیک Apple Music

اپل موزیک سرویس جدید از شرکت اپل است که این امکان را به شما می دهد به جای اینکه هر بار برای خرید آهنگ های مختلف هزینه پرداخت کنید تا سه ماه رایگان و بدون پرداخت هیچ هزینه ای روزانه به صورت انلاین و حتی افلاین به تمام موزیک های جدید روی ایتونز دسترسی داشته باشید.

هزینه ی سرویس اپل موزیک چقدر است

هزینه سرویس اپل موزیک ماهانه 9.99 دلار است که بعد از مصرف سه ماه رایگان، برای استفاده از دوره های بعد باید به پرداخت هزینه ی آن اقدام کنید.

اپل موزیک این مزایا را در اختیار شما قرار می دهد که به لیستی از موزیک های مورد علاقه ی خود در هر دستگاهی دسترسی داشته باشید.

همچنین اپل موزیک اهنگ ها و البوم ها را به صورت مجزا دسته بندی می کند تا شما راحت تر بتوانید به آهنگ های مورد علاقه خود گوش دهید حتی شما می توانید خواننده مورد علاقه خود را دنبال کنید تا به محض منتشر شدن آهنگ جدید،از پخش آن لذت ببرید.

پس از خرید گیفت کارت ایتوز با استفاده از کد دریافتی می توانید به شارژ اپل ایدی خود بپردازید. همچنین برای اطلاع از تخفیفات دوره ای می توانید در کانال persiangsm عضو شوید و از تخفیفات دوره ای این سایت اطلاع پیدا کنید.

شما می توانید با اطمینان از اصل و ارزان بودن گیفت کارت ها خرید گیفت کارت اپل امریکا را از سایت giftcard.ir تهیه نمایید.

در صورت نیاز به گیفت کارت اپل انگلیس ،گیفت کارت اپل کانادا یا گیفت کارت اپل اروپا می توانید از طریق همین سایت اقدام نمایید. 

برای استفاده از نحوه شارژ اپل ایدی ، اطلاع از پیغام خطاهای شارژ با گیفت کارت ایتونز یا خطاهای ردیم redeem شارژ اکانت ایتونز نحوه پیدا کردن کشور اکانت اپل ایدی می توانید به قسمت آموزش ها مراجعه نمایید.