جهت مشاهده قیمت ها لطفا در سایت ثبت نام کنید. برای ثبت نام دکمه  خرید و تحویل آنی را کلیک کنید.

پس از ثبت نام پنل تخفیف برای شما فعال می گردد.

گیفت کارت آیتونز اپل 10 دلاری امریکا

گیفت کارت آیتونز اپل 10 دلاری

خرید گیفت کارت 10 دلاری اپل

آیا می دانید چگونه می توان با استفاده از گیفت کارت آیتونز اپل 10 دلاری محصولات فروشگاه آیتونز را خریداری کرد؟ آیا خرید محصولات آیتونز برای ایرانیان محدودیتی ندارد؟

اگرچه اکثر ایرانیان از محصولات فیزیکی اپل مانند گوشی های موبایل ، تبلت و لپ تاپ استفاده می کنند اما تعداد کمی هستند که می توانند به دلیل تحریم ها از محتواهای دانلودی فروشگاه معروف اپل یعنی آیتونز استور خرید نمایند.

دلیل عمده این مساله تحریم هایی است که در حال حاضر برای ایران در نظر گرفته شده است. در این مطلب قصد داریم به معرفی گیفت کارت آیتونز اپل بپردازیم و ضمن معرفی کاربردهای این گیفت کارت، نحوه استفاده از آن را آموزش دهیم.

گیفت کارت آیتونز اپل چیست؟

همانطور که می دانید محصولات فیزیکی اپل از طریق سایت اینترنتی این شرکت با نام Apple.com نیز عرضه می شود اما در کنار این دسته از محصولات این شرکت گروه دیگری از محصولات را که بیشتر ساختاری دانلودی دارد، در برنامه جامع و کاربردی خود با نام آیتونز عرضه می کند.

آیتونز محصولاتی مانند انواع فیلم، موسیقی ، برنامه های کاربردی و بازی های مختلف را برای حمایت از قانون کپی رایت ارائه می دهد. اما تنها روش خرید از این فروشگاه ثبت نام در آن و شارژ نمودن اکانت آیتونز یا همان اپل ایدی می باشد.

برای شارژ نمودن اکانت آیتونز شما به یک گیفت کارت نیاز دارید که با نام گیفت کارت آیتونز عرضه می گردد. هر گیفت کارت آیتونز به کارتی گفته می شود که دارای یک اعتبار مشخصی بوده و فرد می تواند به اندازه آن اکانت یا اپل ایدی خود را شارژ نماید.

این نوع گیفت کارت تاریخ انقضا مشخصی ندارد و با شارژ آن در اپل ایدی ، اعتبار آن تا پایان مصرف در اکانت شما باقی خواهد ماند.

انواع گیفت کارت آیتونز اپل

گیفت کارت آیتونز 10 دلاری چیست؟

این گیفت کارت دارای 10 دلار اعتبار است و فرد می تواند به اندازه 10 دلار از فروشگاه آیتونز با آن خرید نماید. هر کد گیفت کارت آیتونز را فقط می توان یک بار و روی یک اکانت مورد استفاده قرار داد از این جهت دقت داشته باشید که در زمان خرید این گیفت کارت اطلاعات آن را در اختیار شخص دیگری قرار ندهید.

خرید و استفاده از گیفت کارت آیتونز 10 دلاری

از آنجا که آیتونز استور برای ایرانیان تحریم است ، برای ثبت نام و ورود به این سایت و استفاده از گیفت کارت و خرید محصولات آن ، حتما باید از ip غیر از ایران استفاده کنید.

پس از ثبت نام در آیتونز استور ( ساخت یا خرید اپل ایدی ) شما باید کد اعتباری که مربوط به گیفت کارت است را در دست داشته باشید تا بتوانید اکانت آیتونز خود را شارژ نمایید.

دقت کنید کشور اپل آیدی شما باید با کشور گیفت کارت خریداری شده یکسان باشد. بنابراین به عنوان مثال اگر کشور اپل آیدی شما امریکا است باید هنگام خرید گیفت کارت ، گیفت کارت آیتونز اپل امریکا را انتخاب نمایید.

خرید اپل آیدی وریفای شده امریکا از اولین سایت فروش گیفت کارت در ایران

از این رو بهتر است پیش از ورود به برنامه آیتونز ابتدا برای خرید گیفت کارت آیتونز 10 دلاری اقدام نمایید. با انتخاب این محصول و طی کردن فرآیند خرید آن و پرداخت اینترنتی شما می توانید به راحتی صاحب این گیفت کارت شوید.

پس از اتمام خرید یک کد در اختیار شما قرار می گیرد سپس برای استفاده از آن مراحل زیر را انجام دهید :

مراحل استفاده از گیفت کارت آیتونز اپل 10 دلاری

  • ابتدا وارد برنامه آیتونز شوید. برای این کار لازم است از IP غیر از ایران استفاده نمایید.
  • سپس از منو سمت چپ برنامه وارد بخش itunes store شوید.
  • اگر هنوز به پنل خود وارد نشده اید لازم است از بخش sign in با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور وارد اکانت آیتونز خود شوید.
  • پس از ورود به بخش پنل کاربری شما باید از قسمت Quick Links ، گزینه redeem را انتخاب نمایید.
  • در این قسمت شما لازم است کد گیفت کارت آیتونز اپل امریکا 10 دلاری خود را وارد کنید . پس از وارد کردن این کد باید مجددا نام کاربری و رمز عبور خود را تایید نمایید تا برنامه مطمئن شود که شما صاحب اکانت هستید که قصد دارید از این گیفت کارت استفاده کنید.
  • سپس می توانید به بخش فروشگاه بازگردید و هر کدام از محصولات مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

آموزش تصویری شارژ اپل ایدی

این نکته قابل ذکر است که برخی از سایت های فروش گیفت کارت صرفا برای تبلیغات بیشتر اقدام به عرضه ی گیفت کارت رایگان آیتونز اپل و ایفون می کنند که این امر صرفا جنبه ی تبلیغاتی داشته و گیفت کارت رایگان ایتونز وجود ندارد.

گیفت کارت رایگان آیتونز اپل و ایفون نامعتبر بوده و امکان مسدود شدن اکانت و اپل ایدی شما وجود دارد.


خرید گیفت کارت 10 دلاری اپ استور – خرید گیفت کارت آیفون 10 دلاری -گیفت کارت آیتونز اپل امریکا – خرید گیفت کارت آیتونز 10 دلاری
خرید گیفت کارت 10 دلاری اپل – گیفت کارت 10 دلاری – خرید گیفت کارت اپل 10 دلاری – شارژ 10 دلاری اپل – خرید گیفت کارت ایتونز
گیفت کارت 10 دلاری ارزان – خرید گیفت کارت آیتونز اپل 10 دلاری امریکا – خرید گیفت کارت 10 دلاری اپ استور – خرید گیفت کارت 10 دلاری اپل
گیفت کارت رایگان ده دلاری – گیفت کارت 10 دلاری امریکا – گیفت کارت آیتونز اپل امریکا ارزان – خرید گیفت کارت 10 دلاری اپل