جهت مشاهده قیمت ها لطفا در سایت ثبت نام کنید. برای ثبت نام دکمه  خرید و تحویل آنی را کلیک کنید.

پس از ثبت نام پنل تخفیف برای شما فعال می گردد.

اپل ایدی وریفای شده امریکا

اپل آی دی وریفای شده آمریکا

اپل آی دی چیست؟ چرا باید از اپل آی دی استفاده کرد؟ نحوه وریفای کردن اپل آی دی به چه شکل است؟

شرکت اپل برای کاربران خود امکانات و خدمات ویژه‌ای را در نظر گرفته است که می‌توانند به صورت رایگان یا با پرداخت هزینه‌هایی از این خدمات استفاده کنند.

استفاده از برنامه AppStore، فعال کردن iCloud، دسترسی به سایت پشتیبان اپل، خرید آنلاین از استور اپل، استفاده از استور آیتونز، دانلود اپلیکیشن ها و برنامه‌های مختلف و خدماتی از این قبیل که همگی برای رفاه حال کاربران در نظر گرفته شده است ، اما استفاده از تمامی این خدمات نیازمند داشتن یک حساب کاربری در سایت اپل است که با نام اپل آی دی شناخته می­ شود.

اپل آی دی چیست؟

اپل آی دی در حقیقت یک حساب کاربری بر روی سایت شرکت آمریکایی اپل است که برای کاربران امکان ثبت سفارش، دانلود نرم‌افزار، آپدیت نرم افزار، محافظت از دستگاه، بک آپ گیری از اطلاعات و انواع کارهای دیگر را فراهم می‌کند.

می‌توان گفت که اپل آی دی وریفای شده دقیقاً تمام آن چیزی است که در اپل به شما تعلق دارد. این آی دی قابلیت‌ها و امکانات متنوعی دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان دریافت انواع نرم‌افزارهای و بازی‌ها از فروشگاه اپل (Apple Store)
  • امکان دانلود انواع فیلم‌ها، ویدیوها و موسیقی‌های مختلف جهان از فروشگاه آیتونز (iTunes Store)
  • قابلیت ردیابی دستگاه‌های اپل در صورت مفقود شدن یا دزدیده شدن
  • امکان بکاپ گیری از تمام اطلاعات شخصی مانند شماره تلفن‌های دستگاه از طریق اینترنت
  • امکان استفاده از سرویس iMessage و سرویس Face Time برای ارسال پیام و برقراری مکالمه تصویری به صورت رایگان

خرید گیفت کارت ایتونز اپل امریکا

نحوه ساختن اپل آی دی وریفای شده آمریکا

همانطور که گفته شد برای آنکه کاربران اپل بتوانند از امکانات و قابلیت‌های این سایت استفاده کنند لازم است که یک اپل آی دی داشته باشند. ساختن این حساب کاربری کاملاً رایگان است اما با توجه به اینکه کشور ایران با مشکل تحریم از طرف شرکت‌های آمریکایی مواجه شده است می‌تواند مقداری دشوار باشد.

برای این منظور می توانید اپل ایدی وریفای شده امریکا را به صورت آماده خریداری کنید.

قبل از هر چیزی برای ساختن اپل آی دی نیاز هست که نرم‌افزار آیتونز اپل را دانلود کنید و سپس آن را بر روی دستگاه خودتان نصب کنید. بعد از آنکه این اپلیکیشن را نصب کردید لازم است که IP خودتان را تغییر بدهید (به دلیل تحریم‌ها با IP ایران اجازه ساخت اپل آی دی نخواهید داشت)

مطالب مرتبط :

آموزش تصویری ساخت اپل آیدی

خریدن اپل آی دی وریفای شده آمریکا به صورت آماده

 وب‌سایت‌هایی هستند که می‌توانند اپل آی دی وریفای شده آمریکا را به صورت آماده در اختیار شما قرار بدهند. بعضی اوقات ساختن این حساب کاربری می‌تواند مشکل باشد و افراد عادی قادر به ساختن آن نیستند و باید در ازای پرداخت مبالغی از این وب ‌سایت‌ها اپل آی دی وریفای شده آمریکا را تهیه کنند.

  • هر کاربر می‌تواند از یک اپل آی دی وریفای شده آمریکا برای دسترسی به تمام سرویس‌های اپل استفاده کند. البته کاربران می‌توانند در صورت تمایل از تعداد مختلفی از اپل آی دی وریفای شده آمریکا در قسمت‌های مختلف اپل استفاده کنند. به عنوان مثال می‌توانند در قسمت iCloud از یک آی دی و در قسمت آیتونز از آی دی دیگری استفاده کنند.

خرید اپل ایدی وریفای شده امریکا


خرید اپل ایدی وریفای شده امریکا ، خرید اپل ایدی امریکا ، خرید apple id ٬ خرید اپل ایدی وریفای شده امریکا , خرید اپل ایدی امریکا
خرید apple id , خرید اپل ایدی ,وریفای شده امریکا اورجینال , خرید اپل ایدی معتبر , مشکل اپل ایدی ٬ خرید اپل ایدی وریفای شده امریکا
خرید اپل ایدی امریکا ، خرید apple id ٬ خرید اپل ایدی وریفای شده امریکا , خرید اپل ایدی امریکا
خرید apple id , خرید اپل ایدی ,وریفای شده امریکا اورجینال , خرید اپل ایدی معتبر , مشکل اپل ایدی٬