جهت مشاهده قیمت ها لطفا در سایت ثبت نام کنید. برای ثبت نام دکمه  خرید و تحویل آنی را کلیک کنید.

پس از ثبت نام پنل تخفیف برای شما فعال می گردد.

اکانت 12 ماهه نامحدود اپل موزیک امریکا

اکانت اپل موزیک ۱۲ ماهه ٬ اکانت 12 ماهه نامحدود اپل موزیک امریکا

اپل موزیک چیست؟ چه دستگاه هایی قابلیت پشتیبانی از این سرویس را دارند؟ اکانت 12 ماهه نامحدود اپل موزیک امریکا چه امکاناتی دارد؟ نحوه خرید این اکانت به چه شکل است؟

اپل موزیک به عنوان یکی از سرویس های شرکت آمریکایی شناخته که برای استریم موسیقی به صورت آنلاین استفاده می شود.

اکانت ۳ ماهه نامحدود اپل موزیک امریکا

اکانت 12 ماهه نامحدود اپل موزیک آمریکا یکی از بهترین گیفت کارت ها برای استفاده از این سرویس اپل است که محبوبیت بسیار زیادی دارد. اپل موزیک به کاربران خود دسترسی به تمام آهنگ های روز دنیا اعم از داخلی و خارجی را می دهد.

در صورت استفاده از این سرویس به جای خریدن آهنگ های اورجینال روز دنیا و پرداخت هزینه های زیاد، می توان به تمامی آنها دسترسی داشت در حالی که دارای بالاترین کیفیت هستند.

اپل موزیک در حقیقت یک سرویس پخش موسیقی است که عملکردی مشابه به Spotify دارد و مبتنی بر اشتراک فایل ها است. کاربران در این سرویس می توانند به بیش از 50 میلیون آهنگ مختلف دسترسی داشته باشند.

یکی از ویژگی های بسیار خوب اپل موزیک عملکرد مثبت آن در حالت آفلاین است. این سرویس در حال حاضر در بیش از 100 کشور جهان عرضه می شود و صدها میلیون کاربر مختلف دارد.

سرویس اپل موزیک دارای یک قسمت جذاب به نام اپل موزیک رادیو است که شباهت بسیار زیادی به رادیو آیتونز دارد و تمامی کاربران این سرویس می توانند از ایستگاه های مختلف آن استفاده کنند و به آهنگ های مختلفی گوش کنند.

در این رادیو (Apple Music Radio) 17 ایستگاه مختلف وجود دارد که از سبک های مختلف موسیقی را پوشش می دهند و از تنوع بالایی برخوردارند. همچنین اپل موزیک ایستگاه Beats1 را پشتیبانی می کند که در آن تمامی مصاحبه ها و عناوین اختصاصی پخش می شوند و کاربران با هر سلیقه هنری می توانند از آن استفاده کنند. یکی دیگر از ویژگی های خوب این سرویس این است که کاربران می توانند یک ایستگاه جدید مطابق با سلیقه خودشان راه اندازی کنند.

بخش دیگری از سرویس اپل موزیک که با نام Apple Music Connect شناخته می شود در میان کاربران محبوبیت بسیار بالایی دارد چرا که می توانند در یک محیط اجتماعی و اختصاصی تمام هنرمندان مورد علاقه خودشان را دنبال کنند و با آنها به صورت مستقیم ارتباط برقرار کنند.

اپل موزیک یا اسپاتیفای

سرویس اپل موزیک در چه دستگاه هایی پشتیبانی می شود؟

امروزه استفاده از محصولات اپل با روند بسیار پر سرعتی رواج پیدا کرده و تقریبا هر کسی تمایل دارد حداقل یکی از محصولات این شرکت بزرگ را داشته باشد و از آن استفاده کند. برای آنکه بتوانید از سرویس های اپل مانند اپل موزیک استفاده کنید لازم است که حداقل یکی از تجهیزات الکترونیکی زیر را داشته باشید.

  • دستگاه های IOS: تمامی دستگاه های IOS قابلیت پشتیبانی از سرویس اپل موزیک را دارند اما باید آنها را به آخرین نسخه IOS به روز کنید و سپس اقدام به استفاده از سرویس اپل موزیک کنید
  • در تلویزیون های اپل نیز برنامه پیشفرض موسیقی وجود دارد و می توان از آن استفاده کرد
  • سیستم های مک (Mac) که به آخرین نسخه itunes به روز شده باشند نیز اپل موزیک را پشتیبانی می کنند. (Itunes یک نرم افزار چند رسانه ای است که شرکت اپل طراح آن است و به صورت رایگان در اختیار تمام کاربران اپل قرار دارد و برای انتقال فیلم، عکس و هر داده دیگری از کامپیوتر به محصولات اپل از آن استفاده می شود)
  • ساعت های اپل (Apple Watch) که قابلیت اتصال به گوشی های آیفون 5 یا بالاتر را داشته باشند
  • سیستم های کامپیوتری که آخرین نسخه آیتونز آپدیت شده باشند
  • سیستم های اندروید که برنامه اپل موزیک را از google play دانلود می کنند
  • سیستم Sonos که این برنامه را دانلود و استفاده می کنند

حتما بخوانید :

اموزش جامع کار با آیتونز (تصویری) – آموزش استفاده از آیتونز itunes

اکانت اپل موزیک آمریکا چیست؟

همانگونه که عنوان شد سیستم اپل موزیک آمریکا ساختاری مشابه با Spotify دارد و به کاربران خود اجازه می دهد که به تمامی آهنگ های روز دنیا دسترسی داشته باشند.

برای دسترسی به تمامی این آهنگ ها لازم است که کاربران محصولات اپل از یک اکانت اپل موزیک استفاده کنند.

اپل ایدی وریفای شده امریکا

البته کمپانی اپل برای تمامی کاربرانی که برای اولین بار آی دی اپل خود را ثبت می کنند یک اکانت 3 ماهه نامحدود در نظر می گیرد و به آنها اجازه استفاده از این سیستم را می دهد.

انواع مختلفی از اکانت ها برای استفاده از اپل موزیک وجود دارد. یکی از بهترین اکانت ها، اکانت 12 ماهه نامحدود اپل موزیک آمریکا است.

کاربران محصولات اپل با خریدن این اکانت می توانند امکانات و قابلیت های زیر را استفاده کنند:

  • دسترس نامحدود به تمامی ایستگاه های رادیویی اپل و ایستگاه محبوب Beats1
  • توانایی دسترسی آفلاین به تمامی موزیک های داخلی و خارجی و قابلیت ذخیره کردن آنها
  • دسترسی به آهنگ های پیشنهادی ویژه و گلچین شده توسط متخصصین اپل موزیک
  • دسترسی به تمامی موسیقی های خود کاربر
  • دسترسی نامحدود به ده ها میلیون موزیک که در اپل موزیک ثبت شده اند
  • قابلیت بارگذاری آهنگ ها در قسمت iCloud
  • دسترسی نامحدود به قسمت Connect توانایی لایک کردن، دنبال کردن، ذخیره کردن و کامنت گذاشتن

اکانت 12 ماهه نامحدود اپل موزیک آمریکا چیست؟

با توجه به آنکه کاربران اپل برای استفاده از سرویس اپل موزیک آمریکا بعد از اتمام اکانت 3 ماهه اول که به صورت رایگان در اختیار آنان قرار می گیرد نیاز به یک اکانت جدید دارند، اکانت های مختلفی ارائه می شود که اکانت 12 ماهه نامحدود اپل موزیک آمریکا یکی از بهترین آنهاست. کاربران با خریدن این اکانت می توانند به مدت 1 سال و به صورت نامحدود از اپل موزیک استفاده کنند.

حتما بخوانید :

فراموش کردن رمز اپل ایدي

چگونگی خرید اکانت 12 ماهه نامحدود اپل موزیک آمریکا

برای خریدن اکانت 12 ماهه نامحدود اپل موزیک آمریکا مانند سایر اکانت های این شرکت لازم است که از گیفت کارت اپل استفاده کنید.

گیفت کارت اپل معمولا در انواع مختلفی مانند گیفت کارت اپل کانادا، گیفت کارت اپل انگلیس و گیفت کارت اپل آمریکا وجود دارند.

در هنگام خرید اکانت لازم است که از گیفت کارت مخصوص همان کشور استفاده کنید؛ بنابراین برای خرید اکانت نامحدود اپل موزیک ابتدا لازم است که گیفت کارت اپل آیتونز آمریکا را تهیه کنید.

گیفت کارت اپل آیتونز آمریکا

یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین گیفت کارت های اپل، گیفت کارت اپل آیتونز است که با استفاده از آن می توان به بهترین فروشگاه، یعنی استور آمریکا دسترسی داشته که انواع برنامه ها، بازی ها، کتاب ها و موزیک ها در آن وجود دارند.

این گیفت کارت فقط در اپل آی دی وریفای شده در آمریکا قابلیت شارژ شدن دارد. کاربران اپل با خریدن این گیفت کارت می توانند از فروشگاه آیتونز تمامی برنامه های مورد نیاز خودشان را خریداری و دانلود کنند.

به غیر از اپل موزیک 3 ماهه ، اکانت 12 ماهه اپل موزیک هم برای استفاده از این سرویس در سایت گیفت کارت موجود می باشد. با خرید اکانت دوازده ماهه اپل شما به مدت یکسال می توانید از امکانات سرویس اپل موزیک استفاده نمایید.

همچنین لازم است بدانید تاریخ انقضای استفاده شما در این سرویس بسته به میزان خریدتان متفاوت می باشد.


خرید اکانت 12 ماهه نامحدود اپل موزیک امریکا ٬خرید اکانت نامحدود اپل موزیک قانونی ٬ اکانت نامحدود اپل موزیک امریکا رایگان ٬ 12 ماهه نامحدود اپل موزیک ٬‌ خرید اکانت اپل موزیک ٬ خرید اکانت نامحدود اپل موزیک ٬  شارژ اکانت 12 ماهه نامحدود اپل موزیک امریکا ٬ فروش اکانت اپل موزیک معتبر ٬ 12 ماهه نامحدود اپل موزیک امریکا ٬ 12 ماهه اپل موزیک ارزان ٬‌خرید اکانت اپل موزیک ٬  خرید 12 ماهه نامحدود اپل موزیک ٬‌ افروش اکانت اپل موزیک ٬ 12 ماهه اپل موزیک رایگان ٬ خرید اکانت نامحدود اپل موزیک با قیمت مناسب ٬ خرید اکانت اپل موزیک ٬ نحوه ثبت نام و استفاده از سرویس اپل موزیک در ایران ٬ خرید اشتراک apple music ٬ راه اندازی اپل موزیک ٬ گیفت کارت اپل موزیک ٬ خرید اکانت اپل موزیک