جهت مشاهده قیمت ها لطفا در سایت ثبت نام کنید. برای ثبت نام دکمه  خرید و تحویل آنی را کلیک کنید.

پس از ثبت نام پنل تخفیف برای شما فعال می گردد.

گیفت کارت آیتونز اپل 50 دلاری امریکا

گیفت کارت آیتونز اپل ۵۰ دلاری آمریکا

در صورتی که تمایل دارید اطلاعات کاملی در مورد گیفت کارت آیتونز اپل ۵۰ دلاری امریکا داشته باشید، مطلب زیر را تا انتها مطالعه کنید.

آیتونز (iTunes) به عنوان یک فروشگاه برای کاربران محصولات کمپانی اپل فراهم شده است که برنامه‌ها ، بازی‌ها ، کتاب و آهنگ‌های مختلفی در آن قرار دارد. کاربران اپل برای آنکه بتوانند به تمامی این امکانات دسترسی داشته باشند و برنامه مورد نظر خودشان را خریداری کنند لازم است که از گیفت کارت‌های آیتونز اپل استفاده کنند.

 به صورت کلی با داشتن گیفت کارت آیتونز اپل می‌توان آیتم‌هایی مانند اپلیکیشن، بازی، کتاب، فیلم، موزیک و …را خریداری و دانلود کرد.

گیفت کارت چیست؟

گیفت کارت در حقیقت به اعتبار غیر نقدی یا مجازی گفته می‌شود که کمپانی‌ها و شرکت‌های مختلف ارائه می‌کنند تا کاربران بتوانند آن را جایگزین پول نقد کرده و از آن در خریدهای اینترنتی استفاده کنند.

گیفت کارت‌ها همان‌گونه که از اسمشان پیدا است برای هدیه مورد استفاده قرار می‌گیرند و اعتبار آن‌ها را نمی‌توان انتقال داد.

گیفت کارت آیتونز

همان‌طور که گفته شد آیتونز یک نرم‌افزار چندرسانه‌ای است که شرکت اپل آن را برای کاربران خود راه‌اندازی کرده است تا آیتم‌های مورد نیاز خودشان را از آن دریافت کنند.

برای آنکه کاربران اپل بتوانند علاوه بر برنامه‌های رایگان اپل از آیتم‌ها و برنامه‌های پریمیوم نیز استفاده کنند لازم است که گیفت کارتی تحت عنوان گیفت کارت آیتونز اپل را تهیه کنند و سپس با استفاده از آن اقدام به خرید و دانلود برنامه‌های مورد نظر خودشان بکنند.

البته بسیاری از افراد در نقاط مختلف دنیا از جیلبریک کردن برنامه‌های اپل استفاده می‌کنند که همان کرک کردن است. هرچند که این کار می‌تواند برنامه‌ها را تقریباً به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار دهد اما به احتمال زیاد می‌تواند در پایداری، سرعت بوت، قدرت پردازش و امنیت اطلاعات دستگاه تأثیرات منفی بگذارد و امنیت محصولات اپل را به خطر بیندازد.

البته امروزه دسترسی و خرید راحت به گیفت کارت آیتونز اپل باعث شده است که کاربران این کمپانی کمتر این ریسک را بپذیرند که از برنامه‌های جیلبریک استفاده کنند و امنیت دستگاه خودشان را به خطر بیندازند.

کاربران می‌توانند با داشتن گیفت کارت آیتونز اپل و پرداخت چندین دلار تمام برنامه‌های مورد نیاز خودشان را خریداری کنند و از امنیت و سلامتی آن‌ها مطمئن باشند.

این گیفت کارت به کاربران اجازه می‌دهد هر برنامه‌ای از محصولات اپل را که نیاز دارند بدون هیچ محدودیت زمانی و در هر ساعاتی از شبانه‌روز خریداری کنند.

خرید گیفت کارت آیتونز اپل 50 دلاری آمریکا

گیفت کارت آیتونز در مبالغ مختلفی برای کاربران اپل عرضه می‌شود که از آن‌ها می‌توان به کارت‌های 10 دلاری، 15 دلاری، 25 دلاری، گیفت آیتونز اپل 50 دلاری امریکا ، 100 دلاری و … اشاره کرد. گیفت کارت آیتونز آمریکا به عنوان یکی از پرطرفدارترین گیفت کارت‌ها شناخته می‌شود که فقط می‌توان در اپل آی دی وریفای شده آمریکا از آن‌ استفاده کرد.

مطالب مرتبط :

خرید انواع گیفت کارت ایتونز اپل امریکا

محبوبیت این گیفت کارت‌ها به‌گونه‌ای است که حتی افراد ساکن کشورهای انگلیس، کانادا و استرالیا هم ترجیح می‌دهند به جای گیفت کارت آیتونز کشور خودشان از آن‌ها استفاده کنند.

گیفت کارت آیتونز اپل 50 دلاری آمریکا یکی از کارت‌هایی است که محبوبیت بسیار بالایی در میان کاربران اپل دارد. این گیفت کارت شامل یک کد 16 کاراکتری است که با حرف X شروع می‌شود و کاربران برای شارژ اپل آی دی خودشان باید آن کد را در آیتونز وارد کنند (به این کار اصطلاحاً ریدیم کردن (Redeem) می‌گویند.)

سایت­ها و فروشگاه‌های متعددی هستند که گیفت کارت آیتونز 50 دلاری امریکا را عرضه می‌کنند و به فروش می‌رسانند.

وارد کردن و شارژ کد گیفت کارت در اپل آی دی

مطالب مرتبط :

آموزش تصویری شارژ اکانت آیتونز اپل و استفاده از آن

برای وارد کردن این کد در اپل آی دی دو روش وجود دارد:

استفاده از آیفون یا آی پد

شارژ با استفاده از آیفون یا آی پد با IOS 11 و بالاتر

  1. ابتدا اپل آی دی خود را در iTunes&App Store وارد نمایید.
  2. برنامه AppStore را باز کنید و در پنجره باز شده بر روی عکس پروفایل آبی‌رنگ کلیک نمایید.
  3. بر روی “Redeem Gift Card or Code” کلیک کنید
  4. رمز اپل آی دی را وارد کنید و بر روی Sign in کلیک کنید و در صفحه باز شده بر روی “You can also enter your code manually. کلیک کنید
  5. کد 16 رقمی گیفت کارت خود را وارد و بر روی Redeem کلیک کنید تا اکانت اپل آی دی شما شارژ شود.

استفاده از آیفون یا آی پد با IOS پایین‌تر از 11

  1. ابتدا اپل آی دی خود را در iTunes&App Store وارد کنید
  2. بر روی App Store یا iTunes Store کلیک کنید و در پنجره باز شده بر روی گزینه Featured کلیک و سپس Redeem را انتخاب کنید.
  3. در صفحه باز شده بر روی “You can also enter your code manually. کلیک کنید
  4. سپس کد 16 رقمی گیفت کارت خود را وارد نمایید و بر روی Redeem کلیک نمایید تا اکانت اپل آی دی شما شارژ شود.

شارژ اپل ایدی با استفاده از مک یا ویندوز

  1. بر روی لپ‌تاپ خود Itunes را باز کنید
  2. با اپل آی دی خود در آیتونز، Sign In کنید
  3. بر روی نام اپل آی دی خود کلیک نمایید و از منوی باز شده گزینه Redeem را انتخاب کنید
  4. رمز عبور اپل آی دی خود را دوباره وارد نمایید و سپس کد گیفت کارت را وارد کرده و بر روی Redeem کلیک کنید.

نکات خرید گیفت کارت آیتونز اپل

  • برای خرید این گیفت کارت‌ها به فروشگاه‌های معتبر و قابل‌اطمینان مراجعه کنید و از خریدن آن‌ها از سایت‌های ناشناس به‌صورت آنلاین خودداری کنید.
  • از خریدن کارت‌های گم‌شده یا دزدی خودداری کنید.
  • هنگام گرفتن کارت، شرایط و قوانین آن را مطالعه کنید. تاریخ انقضا و قیمت آن را به صورت کامل بررسی کنید.
  • در صورتی که مشکلی در شارژ گیفت کارت دارید با شرکتی که کارت را ارائه داده است تماس بگیرید .

گیفت کارت های 50 دلاری آیتونز اپل که از سایت GiftCard.ir خریداری می نمایید کاملا قانونی و معتبر می باشند. لازم است بدانید تمامی گیفت کارت های ایتونز در سایت گیفت کارت اورجینال بوده و شما می توانید موجودی گیفت کارت آیتونز اپل 50 دلاری به را به اکانت خود در اپ استور اضافه نموده و با استفاده از اعتبار اضافه شده ، خرید خود را انجام دهید.


گیفت کارت آیتونز اپل 50 دلاری امریکا ارزان ٬ گیفت آیتونز اپل 50 دلاری امریکا رایگان ٬‌ گیفت کارت اپل 50 دلاری امریکا ارزان ٬ گیفت کارت آیتونز 50 دلاری امریکا برای اپ استور ٬ خرید گیفت کارت آیتونز اپل 50 دلاری امریکا ٬ گیفت کارت اپل 50 دلاری امریکا تحویل آنی ٬ گیفت کارت آیتونز 50 دلاری امریکا اصل ٬‌ گیفت آیتونز اپل 50 دلاری امریکا اورجینال ٬ گیفت کارت آیتونز 50 دلاری امریکا با قیمت مناسب ٬ گیفت آیتونز اپل 50 دلاری امریکا معتبر ٬ خرید گیفت کارت اپل 50 دلاری امریکا