جهت مشاهده قیمت ها لطفا در سایت ثبت نام کنید. برای ثبت نام دکمه  خرید و تحویل آنی را کلیک کنید.

پس از ثبت نام پنل تخفیف برای شما فعال می گردد.

گیفت کارت اپل آیتونز 30 دلاری امریکا

گیفت کارت آیتونز اپل 30 دلاری

اگر قصد خرید گیفت کارت آیتونز اپل 30 دلاری را دارید، این مطلب اطلاعات ارزشمندی در مورد نحوه خرید، کاربرد و استفاده از این گیفت کارت را به شما می‌ آموزد.

یکی از گیفت کارت‌های بسیار محبوب در جهان، گیفت کارت آیتونز اپل است. این کارت برای بسیاری از خریداران آیتونز استور آشنا می باشد اما عده زیادی هیچ گونه آشنایی با آن ندارند.

در ادامه این مطلب ضمن معرفی گیفت کارت آیتونز اپل ، کاربردهای این کارت، نحوه خرید آن و استفاده از کارت برای ایرانیان را توضیح خواهیم داد.

آیتونز استور چیست؟

یکی از استورهای بسیار مهم شرکت اپل، استور آیتونز است. این فروشگاه به صورت یک برنامه طراحی شده‌ است که خریداران می‌ توانند محصولاتی همچون انواع فیلم ، موسیقی ، برنامه های کاربردی ، کتاب صوتی و بازی های کامپیوتری را از آن خریداری کنند.

این استور متعلق به اپل است اما محصولات فیزیکی اپل مانند گوشی‌های موبایل و امثال آن در این فروشگاه عرضه نمی‌شود. برای خرید از آیتونز لازم است برنامه آن را نصب کرده و سپس با شارژ نمودن اکانت یا اپل ایدی خود برای خرید محصولات آن اقدام کنند.

این برنامه نیز جزو برنامه‌های تحریم شده برای ایرانیان است که باید برای استفاده از آن حتما از IP غیر از ایران استفاده نمایید.

رمز اپل ایدی خود را فراموش کرده اید؟

آموزش تصویری بازیابی رمز اپل ایدی

گیفت کارت آیتونز اپل چیست؟

برای خرید محصولات آیتونز لازم است پس از ثبت نام در این برنامه و اجرای آن، اکانت خود را شارژ کنید. شارژ کردن اکانت تنها از طریق گیفت کارت آیتونز امکان پذیر است.

این گیفت کارت، نوعی کارت اعتباری مشابه کارتهای هدیه و کارت‌های بانکی داخل ایران است که دارای یک میزان اعتبار مشخص بوده و کاربران می‌توانند به اندازه اعتبار روی کارت ٬ اپل ایدی خود را شارژ کنند. نکته مهم در مورد این کارت‌ها این است که تاریخ انقضا مشخصی ندارند و شما می‌تواند با شارژ آن در اپل ایدی ، تا زمانی که اکانت شما دارای اعتبار است از آن استفاده کنید.

اما هر کارت فقط برای یک حساب کاربری در آیتونز می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد و این به معنی آن است که  این کارت ها یک بار مصرف هستند.

 گیفت کارت آیتونز اپل 30 دلاری چیست و چه کاربردهایی دارد؟

همانطور که گفته شد هر گیفت کارت دارای میزان اعتبار مشخصی است که به وسیله آن کارت مورد نظر نامگذاری می‌شود. از این رو به گیفت کارتی که دارای 30 دلار اعتبار باشد، گیفت کارت آیتونز اپل 30 دلاری گفته می‌شود.

با استفاده از این گیفت کارت شما می‌توانید به فروشگاه آیتونز بروید و

  • اکانت آیتونز خود را به اندازه 30 دلار شارژ کنید و انواع فیلم، موسیقی، کتاب صوتی، کتاب الکترونیک، بازی های رایانه ای را خریداری کنید.
  • می‌توانید از تخفیفات این فروشگاه استفاده کنید.
  • می‌توانید اولین کسی باشید که از محصولات اورجینال فروشگاه آیتونز مطلع می‌شود تا بتوانید جدیدترین آپدیت محصولات را خریداری کنید.
  • می‌توانید برای دوستان و خانواده خود گیفت کارت آیتونز هدیه بفرستید.

نحوه خرید از اپ استور کاملا تصویری

خرید گیفت کارت آیتونز اپل 30 دلاری

خرید گیفت کارت‌های آیتونز اپل 30 دلاری برای ایرانیان بسیار آسان است چرا که فروشگاه‌های اینترنتی زیادی این محصول را در سبد خرید خود جای داده‌اند. اما باید دقت داشته باشید که از سایت های اینترنتی معتبر خرید نمایید.

شما ٬ در سایت ما می‌توانید لیستی از گیفت کارت‌های آیتونز اپل را مشاهده کنید که متعلق به انگلیس و آمریکا و سایر کشورهای عرضه کننده هستند.

در حین مشاهده هر گیفت کارت آیتونز حتما دقت داشته باشید که کشور ارائه دهنده آن کدام است چرا که شما فقط می‌توانید از گیفت کارت آیتونزی استفاده نمایید که کشور آن با کشور اپل آیدی شما یکسان باشد.

پس از انتخاب این گیفت کارت و تکمیل فرآیند ثبت نام و سپس پرداخت از طریق درگاه بانکی ٬ شما یک کد دریافت خواهید کرد که با رفتن به فروشگاه آیتونز و ورود به حساب کاربری خود می توانید از قسمت ردیم ، با وارد کردن کد گیفت کارت مورد نظر حساب کاربری خود را شارژ کنید.

شما می توانید به صورت اورجینال گیفت کارت اپل ، اپل استور یا آیفون را از سایت پرشین گیفت کارت خریداری کنید.

همان طور که قبلا هم ذکر شد گیفت ایتونز 30 دلاری تاریخ انقضا ندارد و می توانید در هر زمانی که مد نظر داشتید کد گیفت کارتتان را در اکانت خود شارژ نمایید.

دقت کنید که این سایت به مدت 48 ساعت از گیفت کارت های خریداری شده پشتیبانی می نماید.


خرید گیفت کارت اپل آیتونز 30 دلاری امریکا ٬ گیفت کارت آیتونز 30 دلاری امریکا اورجینال ٬ گیفت اپل آیتونز 30 دلاری امریکا تحویل آنی ٬ گیفت کارت اپل 30 دلاری امریکا
خرید گیفت کارت اپل آیتونز 30 دلاری امریکا ٬ دلاری گیفت کارت اپل آیتونز امریکا ٬ اپل کارت آیتونز 30 دلاری امریکا ٬ گیفت اپل آیتونز 30 دلاری امریکا
گیفت اپل آیتونز 30 دلاری امریکا ٬ گیفت کارت اپل 30 دلاری امریکا ٬ خرید گیفت کارت آیتونز 30 دلاری امریکا ٬ اپل کارت آیتونز 30 دلاری امریکا
اپل کارت آیتونز 30 دلاری امریکا ٬ گیفت اپل آیتونز 30 دلاری امریکا ٬ گیفت اپل آیتونز 30 دلاری امریکا خرید گیفت کارت اپل آیتونز 30 دلاری امریکا