خرید گیفت کارت اوریجین

خرید گیفت کارت اوریجین

خرید گیفت کارت اوریجین اکسس

آیا می‌دانید گیفت کارت اوریجین چیست و چه کاربردهایی دارد؟ چگونه می‌توان این گیفت کارت را تهیه و از آن استفاده نمود؟ خرید گیفت کارت اوریجین اکسس یکی از گیفت کارت‌های بسیار پر کاربرد برای گیمرهایی است که از شبکه مدیریت بازی اوریجین استفاده می کنند. شرکت اوریجین فعالیتی مشابه شرکت استیم دارد و فعالیت خود را از سال 2011 شروع کرده است. برای خرید کش کارت origin به سایت پرشین گیفت کارت مراجعه کنید.

گیفت کارت اوریجین

گیفت کارت اوریجین چیست؟

اوریجین توسط کمپانی الکترونیک آترز ، چشم به جهان گشود و عمده فعالیت های آن در حوزه عرضه دیجیتال بازی های Ea Games است.

امروزه برنامه اوریجین که بازی های Ea را مدیریت می‌کند در اختیار تمام کاربران قرار دارد و می توانند از بازی های محبوب آن مانند fifa world، call off duty, Battlefront و مجموعه ای ارزشمند از بازی ها دسترسی داشته باشند.

اما نکته مهمی که در مورد این برنامه وجود دارد این است که برای استفاده از آن و شارژ کردن اکانت اوریجین شما به یک گیفت کارت مخصوص این شرکت نیاز خواهید داشت.

در ادامه به معرفی گیفت کارت اوریجین و نحوه خرید و استفاده از آن می پردازیم و تفاوت این گیفت کارت با گیفت کارت استیم را برای شما شرح خواهیم داد.

معرفی گیفت کارت اوریجین

گیفت کارت اوریجین گونه دیگری از انواع گیفت کارتهای فیزیکی است که برای شارژ اکانت اوریجین کاربرد دارد. این کارت اغلب در انواع 20 و 60 دلاری ٬ 10 و 25 پوندی عرضه می‌شود و تا زمانی که اعتبار پولی روی کارت باقی بماند، قابل استفاده خواهد بود.

همانند سایر گیفت کارت ها ، گیفت کارت اوریجین تاریخ انقضا مشخصی ندارد. اوریجین کارت با نام کش کارت origin نیز عرضه می شود.

نکته مهم:

برای پرداخت در فروشگاه اوریجین می توان از طریق کردیت کارت و یا اکانت پی پال نیز اقدام کرد اما از آنجا که این دو مورد برای ایرانیان تحریم است استفاده از این دو کارت به هیچ عنوان توصیه نمی گردد و تنها استفاده از گیفت کارت اوریجین می تواند مفید باشد. اما در هر صورت لازم است با ip های غیر ایرانی وارد این برنامه شوید.

آموزش استفاده و شارژ اکانت اوریجین کاملا تصویری

کاربرد کش کارت origin

با استفاده از کش کارت origin می توانید از تمام قابلیت ها و کاربردهای این کارت در برنامه اوریجین استفاده کنید. از جمله این کاربردها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پس از خرید کش کارت origin شما می توانید اکانت این برنامه را شارژ نموده و به بیش از 20 بازی متنوع این برنامه بصورت رایگان دسترسی داشته باشید.
  • شما می توانید با استفاده از گیفت کارت اوریجین اکسس یک هفته زودتر از تمام کاربران لذت بازی های جدید را تجربه کنید. شما به نسخه های اصلی بازی ها دسترسی خواهید داشت و پیش از آنکه بازی مورد نظر اصلا عرضه شود می توانید آن را تجربه کنید.
  • می توانید تمام بازی های فروشگاه اوریجین را با تخفیف بیش از 10 درصد خریداری کنید.
  • به آپدیت همه بازی ها دسترسی خواهید داشت
  • می توانید بازی های محبوب اوریجین را با تخفیف بسیار بیشتری دریافت کنید

تفاوت گیفت کارت اوریجین با استیم والت

همانطور که گفته شد اوریجین و استیم شباهت های بسیار زیادی دارند و هر دو به عنوان شرکت های مدیریت بازی های دیجیتال بسیار موفق بوده اند. اما اگر به طور موشکافانه تر به بررسی این دو بپردازیم خواهیم دید که تفاوت هایی بین آنها نیز دیده می شود:

  • هنگام ثبت نام در شبکه استیم کاربران می توانند اطلاعات کاربری خود را ویرایش کنند و هر زمان که لازم بود ایمیل و پسورد خود را تغییر دهند اما در اوریجین چنین قابلیتی وجود ندارد.
  • در شبکه استیم هیچگونه گارانتی یا ضمانت نامه ای برای بازی ها ارائه نمی شود این درحالیست که در اوریجین تمام بازی ها دارای گارانتی بوده و در صورت نارضایتی در بازه زمانی معینی می توانید بازی را پس دهید.
  • در استیم اگرچه می توانید ایمیل و پسورد خود را تغییر دهید اما امکان تغییر نام یوزر وجود ندارد اما در شبکه اوریجین به سادگی می توانید نام یوزر خود را تغییر دهید.
خرید گیفت کارت origin

برای خرید گیفت کارت اوریجین اکسس می توانید این گیفت کارت را انتخاب نمایید و پس از انجام مراحل ثبت نام و پرداخت کش کارت origin برای شما ارسال می گردد.

پس از آن به سایت اوریجین بروید و از بخش sign in وارد اکانت کاربری خود شوید. پس از ورود به حساب اوریجین بر روی گزینه Ea Account and Billing وارد صفحه شارژ اکانت می شوید.

در صفحه جدید بر روی گزینه payment methods را انتخاب کنید. سپس روی گزینه add more کلیک کنید و کد شارژ اوریجین خود را وارد کنید. در نهایت با زدن دکمه submit اکانت شما شارژ می شود و می توانید از امکانات این اکانت استفاده کنید.

عنوان

Go to Top