گیفت کارت اوریجین انگلیس

روش ساخت اکانت در اوریجین

ابتدا وارد سایت اوریجین می شوید و سپس از گوشه سمت چپ گزینه register را می زنید. در کادری که نمایان می شود کشور و تاریخ تولد خود را وارد می کنید و تیک زیر آنرا می زنید و ادامه می دهید. در این قسمت باید ایمیل ، پسورد ، نام و نام خانوادگی خود را می نویسید. اکنون یکی از سوالات داخل مستطیل را انتخاب و جواب آنرا مشخص می کنید ، دقت کنید که باید سوال و جواب آنرا در ذهن خود بسپارید و یا روی کاغذی بنویسید تا در مواقع ضروری بتوانید آنرا به کار بگیرید. پس از آن باید Create Account را بزنید و در انتها گزینه Get started را بزنید تا حساب کاربری شما فعال شود.

با خرید گیفت کارت اوریجین انگلیس همه گیمرها می توانند با دانلود نرم افزار اوریجین ، بازی مورد نظر خود را دانلود کنند و یا به اجرای گیم ها آنلاین بپردازند و حتی تجربه بازی خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. به کمک این گیفت کارت می شود با دوستان خود چت کرد. گیفت کارت اوریجین انگلیس یکی از کارت های پرمخاطب برای گیمرها می باشد چون می توانند به وسیله آن به محصولات EA دسترسی پیدا کنند.

اعتبارهای گیفت کارت اوریجین پوند

برای خرید گیفت کارت origin انگلیس کافی است تا به فروشگاه پرشین گیفت کارت مراجعه کنید و با ثبت سفارش بسته مورد نظر ، کد دیجیتالی آن در اسرع وقت بر روی ایمیل شما ارسال می گردد.

1 ) گیفت کارت 10 پوندی origin انگلیس

2 ) گیفت کارت 25 پوندی origin انگلیس

در سال 2011 شرکت الکترونیک آرتز یک برنامه مدیریت گیم مانند استیم به نام origin ایجاد کرد و شروع به فعاليت نمود. اما نسبت به سیستم استيم يك تفاوت عمده دارد و آن این كه برنامه اوریجین فقط برای بازی های شرکت EA كاربرد دارد و قابل استفاده می باشد. درست است که برخی بازی های تحت شبکه استیم ، تحت سرویس اوریجین نیز هستند مثل بازی Generals ولی بیشتر بازی های EA Games تحت اوریجین می باشدن كه از نامی ترین آنها می شود به فيفا ، Battlefield ، NFS MW ، Call Of Duty ، بتل فرانت و بسياری ديگر از گیم های پرهيجان و جذاب اشاره نمود. با خرید گیفت کارت اوریجین از فروشگاه پرشین گیفت کارت می توانید علاوه بر این بازی ها از 20 بازی رایگان اوریجین نیز بهره ببرید.

کاربردهای گیفت کارت اوریجین پوند

از جمله کاربردهای گیفت کارت origin انگلیس می شود به موارد زیر اشاره کرد:

1 ) وجود بیش از 20 گیم مجانی که با عضویت در اوریجین و شارژ اکانت خود قابل دسترسی می باشند.

2 ) یک هفته زودتر از دیگر گیمرها به تجربه بازی جدید EA بپردازید. شما هم می توانید نسخه آزمایشی و هم نسخه کامل آنرا امتحان کنید.

3 ) به وسیله این گیفت کارت می توانید در زمان خرید از 10 درصد تخفیف اوریجین استفاده کنید و حتی در برخی از موارد این تخفیف به مجموع تخفیف های شما افزوده می شود.

چند نکته مهم در مورد گیفت کارت اوریجین انگلیس

1 ) پیش از هر اقدامی باید در فروشگاه اوریجین یک اکانت داشته باشید تا بشود اقدام به خرید محصول کرد.

2 ) برای فعال سازی گ

یفت کارت خریداری شده باید با یک اینترنت با سرعت مطلوب اقدام به این کار نمایید.

3 ) می بایست از یک وی پی ان برای انجام عملیات فعال سازی استفاده کنید.

4 ) برای ساخت اکانت در اوریجین باید IP خود را به انگلیس تغییر دهید.

5 ) پس از شارژ اکانت خود به وسیله گیفت کارت origin انگلیس نمی توانید موجودی اکانت خود را به حساب شخص دیگری انتقال دهید.

6 ) به علت تحریم بودن ایران امکان استفاده از کارت های اعتباری بین المللی برای شارژ اکانت اوریجین میسر نیست و بهترین روش برای انجام این کار استفاده از گیفت کارت اوریجین انگلیس می باشد.

7 ) این گیفت کارت تاریخ مصرف ندارد و در استفاده از آن با محدودیتی روبرو نمی شوید.

سایر محصولات

در سایت پرشین گیفت کارت محصولات متنوع دیجیتالی وجود دارد و شما می توانید علاوه بر خرید گیفت کارت اوریجین انگلیس اقدام به خرید آنها نمایید مثل:

1 ) گیفت کارت بیت کوین

2 ) گیفت کارت امریکن اکسپرس

3 ) گیفت کارت Best Buy

4 ) سکه بازی آواکین لایف

5 ) گیفت کارت بازی ورد آف وار کرافت

6 ) گیفت کارت استیم والت

7 ) گیفت کارت بازی Jagex Runescape

8 ) گیفت کارت مولتی گیم کارت

9 ) گیفت کارت وال مارت

10 ) و سایر محصولات پرشین گیفت کارت

در زمان خرید گیفت کارت اوریجین به موجودی آن و اعتبار مورد نیاز خود توجه کنید زیرا محصول فروخته شده امکان تعویض و یا عودت را ندارد. پس از دریافت کد دیجیتالی محصول خریداری شده نیز باید در حفظ آن کوشا باشید زیرا مثل پول نقد می ماند.

سایت پرشین گیفت کارت دارای تیم خبره و قدرتمند در زمینه گیفت کارت و جم می باشد که در بخش پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت مشغول به فعالیت هستند. این تیم می تواند شما را از لحظه ثبت سفارش تا زمان تحویل محصول و حتی قبل و بعد از آن همراهی نماید.

شما پس از خرید گیفت کارت اوریجین انگلیس از فروشگاه پرشین گیفت کارت ، آنرا در اسرع وقت و با کمترین قیمت و به صورت آنی تحویل خواهید گرفت.

پیشنهاد ما جهت خرید گیفت کارت اوریجین انگلیس ، فروشگاه پرشین گیفت کارت می باشد که تمامی مراحل خرید را به بهترین نحو برای شما فراهم کرده ‌است. شما با مراجعه به سایت پرشین گیفت کارت می توانید به راحتی تنها با چند کلیک ، گیفت کارت اوریجین انگلیس خود را تهیه کنید و در سریع ترین زمان ممکن آنرا تحویل بگیرید.

به علاوه شما می توانید به صورت شبانه روزی حتی در ایام تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان سایت پرشین گیفت کارت کمک بگیرید. تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در باب گیفت کارت اوریجین انگلیس را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آنرا دریافت نمایید.

امیدواریم که این مقاله توانسته باشد شما را با گیفت کارت origin انگلیس آشنا کند.