گیفت کارت اوریجین آلمان

وقتی که در اکانت ریجن آلمان ، گیفت کارت اوریجین آلمان خود را فعال می کنید به میزان موجودی گیفت کارت ، اکانت شما شارژ می شود. در هنگام فعال سازی گیفت کارت می بایست ، با IP آلمان وارد شوید در صورت عدم توجه به این نکته عملیات فعال سازی گیفت کارت اوریجین شما لغو و کد دیجیتالی آن ابطال می شود.

اگر بخواهید ریجن اکانت خود را تغیر دهید فقط زمانی می توانید این کار را انجام دهید که موجودی اکانت شما تمام شده باشد. گیفت کارت اوریجین یکی از محصولات فروشگاه پرشین گیفت کارت است که به کمک آن است که می توانید از فروشگاه اوریجین محصول خریداری کنید.

اعتبارهای گیفت کارت اوریجین یورو

جهت خرید گیفت کارت اوریجین آلمان از فروشگاه پرشین گیفت کارت باید مقدار اعتبار مورد نیاز خود را مشخص کنید و برای ثبت سفارش آن اقدام نمایید. پس از تکمیل کردن مراحل خرید ، کد دیجیتالی محصول در اسرع وقت بر روی ایمیل شما ارسال می شود. پس از دریافت کد محصول می توانید برای اکتیو کردن آن اقدام کنید. گیفت کارت اوریجین آلمان را می توانید از بین بسته های زیر انتخاب و خریداری کنید.

1 ) گیفت کارت 15 یورو اوریجین آلمان

2 ) گیفت کارت 20 یورو اوریجین آلمان

3 ) گیفت کارت 30 یورو اوریجین آلمان

4 ) گیفت کارت 40 یورو اوریجین آلمان

گیفت کارت اوریجین

گیفت کارت اوریجین که یکی از کالاهای شرکت EA می باشد به کمک آن می توانید اقدام به خرید بازی نمایید و محصول خریداری شده را به صورت Push بر روی دستگاه خود نصب کنید. از جمله بازی هایی که می شود به وسیله این گیفت کارت خریداری کرد می توان به: Mass Effect ، فیفا ورد ، Sims ، بتل فرانت و غیره اشاره کرد بر اساس گفته کارشناسان شرکت الکترونیک آرتس ، تاکنون هیچگونه گیفت کارت رایگان از سوی این شرکت طراحی نشده و تمامی گفته های مبنی بر وجود گیفت کارت رایگان اوریجین کذب است. بنابراین در برابر گیفت کارت اوریجین رایگان ،  اکانت رایگان اوریجین و مطالبی از این دست ، دقیق باشید و فریب اینگونه اکاذیب را نخورید. البته نرم افزار اوریجین به شکل رایگان قابل دانلود و نصب می باشد که به راحتی می توانید آنرا دریافت نمایید.

نرم افزار اوریجین

برای دانلود نرم افزار اوریجین برای سیستم عامل آی او اس می بایست به اپ استور و برای سیستم عامل اندروید باید به گوگل پلی مراجعه نمایید. برای اینکه بتوانید از همه امکانات اپلیکیشن اوریجین استفاده کنید می بایست اقدام به خرید گیفت کارت اوریجین آلمان نمایید.

جهت خرید گیفت کارت اوریجین آلمان به صورت اورجینال باید به فروشگاه های امن مراجعه کنید تا با نوع جعلی آن روبرو نشوید. چنانچه از گیفت کارت اوریجین جعلی استفاده کنید علاوه بر هدر دادن پول خود باعث مسدود شدن اکانتتان نیز می شوید.

اوریجین اسم یک سیستم آنلاین برای گیم های شرکت EA است که در آن می شود به انواع بازی و محتواهای درون آن دست پیدا کرد. گیفت کارت اوریجن یک اعتبار پیش پرداخت است که به وسیله آن می شود به خدمات و محصولات اوریجین دست یافت.

نکات کلیدی برای خرید گیفت کارت اوریجین

حال می خواهیم به بیان چند نکته در مورد گیفت کارت اوریجین آلمان بپردازیم:

1 ) این کارت شارژ فاقد تاریخ مصرف است و تا زمانی که موجودی آن به پایان نرسد قابل بهره برداری می باشد.

2 ) پس از اینکه این کارت هدیه را فعال کردید می توانید به کمک آن اقدام به خرید بازی و محصولات موجود در اوریجین نمایید.

3 ) برای خرید مستقیم از اوریجین ، بهترین راه استفاده از گیفت کارت اوریجین آلمان می باشد.

4 ) شرکت اوریجین با طراحی این گیفت کارت ، راه را برای خرید آسان از اوریجین برای همه دوستداران بازی های شرکت EA فراهم کرده است.

5 ) و بسیاری دیگر از خصوصیات این محصول پرمخاطب.

سایر محصولات

شما می توانید از فروشگاه پرشین گیفت کارت علاوه بر گیفت کارت اوریجین آلمان از دیگر محصولات این فروشگاه نیز خرید کنید مثل:

1 ) گیفت کارت EA Play برای مک و پی سی

2 ) گیفت کارت بتل نت بلیزارد

3 ) اپل آی دی وریفای شده آمریکا

4 ) گیفت کارت EA Access ایکس باکس

5 ) گیفت کارت مولتی گیم کارت

6 ) گیفت کارت بازی ورد آف وار کرافت

7 ) گیفت کارت بازی Jagex Runescape

8 ) گیفت کارت گو کش گیم کارت

9 ) گیفت کارت بازی کراس فایر

10 ) و بسیاری دیگر از محصولات فروشگاه پرشین گیفت کارت

ارتباط با بخش پشتیبانی وبسایت

سبب تحریم بودن ایران کاربرها نمی توانند به راحتی و به وسیله کارت های اعتباری مانند مستر کارت از فروشگاه اوریجین خرید کنند. کاربران مقیم ایران می توانند به وسیله گیفت کارت اوریجین آلمان برای خرید از فروشگاه اوریجین آماده شوند و بدون کوچکترین دردسری اقدام به این کار نمایند.

در سایت پرشین گیفت کارت عضو شوید و ساخت پروفایل شخصی و خرید اینترنتی گیفت کارت اوریجین آلمان را به راحتی و با فشردن چند کلیک تجربه کنید. حتماٌ به فروشگاه پرشین گیفت کارت مراجعه کنید تا با آسودگی خاطر از طریق پرداخت با درگاه بانکی امن ، گیفت کارت اوریجین آلمان خود را به صورت آنی تحویل بگیرید و از خدمات پس از فروش پرشین گیفت کارت استفاده نمایید.

فروشگاه پرشین گیفت کارت برای ارائه گیفت کارت اوریجین آلمان با مناسب ترین قیمت و پشتیبانی قدرتمند همیشه در کنار شما خواهد بود و می توانید در صورت داشتن هر سوالی ، با ما تماس حاصل فرمایید.

سایت پرشین گیفت کارت با داشتن سابقه درخشان خود در حوزه فروش گیفت کارت و جم تا کنون توانسته رضایت مشتریان این سایت را جلب نماید و با تحویل فوری و قیمت مناسب در بین کاربرها از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

شما می توانید به صورت شبانه روزی و آنلاین حتی در روزهای تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان سایت پرشین گیفت کارت کمک بگیرید. تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در مورد خرید گیفت کارت اوریجین آلمان را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آنرا دریافت نمایید.

گیفت‌ کارت‌ های ارائه شده در فروشگاه پرشین گیفت کارت همگی از سورس اورجینال ، بدون واسطه و بدون تاریخ مصرف می ‌باشند. به وجود آوردن حس اعتماد و اطمینان در مشتری همیشه از اصول کاری پرشین گیفت کارت بوده و به این اصول نیز کماکان پایبند است.