گیفت کارت اوریجین آمریکا

گیفت کارت اوریجین آمریکا

روش ساخت حساب کاربری در Origin :

ابتدا براساس سیستم دستگاه تان نرم افزار اوریجین را نصب کنید. برنامه را اجرا نمایید و روی گزینه Create An Account کلیک کنید تا وارد صفحه ایجاد اکانت شوید.

در این بخش تاریخ تولد و ریجن خود را وارد نمایید و به مرحله بعد بروید. در صفحه بعدی می بایست ایمیل خود را مشخص کنید و یک رمز عبور نیز تعیین نمایید.

در همین بخش نام کاربری دلخواهتان را وارد کنید و پس از آن با زدن تیک I Am Not Robot به مرحله بعدی بروید. در کادر نمایان شده باید یک سوال امنیتی را گزینش کنید ( این سوال و جواب آنرا باید حتماٌ به خاطر بسپارید و یا جایی مطمئن یاداشت کنید ) تا بعدها در صورت مواجهه با مشکل بتوانید حساب خود را بازیابی کنید.

سپس روی گزینه Create Account کلیک نمایید تا اکانت شما به طور کامل ساخته شود. با پایان یافتن مراحل ساخت اکانت می ‌توانید وارد محیط نرم افزار شوید.

برای خرید از فروشگاه اوریجین می توان از کارت های اعتباری بین المللی مثل مستر کارت کمک بگیرید. ولی به علت تحریم بودن ایران امکان استفاده از کریدیت کارت ها برای کاربران مقیم ایران با مشکلات زیادی همراه است که اصلاٌ مقرون به صرفه نیست. بهترین راه برای انجام این کار استفاده از گیفت کارت اوریجین آمریکا است که برای تهیه آن می توانید به فروشگاه پرشین گیفت کارت مراجعه کنید و از بین پک های موجود ، بسته مورد نظر را ثبت سفارش نمایید:

1 ) گیفت کارت 20 دلاری اوریجین آمریکا

2 ) گیفت کارت 60 دلاری اوریجین آمریکا

3 ) گیفت کارت 120 دلاری اوریجین آمریکا

یکی از نکات اساسی که باید در مورد استفاده از گیفت کارت اوریجین بدانید این است که با مشخص کردن ریجن مورد نظر ، واحد پول گیفت کارت شما نیز واحد پول همان کشور می گردد. ضمن اینکه تغییر ریجن فقط زمانی مقدور است که شارژ اکانت شما به اتمام رسیده باشد.

روش مشاهده ریجن اکانت اوریجین :

برای انجام این کار باید وارد حساب اوریجین خود شوید و پس از آن به بخش EA Account And Billing مراجعه کنید. سپس در این صفحه به بخش Regional Settings بروید و در آنجا و در مقابل گزینه Country/ Region می توانید کشور اکانت خود را مشاهده کنید.

استفاده از حساب اوریجین چه خدمات ویژه ای را در اختیار کاربر می گذارد؟

1 ) باید بگوییم مدت زمانی که شما صرف ساخت اکانت اوریجین می نمایید ارزش دارد چون شما می توانید بازی های مود نظرتان را به شکل اوریجینال تهیه کنید و از تخفیفات فصلی و مناسبتی اوریجین نیز استفاده نمایید.

2 ) ضمن اینکه شرکت EA هر چند وقت یکبار گیم های رایگانی را جهت دانلود در اختیار کاربرانش قرار می دهد. قابل بیان است که این گیم ها که به صورت رایگان در اختیار کاربران گذاشته می شوند واقعاً ارزش دانلود را دارند.

3 ) از دیگر امکانات اکانت اوریجین این می باشد که دانلودهای اوریجین قابلیت توقف و ادامه یا همان Resume را دارد و کاربران ایرانی نباید نگران سرعت پایین اینترنت خود باشند.

4 ) ویژگی دیگر این است که چنانچه بازی مورد نظر شما به حسایتان اضافه شد ، آن گیم برای همیشه در اکانت شما باقی خواهد ماند و هر موقع که خواستید می توانید آنرا بر روی دیوایس خود دانلود کنید.

به وسیله گیفت کارت اوریجین امریکا می توانید از خدمات EA استور استفاده نمایید. می توانید به کمک این گیفت کارت اقدام به دانلود و تجربه گیم های آنلاین کنید.

اگر می خواهید دوستان اهل گیم خود را خوشحال نمایید می توانید گیفت کارت اوریجین آمریکا را به آنها هدیه دهید.

به یاد داشته باشید که با تهیه گیفت کارت اوریجین امریکا می توانید به 20 گیم رایگان دسترسی پیدا کنید که در قسمت Vault در دسترس قرار دارند.

شارژ اکانت اوریجین با استفاده از گیفت کارت اوریجین آمریکا :

اگر اکانت اوریجین دارید که کارتان راحت است و اگر نه باید ابتدا یک اکانت در اوریجین بسازید. سپس باید نرم افزار اوریجین را دانلود کنید و از قسمت Origin گزینه Redeem Product Code را کلیک کنید.

پس از آن در کادر مشخص شده ، کد گیفت کارت اوریجین امریکا که خریداری کرده اید را وارد کنید و گزینه ادامه را بزنید و عملیات شارژ را به اتمام برسانید.

در فروشگاه پرشین گیفت کارت می توانید علاوه بر تهیه گیفت کارت اوریجین آمریکا از دیگر محصولات این فروشگاه نیز خرید کنید مانند:

1 ) جم بازی کلش آف زامبیز

2 ) گیفت کارت امریکن اکسپرس

3 ) گیفت کارت مولتی گیم کارت

4 ) الماس بازی Trivia Royale

5 ) گیفت کارت هتلز دات کام

6 ) جم بازی مدیر آنلاین فوتبال

7 ) گیفت کارت های پلی استیشن

8 ) گیفت کارت بتل نت بلیزارد

9 ) گیفت کارت های ایکس باکس

10 ) و سایر کالا های دیجیتالی فروشگاه پرشین گیفت کارت

سایت اینترنتی پرشین گیفت کارت ، فروشگاه انواع گیفت کارت های اورجینال است که به عنوان یک سایت معتبر برای خرید گیفت کارت اوریجین آمریکا به همراه تیم پشتیبان خبره خود آماده ارائه خدمات به شما کاربران گرامی می باشد.

شما بعد از خرید گیفت کارت اوریجین امریکا از فروشگاه پرشین گیفت کارت ، آنرا در کوتاه ترین زمان ممکن و با کمترین قیمت و به صورت فوری تحویل خواهید گرفت.

همچنین شما می توانید به صورت 24 ساعته و آنلاین حتی در ایام تعطیل و در زمان های مشخص از بخش پشتیبان سایت پرشین گیفت کارت کمک بگیرید.

تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در مورد خرید گیفت کارت اوریجین آمریکا را با این بخش در میان بگذارید و در سریع ترین زمان ممکن پاسخ آنرا دریافت نمایید.

پیشنهاد ما جهت خرید گیفت کارت اوریجین امریکا ، فروشگاه پرشین گیفت کارت است که تمامی مراحل خرید را به بهترین شکل برای شما فراهم کرده ‌است.

شما با مراجعه به سایت پرشین گیفت کارت می توانید به راحتی تنها با زدن چند کلیک ، گیفت کارت اوریجین آمریکا را تهیه کنید و پنجره ای جدید را رو به سوی اوریجین باز نمایید.

امیدواریم که این مقاله توانسته باشد شما را با گیفت کارت اوریجین امریکا آشنا سازد و شما را برای خریداری این گیفت کارت راهنمایی کند.