خرید گیفت کارت پلی استیشن مالزی

خرید گیفت کارت پلی استیشن مالزی

در صورتی که اکانت پلی استیشن مالزی دارید ، باید گیفت کارت پلی استیشن مالزی را خریداری کرده و حساب خود را با آن شارژ کنید. سپس از تمام محصولاتی که در فروشگاه پلی استیشن مالزی وجود دارد ، استفاده نمایید.

جهت خرید گیفت کارت پلی استیشن مالزی با عضویت در سایت پرشین گیفت کارت می‌ توانید به صورت آنی کارت شارژ خود را دریافت نمایید.

Gift Card پلی استیشن مالزی منحصراٌ برای اکانت های کشور مالزی قابل فعال سازی است و در صورت خرید نادرست امکان فعال کردن کد گیفت کارت خریداری شده بر روی اکانت شما میسر نخواهد بود.

با عضو شدن در فروشگاه پرشین گیفت کارت می توانید خرید امن و آسان را تجربه کنید. در نظر داشته باشید که این گیفت کارت برای همه کنسول های بازی شرکت سونی که اکانت آنها مالزی است قابل استفاده می باشد.

امیدوارم که این مقاله بتواند شما را با گیفت کارت پلی استیشن مالزی و همچنین فروشگاه اینترنتی پرشین گیفت کارت آشنا کند.

گیفت کارت های playstation موجود در فروشگاه پرشین گیفت کارت از لحاظ ریجن به چند بسته تقسیم می شوند:

1 ) گیفت کارت پلی استیشن کویت: خرید کردن از مارکت پلی استیشن کویت به وسیله این گیفت کارت و با نرخ دینار صورت می گیرد و برای کنسول های پلی استیشن با ریجن کویت کاربرد دارد.

2 ) گیفت کارت پلی استیشن دانمارک: با تهیه این گیفت کارت می توانید از فروشگاه پلی استیشن دانمارک برای کنسول ریجن دانمارک و با واحد کرون محصول خریداری نمایید.

3 ) گیفت کارت پلی استیشن فرانسه: با واحد یورو می توانید از فروشگاه پلی استیشن فرانسه به وسیله گیفت کارت پلی استیشن فرانسه برای کنسول فرانسه خود بازی خریداری کنید.

4 ) گیفت کارت پلی استیشن لهستان: اگر ریجن دستگاه پلی استیشن شما لهستان می باشد به وسیله این گیفت کارت می توانید از فروشگاه پلی استیشن لهستان و با واحد زلوتی محصول خریداری کنید.

تیم فروشگاه پرشین گیفت کارت تمام تلاش خود می کند تا رفاه شما کاربران را تضمین کند و هیچ مشکلی در هنگام خرید برایتان به وجود نیاید.

شما می توانید گیفت کارت پلی استیشن مالزی را حتی به رفقای خود نیز هدیه دهید. این Gift Card چون تاریخ مصرف ندارد می تواند انتخاب بسیار خوبی برای این کار باشد. در زمان تهیه گیفت کارت پلی استیشن مالزی دقیق باشید زیرا محصول فروخته شده تحت هیچ شرایطی تعویض و پس گرفته نمی شود.

نکته ای که در خصوص این گیفت کارت می بایست به شما منتقل کنیم این است که این گیفت کارت‌ قابل شارژ مجدد نیست و نمی شود دوباره از آن استفاده نمود. در نتیجه در صورت پایان یافتن شارژ حساب خود باید گیفت کارت دیگری را خریداری کنید.

تذکر مهم دیگر این است که شما جهت ردیم کردن گیفت کارت پلی استیشن مالزی حتماً باید با IP غیر ایران وارد شوید. زیرا که تحریم بودن ایران این مسئله را برای ما ضروری می کند.

در برخی سایت ها گیفت کارت پلی استیشن مالزی به صورت هک شده و جعلی نیز در اختیارتان قرار می ‌گیرد. به صورتی که شما متوجه آن نمی شوید و این گیفت کارت ها باعث از بین رفتن و مسدود شدن حساب شما خواهند شد.

شما می توانید همراه با تهیه گیفت کارت پلی استیشن مالزی اشتراک پلی استیشن پلاس مالزی را نیز خریداری کنید و از امکانات آن بهره مند شوید.

شما قادر هستید Gift Card پلی استیشن مالزی را با مبلغ های متفاوت از فروشگاه اینترنتی پرشین گیفت کارت تهیه کنید.

فروشگاه پرشین گیفت کارت برای راحتی کاربران خود این گیفت کارت را با واحد تومان عرضه می کند:

1 ) گیفت کارت 30 رینگیت پلی استیشن مالزی

2 ) گیفت کارت 50 رینگیت پلی استیشن مالزی

3 ) گیفت کارت 100 رینگیت پلی استیشن مالزی

4 ) گیفت کارت 200 رینگیت پلی استیشن مالزی

5 ) گیفت کارت 3 ماهه پلی استیشن پلاس مالزی

6 ) گیفت کارت 1 ساله پلی استیشن پلاس مالزی

متاسفانه به علت نوسانات ارزی قیمت گیفت کارت ها به طور مدام تغییر می کند. پیشنهاد می شود ، در زمان خرید این گیفت کارت مبلغ 200 رینگیت را انتخاب کنید. زیرا با تهیه مبلغ های پایین تر ممکن است ماه بعدی همان گیفت کارت را مجبور باشید با قیمت بیشتری خریداری کنید.

در فروشگاه پرشین گیفت کارت می توانید علاوه بر خرید گیفت کارت پلی استیشن مالزی از دیگر کالاهای این فروشگاه نیز خرید کنید مانند:

1 ) الماس برنامه بیگو لایو

2 ) جم بازی گانگستار

3 ) جم بازی ساکر رویال

4 ) جم بازی هی دی

5 ) گیفت کارت وال مارت

6 ) گیفت کارت بازی ورد آف وار کرافت

7 ) گیفت کارت بازی Jagex Runescape

8 ) گیفت کارت بازی کراس فایر

9 ) گیفت کارت های استیم والت

10 ) و دیگر کالا های سایت پرشین گیفت کارت

شما پس از خرید گیفت کارت پلی استیشن مالزی از فروشگاه پرشین گیفت کارت ، آن را در اسرع وقت و با کمترین قیمت و به صورت آنی تحویل خواهید گرفت.

پیشنهاد ما جهت خرید گیفت کارت پلی استیشن مالزی ، فروشگاه پرشین گیفت کارت است که تمامی مراحل خرید را به بهترین نحو برای شما فراهم کرده ‌است. شما با مراجعه به سایت پرشین گیفت کارت می توانید به راحتی تنها با چند کلیک ، گیفت کارت پلی استیشن مالزی خود را تهیه کنید و در سریع ترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید.

سایت پرشین گیفت کارت دارای تیم خبره و متخصص در زمینه گیفت کارت و جم می باشد که در بخش پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت مشغول به فعالیت هستند. این تیم می تواند شما را از لحظه ثبت سفارش تا زمان تحویل محصول و حتی قبل و بعد از آن همراهی نماید.

به علاوه شما می توانید به صورت شبانه روزی و بر خط حتی در روزهای تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان سایت پرشین گیفت کارت کمک بگیرید. تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده درباره خرید گیفت کارت پلی استیشن مالزی را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت نمایید.

امیدواریم که این مقاله توانسته باشد شما را با گیفت کارت مالزی شرکت پلی استیشن آشنا سازد.