گیفت کارت ورد اف وارکرافت

ورد اف وارکرافت یک گیم در ژانر نقش آفرینی چند نفره آنلاین می باشد که در سال 2004 به دست کمپانی بازی سازی Blizzard Entertainment به بازار ارائه شد. این گیم چهارمین نسخه ارائه شده از سری گیم های Warcraft است.

این بازی در سال 2001 تولید شد و در دهمین سال طراحی وارکرفت یعنی در 20 نوامبر 2004 به بازار ارائه شد.

شاید کمتر بازی را پیدا کنید که بتواند با گذشت 15 سال از زمان ارائه آن ، تاکنون گیمرهای قدیمی خود را نگه دارد و بازیکن های بیشتری را نیز به سمت خود جذب کند.

در واقع بازی World of Warcraft را می شود یک استثنا در دنیای بازی‌ های ویدیویی دانست.

زیرا این گیم نسبت به سال ‌های ابتدایی ارائه آن ، دارای طرفداران بسیار بیشتری است و کمپانی بلیزارد نیز با آپدیت های جذاب و مداوم برای این بازی توانسته جامعه بازیکنان ورد اف وارکرافت را زنده نگه دارد.

ماجرای بازی ورد اف وارکرافت و خرید گیفت کارت ورد اف وارکرافت

قصه بازی چند سال بعد از اتمام جنگ سوم بین ارک ها و انسان ها می گذرد و با سرکشی شبانه Thrall جوان ، با جادوگری سحرآمیز آغاز می شود که از خطری بزرگ خبر می دهد.

در ادامه ماجرا با Arthas  ( شاهزاده جوان لردران ) آشنا می شوید که سعی می کند تا داروی طاعونی که مردم سرزمینش به آن مبتلا شده اند را پیدا کند.

در این مسیر مجبور به گرفتن تصمیم هایی سخت و نافرمانی از فرمان های پدرش می شود و به سرزمین های شمالی سفر می کند بی اطلاع از تله ای که منتظر او است.

شبیه دیگر بازی های نقش آفرینی مولتی پلیر آنلاین برای اجرا کردن این گیم شما باید حق عضویت خود را پرداخت نمایید.

در صورتی که این کار را انجام ندهید ، کاراکتر نهایتاٌ تا مرحله 20  می تواند جلو برود در صورتی که بسیاری از خصوصیات و امکانات بازی قفل می باشند و قابل استفاده نیستند.

خرید گیفت کارت ورد اف وارکرافت world of warcraft نیز یکی از خدمات سیستم فروش پرشین گیفت کارت در ایران می باشد.

که در کوتاه ترین زمان ممکن و با مناسب ترین قیمت ممکن به شما تحویل داده می شود. بازیWorld of Warcraft  برای اندروید از Google Play قابل دانلود است و بازی ورد اف وارکرافت برای IOS نیز از App Store قابل دریافت می باشد.

با خرید گیفت کارت world of warcraft می ‌توانید به صورت تحت وب این بازی را تجربه کنید و موارد مختلف را هم در آن خریداری نمایید.

اعتبارهای خرید گیفت کارت world of warcraft

خرید گیفت کارت world of warcraft در فروشگاه پرشین گیفت کارت با میزان اعتبارهای زیر در دسترس می باشد. شما تنها کاری که باید برای تهیه آن انجام دهید ثبت سفارش است.

1 )  گیفت کارت وارکرافت 30 روزه

2 ) گیفت کارت وارکرافت 60 روزه

3 ) گیفت کارت وارکرافت 90 روزه

پس از ثبت سفارش و طی کردن مراحل خرید ، کد گیفت کارت در اسرع وقت برای شما ارسال می شود.

مراحل بازی

گیمرها در 10 سطح آغازین بازی به کشوری به نام Exile’s Reach منتقل می ‌شوند.

بعد از سطح 10 ، وارد ماجراجویی‌ های سرزمین Battle for Azeroth شده.

پس از Level پنجاه ، بالاخره امکان ورود به سرزمین‌ Shadowland را پیدا خواهند کرد. باید متذکر شویم که بالاترین سطح کنونی تعیین شده در Battle for Azeroth ، سطح 110 می باشد.

بازی ورد اف وار کرافت در سبک استراتژیک طراحی شد و با توسعه آن تبدیل به یکی از جذاب ترین ورزش های الکترونیک دنیا گردید.

با وجود طرفداران زیاد برای ورد اف وار کرافت و گیفت کارت ورد اف وارکرافت و تصمیم درست بلیزارد در تغییر ژانر بازی از استراتژی به نقش آفرینی ، محبوبیت وارکرافت به اوج خود رسید.

در هر ورژن از بازی نسبت به نسخ قبلی از لحاظ گرافیک بهتر شده ، جزئیات بیشتری هم در بازی دیده می شوند. جهان بازی نیز روز به روز پهناورتر می گردد. این کوشش و پشتکار شرکت بلیزارد باعث شده تا گیمرها نسبت به دنیای وارکرافت عشق ابدی پیدا کنند و معتاد آن شوند.

سایر محصولات

در فروشگاه پرشین گیفت کارت شما می توانید علاوه بر خرید گیفت کارت ورد اف وارکرافت world of warcraft از دیگر محصولات فروشگاه پرشین گیفت کارت نیز خرید کنید مانند.

1 ) گیفت کارت EA Play برای مک و پی سی

2 ) اپل آی دی وریفای شده آمریکا

3 ) گیفت کارت EA Access ایکس باکس

4 ) جم بازی کلش آف کلنز

5 ) گیفت کارت بازی ویزارد 101

6 ) گیفت کارت های پلی استیشن

7 ) گیفت کارت ریزر گلد آمریکا

8 ) طلا بازی استند آف 2

9 ) گیفت کارت هتلز دات کام

10 ) و بسیاری دیگر از محصولات فروشگاه پرشین گیفت کارت

در سایت پرشین گیفت کارت عضو شوید و خرید اینترنتی گیفت کارت ورد اف وارکرافت را به راحتی و با فشردن چند کلیک تجربه کنید.

حتماٌ به فروشگاه پرشین گیفت کارت مراجعه کنید. با آسودگی خاطر از طریق پرداخت با درگاه بانکی امن ، گیفت کارت ورد اف وارکرافت خود را به صورت آنی تحویل بگیرید و از خدمات پس از فروش پرشین گیفت کارت استفاده نمایید.

ارتباط با پشتیبانی وبسایت پرشین گیفت کارت

فروشگاه پرشین گیفت کارت برای خرید گیفت کارت world of warcraft با مناسب ترین قیمت و پشتیبانی قدرتمند همیشه در کنار شما خواهد بود و می توانید در صورت داشتن هر سوالی ، با ما تماس حاصل فرمایید.

سایت پرشین گیفت کارت با داشتن سابقه درخشان خود در حوزه فروش گیفت کارت و جم تا کنون توانسته رضایت مشتریان این سایت را جلب نماید. با تحویل فوری و قیمت مناسب در بین کاربرها از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

به علاوه شما می توانید به صورت شبانه روزی و آنلاین حتی در روزهای تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان سایت پرشین گیفت کارت کمک بگیرید.

تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در مورد خرید گیفت کارت ورد اف وارکرافت را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت نمایید.

گیفت‌ کارت‌ های ارائه شده در فروشگاه پرشین گیفت کارت همگی از سورس اورجینال ، بدون واسطه و بدون تاریخ مصرف می ‌باشند.

به وجود آوردن حس اعتماد و اطمینان در مشتری همیشه از اصول کاری پرشین گیفت کارت بوده و به این اصول نیز کماکان پایبند است.