گیفت کارت پلی استیشن PS5 کویت

کارت هدیه همانطور که واضح است برای هدیه دادن طراحی شده است. حتی می توانید به وسیله آن اکانت خود را شارژ نمایید. با خرید کارت هدیه پلی استیشن کویت می توانید پس از وارد کردن کد در اکانت خود از خرید گیم و نصب آنها در کنسول تان لذت ببرید .

بیشتر خدماتی که در پلی استیشن استور ارائه می شوند غیر رایگان هستند. در این باره مخاطبان این فروشگاه برای استفاده از خدمات می بایست پرداخت های ارزی بر خط انجام دهند و احتیاجات خود را مرتفع نمایند.

ویژگی های خرید گیفت کارت PS5 کویت

بسیاری گیفت کارت PS5 کویت را به خوبی می شناسند. روزانه به کالاهای این شبکه افزوده می شود.

ولی مضاف بر خدمات بازی های چند نفره و غیره ، این سیستم یک بخش خیلی مهم دارد. به نام فروشگاه پلی استیشن کویت که از مهم ترین خصلت های این مارکت می توان به موارد زیر اشاره نمود.

1 ) دانلود گیم های پلی استیشن

2 ) امکان دریافت بازی های رایگان

3 ) PS Pre-Order

4 ) دریافت دمو بازی ها و ورژن بتا گیم ها

5 ) امکان دریافت تم ها

6 ) دیدن کلیپ های تبلیغاتی برخی بازی

7 ) امکان دانلود Music

8 ) استفاده کردن از آف های بازی و دیگر کالاها

با در نظر داشتن این نکته که امکان مشاهده کد دیجیتالی گیفت کارت خریداری شده در پنل کاربری میسر است. می بایست در حفظ و نگهداری از آن بسیار دقت کنید.

اعتبارهای گیفت کارت پلی استیشن کویت

گیفت کارت پلی استیشن PS5 کویت با میزان اعتبارهای زیر در دسترس می باشد. فقط شما باید به بخش گیفت کارت های پلی استیشن در فروشگاه پرشین گیفت کارت مراجعه نمایید و بسته مورد نظر را ثبت سفارش کنید.

1 ) گیفت کارت 5 دینار پلی استیشن کویت

2 ) گیفت کارت 10 دینار پلی استیشن کویت

3 ) گیفت کارت 20 دینار پلی استیشن کویت

4 ) گیفت کارت 50 دینار پلی استیشن کویت

5 ) گیفت کارت پلی استیشن پلاس 1 ماهه کویت.

6 ) گیفت کارت پلی استیشن پلاس 3 ماهه کویت

7 ) گیفت کارت پلی استیشن پلاس 12 ماهه کویت

پس از خرید گیفت کارت پلی استیشن کویت ، کد دیجیتالی آن در کوتاه ترین زمان ممکن به دست شما می رسد.

قابل توجه است که گیفت کارت PS5 کویت فقط بر روی دستگاه های PS با ریجن کویت قابل استفاده می باشد. شما قادر نخواهید بود از این گیفت کارت برای سایر کنسول ها استفاده نمایید. پس در هنگام خرید گیفت کارت PSN به ریجن مورد نظر توجه کنید. زیرا گیفت کارت خریداری شده به هیچ عنوان پس گرفته و یا معاوضه نمی شود.

Sony در سال 1991 با تغییرات و ویرایش‌ هایی که بر روی لوح ویژه اجرا کرد. در نهایت آنرا در کنسول جدید خود یعنی PlayStation جای داد. جالب است بدانید که ایده خود کنسول PS در سال 1990 توسط کن کوتاراگی مطرح شده یود.

امکانات خرید گیفت کارت پلی استیشن کویت

گیفت کارت پلی استیشن کویت علاوه بر خرید Game خدمات متنوع زیادی را به شما ارائه می کند. مانند :

1 ) استفاده از محتواهای درون بازی ها.

2 ) تماشای سریال های تلویزیونی.

3 ) تهیه دی ال سی.

4 ) ارسال و دریافت پیام

5 ) و بسیاری دیگر

جهت ثبت سفارش گیفت کارت PS5 کویت در پرشین گیفت کارت ، ابتدا لازم است به عضویت این فروشگاه درآیید. سپس در فرم ثبت سفارش موجود ، کارت شارژ مورد نظر خود را انتخاب کنید. بعد میزان اعتبار مورد نیازتان را از میان گزینه‌ های موجود انتخاب کنید.

بهای آنرا که در سایت پرشین گیفت کارت مشخص شده است را پرداخت نمایید. پس از آن کد محصول خریداری شده از طریق اس ام اس برایتان ارسال می شود.

چنانچه می خواهید از Play Station Store کویت خرید کنید. باید ابتدا حساب خود را به کمک گیفت کارت پلی استیشن کویت شارژ کنید.

گیفت کارت های پلی استیشن Plus کویت دارای بازه زمانی هستند. در مراحل انجام بازی بر خط کاربرد دارد. همچنین Store Cash Cards کویت نیز جهت خرید محصولات مجازی مانند : بازی ، فیلم ، دیتا و نرم افزار کاربرد دارند.

باید این نکته را نیز بگوییم که امکان خرید گیفت کارت پلی استیشن کویت به صورت فیزیکی به دلیل وجود تحریم ها امکان پذیر نمی باشد. فقط کد گیفت کارت خریداری شده برای شما ارسال می گردد.

محصولات مرتبط

در سایت پرشین گیفت کارت محصولات فراوانی یافت می شوند که به راحتی می توانید آنها را خریداری نمایید.

1 ) گیفت کارت Best Buy

2 ) کد بازی های ایکس باکس

3 ) گیفت کارت ریکستی

4 ) گیفت کارت بازی سیلک راد

5 ) گیفت کارت بازی ویزارد 101

6 ) گیفت کارت های گوگل پلی

7 ) گیفت کارت ریزر گلد گلوبال.

8 ) گیفت کارت بازی گنشین ایمپکت

9 ) جم بازی بوم بیچ

10 ) و بسیاری دیگر

ارتباط با بخش پشتیبانی

به عضویت سایت پرشین گیفت کارت درآیید و ساخت پروفایل شخصی و خرید اینترنتی گیفت کارت پلی استیشن PS5 کویت را به راحتی و با فشردن چند کلیک تجربه کنید.

حتماٌ به فروشگاه ما مراجعه کنید تا با اطمینان خاطر از طریق پرداخت با درگاه بانکی امن ، گیفت کارت پلی استیشن کویت خود را به صورت آنی تحویل بگیرید. از خدمات پس از فروش پرشین گیفت کارت استفاده نمایید.

فروشگاه پرشین گیفت کارت برای ارائه گیفت کارت پلی استیشن کویت با مناسب ترین قیمت و پشتیبانی قدرتمند همیشه در کنار شما خواهد بود. می توانید در صورت داشتن هر سوالی ، با ما تماس حاصل فرمایید.

سایت پرشین گیفت کارت با داشتن سابقه درخشان خود در حوزه فروش گیفت کارت و جم تا کنون توانسته رضایت مشتریان این سایت را جلب نماید.

با تحویل فوری و قیمت مناسب در بین کاربرها از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

به علاوه شما می توانید به صورت شبانه روزی و آنلاین حتی در روزهای تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان سایت پرشین گیفت کارت کمک بگیرید. تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در مورد خرید گیفت کارت پلی استیشن PS5 کویت را با این بخش در میان بگذارید. در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت نمایید.