گیفت کارت پلی استیشن فرانسه

از پر مخاطب ترین استور ها در بین پلیر ها می توان به استور پلی استیشن فرانسه اشاره کرد که گیفت کارت مورد نیاز این فروشگاه ، گیفت کارت PS4 و یا PS5 فرانسه می باشد. این امکان برای شما فراهم است تا به کمک گیفت کارت PSN فرانسه بتوانید از خدمات متنوع playstore فرانسه استفاده کنید. این گیفت کارت فقط بر روی دستگاه های Playstation فرانسه قابل اجرا می باشد.

اگر جزء آن دسته از گیمر ها هستید که اکانت پلی استیشن کشور فرانسه را دارید باید برای استفاده از آن از شارژ اکانت psn فرانسه استفاده نمایید. اگر نمی دانید که کشور اکانت شما مربوط به چه کشوری است ، این موضوع را با بخش پشتیبان سایت پرشین گیفت کارت در میان بگذارید تا آنها شما را راهنمایی کنند.

اگر می خواهید از محصولات متنوع فروشگاه Playstation فرانسه که شامل انواع بازی ، تم ، محصولات تصویری ، جم ، خرید های درون برنامه ای ، محصولات صوتی ، دی ال سی و غیره می شود استفاده کنید باید خرید گیفت کارت PS5 فرانسه را انجام دهید.

شارژ اکانت پلی استیشن فرانسه در ایران

در ایران به علت تحریم امکان استفاده از کارت های اعتباری بین المللی مثل ویزا کارت برای شارژ اکانت پلی استیشن فرانسه وجود ندارد و یا مشکلاتی همراه است. بهترین کار برای شارژ اکانت پلی استیشن فرانسه استفاده از گیفت کارت PSN فرانسه است که بدون کوچک ترین مشکلی این کار را انجام می دهد.

بسیاری از مردم خرید کردن را یک تفریح می دانند و گیمر ها هم خرید کردن را تفریح محسوب می کنند به شرط آن که به منظور خرید گیفت کارت PSN فرانسه ، بازی ، دستگاه های یلی استیشن و کالا هایی از این دست باشد.

به علت کار بزرگی که شرکت سونی در سال 2006 انجام داد اکنون ارزش گیفت کارت PSN فرانسه افزایش پیدا کرده است و توانسته در سود دهی شرکت و همچنین محبوب تر شدن کنسول های پلی استیشن موثر باشد. این کار بزرگ تاسیس پلی استیشن نتورک می باشد.

مزایای خرید گیفت کارت PSN فرانسه

پس از تاسیس Playstaion Network، شرکت سونی اجازه خرید بازی توسط گیمر ها از استور پلی استیشن را صادر کرد. در آغاز فقط کاربران PS3 می توانستند از این موقعیت استفاده نمایند و بازی خریداری کنند اما به مرور و در سال 2008 گیمر های کامپیوتر های شخصی و همچنین پلی استیشن پرتابل توانستند از این امکانات استفاده کنند و برای خود گیم خریداری نمایند.

از مهم ترین خصوصیت گیفت کارت Playstation فرانسه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1 ) خرید بازی به راحتی

2 ) انجام بازی های چند نفره

3 ) اد کردن دوستان

4 ) دریافت و ارسال پیام

5 ) دیدن ویدئو های منسوب به بازی ها

6 ) اجرا بازی به وسیله موبایل

7 ) به وجود آوردن محدودیت برای پلیر ها و کنترل آن ها به وسیله والدینشان

8 ) و غیره

اعتبار پلی استیشن فرانسه در سایت پرشین گیفت کارت

با ردیم کردن گیفت کارت PSN فرانسه و شارژ اکانت خود به راحتی قادرید از خدمات و محصولات PlayStore فرانسه بهره مند گردید.

در زیر می توانید نمونه های خرید گیفت کارت PS5 فرانسه موجود در سایت پرشین گیفت کارت را مشاهده کنید و با توجه به نیاز خود ، اعتبار مورد نظرتان را ثبت سفارش کنید و در اسرع وقت آن را تحویل بگیرید:

1 ) گیفت کارت 5 یورویی فرانسه

2 ) گیفت کارت 20 یورویی فرانسه

3 ) گیفت کارت 50 یورویی فرانسه

4 ) گیفت کارت 3 ماهه پلی استیشن پلاس فرانسه

5 ) گیفت کارت 1 ساله پلی استیشن پلاس فرانسه

به روزرسانی کنسول پلی استیشن وخدمات آن

در گذشته به علت توجه شرکت سونی به استور پلی استیشن فرانسه سبب شده تا محبوبیت کنسول های سونی بیشتر شود و علت این محبوبیت هم توجه ویژه به محصولات و خدمات استور فرانسه است که گیمر های زیادی را به این سو کشانده است.

علاوه بر به روز رسانی کنسول پلی استیشن ، ارتباط با رفقا ، اجرا بازی ، فروشگاه پلی استیشن خدمات دیگری هم به کاربران خود ارائه می کند. از جمله این خدمات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1 ) تخفیفات ویژه در خرید بازی

2 ) امکان خرید موسیقی

3 ) امکان خرید تم

4 ) دیدن دمو ارائه شده توسط سازنده های بازی ها

5 ) دریافت گیم های غیر پولی

6 ) Pre-Order ( پیش خرید ) بازی های پلی استیشن

7 ) و خدمات متنوع دیگر

محصولات متنوع فروشگاه پرشین گیفت کارت

فروشگاه پرشین گیفت کارت همیشه می کوشد تا محصولات متنوع تری را در اختیار کاربران خود قرار دهد. از جمله این محصولات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1 ) گیفت کارت های اپل آیتونز

2 ) گیفت کارت نینتندو سوئیچ

3 ) گیفت کارت بتل نت بلیزارد

4 ) گیفت کارت مستر کارت آمریکا

5 ) گیفت کارت وال مارت

6 ) گیفت کارت EA Play برای MAC و PC

7 ) گیفت کارت های آمازون

8 ) گیفت کارت ریزر گلد گلوبال

9 ) گیفت کارت بازی لیگ آف لجندز

10 ) و کالا های دیگر

فروشگاه پرشین گیفت کارت دارای بخش پشتیبان می باشد که از کارشناسان خبره در زمینه جم و گیفت کارت تشکیل شده است. این تیم همیشه از لحظه ثبت سفارش محصول تا زمان تحویل و حتی قبل و پس از آن همراه شما می باشد.

گیفت کارت PSN فرانسه شیوه ای نو برای PlayStore

شما بعد از خرید گیفت کارت Playstation فرانسه از فروشگاه پرشین گیفت کارت ، آن را در کوتاه ترین زمان ممکن و با کمترین قیمت و به صورت فوری تحویل خواهید گرفت.

همچنین شما می توانید به صورت 24 ساعته حتی در ایام تعطیل و در زمان های مشخص از بخش پشتیبان سایت پرشین گیفت کارت کمک بگیرید. تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در مورد خرید گیفت کارت Playstation فرانسه را با این بخش در میان بگذارید و در سریع ترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت نمایید.

پیشنهاد ما جهت خرید گیفت کارت PSN فرانسه ، فروشگاه پرشین گیفت کارت است که تمامی مراحل خرید را به بهترین شکل برای شما فراهم کرده ‌است. شما با مراجعه به سایت پرشین گیفت کارت می توانید به راحتی ، شارژ اکانت psn فرانسه را تهیه کنید و مسیری جدید را رو به سوی PlayStore باز کنید.

امیدواریم که این مطالب توانسته باشد شما را با روش خرید گیفت کارت پلی استیشن فرانسه آشنا کند.