گیفت کارت لیگ اف لجندز

گیفت کارت لیگ اف لجندز

خرید گیفت کارت لیگ اف لجندز

خرید گیفت کارت leage of legends

League of Legends یک گیم میدان مبارزه آنلاین چند نفره می باشد که به آن MOBA هم می گویند.

این یکی از جذاب ترین بازی ها و همچنین یکی از بزرگترین گیم ها نیز می باشد. در حالت بازی استاندارد ، 10 بازیکن به دو تیم 5 نفره تقسیم می گردند و بر روی نقشه ای به نام Summoner’s Rift جنگ می کنند.

هر کدام از این بازیکنان یک کاراکتر را کنترل می کنند که به عنوان قهرمان شناخته می شوند.

این بازی توسط شرکت Riot Games برای سیستم عامل های مک و ویندوز طراحی شده است که برگرفته از مدل های بازی WarCraft III می باشد. لیگ اف لجندز یکی از پر مخاطب ترین گیم های آنلاین به سبک استراتژیک می باشد که Multiplayer و آنلاین بودن آن جذابیتش را چند برابر نموده است.

شرکت ریوت با ساخت این بازی توانست راه صد ساله را یک شبه طی کند.

سبک بازی لیگ اف لجندز به صورت نبردهای تیمی و میدانی مولتی پلیر آنلاین است. از نکات مهم بازی مشارکت در نبردهای تیمی جهت رسیدن به پیروزی است. لیگ آف لجندز با عنوان دفاع از اقوام طراحی شده است.

در مدت این چند سال که گیم در نسخه های گوناگون خود تقدیم کاربران و پلیرها گردیده به آسانی تبدیل به یک گیم اعتیاد آور شده است. بر عکس بسیاری از گیم های این سبک ، دشمنان این بازی براحتی کشته نمی شوند و باید از محتواهای درون بازی نیز برای تقویت نیروهای خودی استفاده کرد.

محبوبیت این بازی به قدری زیاد است که به نام یک ورزش شناخته شده و مسابقات عظیمی در سراسر جهان بر اساس این گیم تشکیل و برگزار می شوند.

لیگ اف لجندز به قدری پر مخاطب است که برخی از گیمرها برای اینکه زودتر به سطح های بالا برسند حاضر هستند که پول و هزینه بسیاری را خرج کنند. اما نیاز به این کار نیست هر کاربری می تواند با تهیه گیفت کارت لیگ اف لجندز با مناسب ترین قیمت ، تجهیزات مورد نیاز خود را خریداری نماید.

این بازی به شکل فانتزی و با استفاده از طرح های تخیلی و افسانه ‌ای ساخته شده است.

برای تهیه و خرید گیفت کارت leage of legends می توانید به فروشگاه پرشین گیفت کارت مراجعه نمایید و این کالا را با کشورهای محتلف خریداری کنید:

1 ) گیفت کارت لیگ اف لجندز استرالیا

2 ) گیفت کارت لیگ اف لجندز برزیل

3 ) خرید گیفت کارت leage of legends کره

4 ) گیفت کارت لیگ اف لجندز نیوزلند

5 ) گیفت کارت لیگ اف لجندز آمریکای شمالی

6) خرید گیفت کارت leage of legends ترکیه

League Of Legends به دليل جذاب بودن آن و ميدان های مبارزه آنلاينش محبوبیت زيادی در اروپا و آمريكا دارد. در طی ساليان گذشته که اين گیم در نسخه های گوناگون تقدیم گیمرها و کاربرها شد ، تبدیل به یک بازی مهیج و اعتیاد آور گردیده است.

یکی از مشخصات ویژه این بازی به دست اوردن امتیاز یا Riot Points می باشد که هرچقدر بتوان RP بیشتری کسب کرد Hero یا چمپیون های بیشتری را می شود به تیم جنگی خود اضافه نمود و توان و شکست ناپذیری آنها را بالا برد.

به کمک گیفت کارت لیگ اف لجندز می توان اقدام به خرید لباس ها و ملزومات اضافی جنگی نمود. محیط گرافیکی بازی رضایت بخش است که تا الان توانسته اقشار زیادی از جامعه متشکل از کوچک تا بزرگسال را به خود جذب کند.

چگونه برنده شویم؟

هدف اصلی در بازی لیگ اف لجندز از بین بردن پایگاه تیم رقیب است ، اما این کار راحتی نیست. دشمنان شما نیز همه تلاش خود را برای نابودی شما و از بین بردن مقر شما انجام خواهند داد. هر مقر دارای یک سری مینیون و برجک یا Tower است که در طول اجرای بازی مینیون ها به طور مداوم تخم ریزی می کنند.

اگر در آغاز یک بازی قصد این را دارید که مستقیماً به پایگاه رقیب حمله کنید ، مطمئناً کشته خواهید شد چون که قهرمان شما در آغاز بازی ضعیف و بی تجربه است.

شما می توانید از سایت پرشین گیفت کارت کالاهای دیجیتالی دیگری را نیز بخواهید و اقدام به خرید آنها نمایید مانند:

1 ) گیفت کارت های آمازون

2 ) گیفت کارت های پلی استیشن

3 ) گیفت کارت مولتی گیم کارت

4 ) الماس بازی Trivia Royale

5 ) گیفت کارت های اسپاتیفای

6 ) گیفت کارت گوگل پلی آمریکا

7 ) گیفت کارت استیم والت آرژانتین

8 ) گیفت کارت EA Access ایکس باکس

9 ) گیفت کارت بازی ویزارد 101

10 ) و بسیاری دیگر از محصولات وبسایت پرشین گیفت کارت

سایت پرشین گیفت کارت دارای تیم خبره و قدرتمند در زمینه جم و گیفت کارت می باشد که در بخش پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت مشغول به فعالیت هستند. این تیم می تواند شما را از لحظه ثبت سفارش تا زمان تحویل محصول و حتی قبل و بعد از آن همراهی نماید.

شما پس از خرید گیفت کارت لیگ اف لجندز از فروشگاه پرشین گیفت کارت ، آنرا در اسرع وقت و با کمترین قیمت و به صورت آنی تحویل خواهید گرفت.

لازم به ذکر است که بخش پشتیبان این سایت در ساعات مشخص پاسخگوی سوالات شما در زمینه خرید گیفت کارت leage of legends می باشد.

در صورت بروز هر مشکل و یا داشتن هر سوالی در مورد خرید گیفت کارت لیگ اف لجندز می توانید آنرا با بخش پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت در میان بگذارید و پاسخ لازم را دریافت نمایید. تیم پشتیبان آنلاین پرشین گیفت کارت به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته پاسخگوی شماست حتی در ایام تعطیل.

اگر این مطالب پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در باب خرید گیفت کارت لیگ آف لجندز نبود ، می توانید آنها را با کارشناس ‌های بخش پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت در میان بگذارید. آنها در اسرع وقت پاسخ همه سوالات شما در مورد این محصول را خواهند داد.

تمام محصولات سایت پرشین گیفت کارت به صورت اورجینال از سورس های معتبر خریداری شده اند و صد در صد قانونی و قابل اعتماد می باشند و باعث مسدود شدن اکانت شما نمی شوند. با خیال آسوده از فروشگاه پرشین گیفت کارت ، گیفت کارت لیگ اف لجندز را خریداری کنید.

عنوان

Go to Top