گیفت کارت آیتونز اپل اروپا

به کمک خرید گیفت کارت آیتونز اپل اروپا  می توان از فروشگاه آیتونز موسیقی ، فیلم ، کتاب صوتی وبرنامه های مورد نیاز دستگاه های کمپانی اپل را خریداری و دانلود کرد. خرید گیفت کارت آیتونز اپل اروپا در حقیقت کارت هدیه کمپانی اپل است که از آن جهت خرید فیلم، موسیقی، اپلیکیشن و غیره می توان استفاده نمود. این گیفت کارت ها معمولا به شکل مجازی هستند و موجودی آن ها قابل انتقال به کارت یا حساب دیگر نمی باشد.

خرید اپل آیتونز اروپا

آیتونز ( iTunes ) یک برنامه چند رسانه ای است که به وسیله شرکت اپل ساخته شده است و به شکل رایگان در اختیار کاربران محصولات این کمپانی قرار می گیرد. از این نرم افزار برای جابجایی موسیقی فیلم و عکس از روی کامپیوتر به دیوایس های اپل استفاده می شود.

می شود گفت که آیتونز پل ارتباطی بین محصولات شرکت اپل از جمله آیفون ، آیپاد و آیپد می باشد و بدون کمک این نرم افزار تقریبا دسترسی و بروز رسانی فایل ها بر روی آیفون ، آیپد ، آیپاد امکان پذیر نمی باشد. در اصل iTunes یک ابزار ارتباطی میان کاربر های شرکت اپل و امکانات این کمپانی می باشد.

گیفت کارت آیتونز اپل آسیا و اروپا تاریخ انقضاء ندارند. کاربر ها باید جهت استفاده از سرویس های پولی یا رایگان کمپانی اپل با ساخت اپل آی دی آشنایی داشته باشند یا از فروشگاه های معتبر خریداری نمایند بعد وارد فروشگاه اپل شده و با خرید یکی از گیفت کارت های شرکت اپل و با کمک گرفتن از آموزش شارژ و Redeem اپل آی دی ، اکانت اپل آی دی خود را شارژ نموده و از این خدمات استفاده نمایند.

شارژ اکانت آیتونز اپل و آموزش استفاده از آن

سرویس اپل کلود یا iCloud

با خرید گیفت کارت آیتونز اپل اروپا می توانید اقدام به زیاد کردن iCloud یا فضای ابری شرکت اپل نمایید. آی کلود فضای ذخیره سازی اطلاعات شرکت اپل می باشد که این کمپانی فضای 5 گیگا بایتی از آن را به شکل رایگان بعد از ساخت اپل آی دی در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید عکس ها ، اسناد ، مدارک و غیره را بر روی این فضا ذخیره سازی کنید تا هر موقع که نیاز داشتید این اطلاعات را بر روی آیفون و یا دیوایس دیگری منتقل کنید.

برای بالا بردن حجم این فضا کاربر ها می توانند از پلن های 50 گیگا بایتی ، 200 گیگا بایتی ، 1 ترابایتی و 2 ترابایتی که به ترتیب با قیمت های 99 سنت ، 2.99 دلار ، 9.99 دلار ، 19.99 دلار موجود می باشد استفاده نمایند.

سرویس اپل موزیک ( Apple Music) :

یکی دیگر از کاربرد های دسترسی به عظیم ترین پایگاه موسیقی جهان و امکان ذخیره سازی و ساخت لیست های پخش گوناگون می باشد که با خرید گیفت کارت اپل موزیک می توانید به شکل نامحدود به این سایت دسترسی داشته باشید.

اپل موزیک سرویس استریم موسیقی به شکل آنلاین است که به شما این اجازه را می دهد که به جای خرید موسیقی های مختلف ، ماهانه حق عضویت بپردازید و به همه موسیقی های جدید با کیفیت بالا دسترسی پیدا کنید.

خطاهای ردیم یا شارژ گیفت کارت آیتونز اپل

Apple Music دارای قسمتی به نام اپل موزیک رادیو خواهد بود که مثل رادیوی آیتونز ، شما می توانید به ایستگاه های مختلف رادیوئی گوش فرا دهید. ۱۷ شبکه مختلف با سبک های گوناگون پخش موسیقی و یک شبکه زنده به نام Beats1 برای پخش مصاحبه و عناوین ویژه ، همه سلایق را پوشش خواهند داد. همچنین می توانید شبکه های رادیوئی مورد نظر خود با توجه به هنرمند و یا یک سبک را نیز بسازید.

خوشبختانه کاربر ها می توانند به وسیله خرید گیفت کارت آیتونز اپل آسیا و اروپا موزیک به طور آفلاین نیز از موسیقی ها و محتوای این سرویس بهره ببرند. به علاوه می توانند همه موزیک های اپل موزیک را به موسیقی های داخل iTunes library خودشان بیافزایند و از آن ها در کنار یکدیگر لذت ببرند.

بخش Apple Music Connect یکی از دوست داشتنی ترین بخش های اپل موزیک خواهد بود که در آن کاربر ها می توانند در یک محیط اجتماعی ویژه ، هنرمندان مورد نظر شان را دنبال کنند و با آن ها در ارتباط باشند. هنرمندان نیز به صورت اختصاصی، قرار است تصاویر و ویدیوهایی از لحظات جذاب کنسرت هایشان ، زندگی شان ، پشت صحنه‌ اجراها و غیره منتشر نمایند.

انواع گیفت کارت آیتونز اپل

گیفت کارت های آیتونز اپل در شش دسته گیفت کارت آیتونز اپل آمریکا ، گیفت کارت آیتونز اپل انگلیس ، گیفت کارت آیتونز اپل کانادا ، گیفت کارت آیتونز اروپا ، گیفت کارت آیتونز اپل استرالیا و گیفت کارت آیتونز اپل فرانسه در فروشگاه پرشین گیفت کارت موجود می باشند . هر یک از این گیفت کارت ها باید در حساب کاربری و اپل آی دی مخصوص همان کشور استفاده شود در غیر این صورت قابل استفاده نمی باشد.

شما خرید گیفت کارت آیتونز اپل اروپا را با اعتبار های زیر از فروشگاه پرشین گیفت کارت بخواهید:

1 ) گیفت کارت 10 یورویی آیتونز اپل ایرلند

2 ) گیفت کارت 10 یورویی آیتونز اپل اتریش

3 ) گیفت کارت 10 یورویی آیتونز اپل هلند

4 ) گیفت کارت 10 یورویی آیتونز اپل ایتالیا

5 ) گیفت کارت 10 یورویی آیتونز اپل فنلاند

6 ) گیفت کارت 10 یورویی آیتونز اپل اسپانیا

7 ) گیفت کارت 10 یورویی آیتونز اپل آلمان

8 ) گیفت کارت 10 یورویی آیتونز اپل بلژیک

9 ) گیفت کارت 10 یورویی آیتونز اپل پرتغال

10 ) گیفت کارت 1000 ین آیتونز اپل ژاپن

11 ) گیفت کارت 500 روبل آیتونز اپل روسیه

12 ) گیفت کارت 100 یوان آیتونز اپل چین

13 ) گیفت کارت 100 دلاری آیتونز اپل هنگ کنگ

14 ) گیفت کارت 150 کرون آیتونز اپل سوئد

خرید آیتونز اروپا

با خرید گیفت کارت آیتونز اپل اروپا از فروشگاه پرشین گیفت کارت در ۲۴ ساعت شبانه روز و تحویل به شکل آنی پس از تایید ، امکان استفاده از گیفت کارت خود را دارید.

این نکته را در نظر داشته باشید که تحویل گیفت کارت آیتونز اپل انگلیس و گیفت کارت آیتونز اپل کانادا ممکن است بین ۱ تا ۴۸ ساعت زمان بر باشد.

نکته قابل تامل دیگری که حتما باید مورد توجه قرار داد این است که تهیه گیفت کارت های رایگان که توسط برخی فروشگاه های نامعتبر و سودجو ارائه می شوند باعث هک شدن حساب کاربری شما خواهد شد.